Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_05892
2020-01-24 16:18
A co to znaczy po naszemu " tras long-haulowych" debile z Polski, ktorzy nie znaja swojego jezyka
marqoos_pl
2020-01-18 19:24
Dublin ma także dobrą ilość lotów "w drugą stonę" (nie tylko przez Atlantyk). Emirates 2x dziennie, Etihad 2x dziennie, Qatar wkrótce będzie 2x dziennie, do tego loty Cathay Pacific, Ethiopian, będzie Juneyao do Szanghaju i jeszcze teraz EgyptAir (ogłoszony 2 dni temu).
gość_4b742
2020-01-18 09:50
gość_185c2
tak, tak. Air China czy Rouge wywracają całą analizę do góry nogami :-)
Prawda jest taka że trzeba kolejnych 10 lat żeby się zorientować czy ten hub jest potrzebny. Czy LOT przetrwa (wyniki z roku na rok coraz gorsze), czy popyt będzie rósł dynamicznie czy może demografia i coraz większy udział biedaemerytów gwałtownie obniży popyt na podróże lotnicze na długim dystansie (po Europie polecimy low costami z lotnisk regionalnych).
Położenie Warszawy (Baranowa) nie daje nam szans konkurowania z Finnair, Aerflotem, Turkishem czy liniami zatokowymi na kierunku wschodnim.
Na TATL możemy ściągnąć głónie ruch z Ukrainy i Rumunii. Bałkany polecą raczej przez huby które są bardziej po drodze do USA.
Poza tym te A321XR mogą zabrać najważniejsze strumienie psażerów do PTP.
adam7691
2020-01-17 16:45
gość_185c2: dodatkowo podano, że w przypadku LOT uwzględniono WAW i BUD, wynika z tego, że oferowanie z BUD równa się 0
marekserafin
2020-01-17 12:13
Przepraszam. Rzezcywiście w oferowaniu z/do WAW jest niewielki błąd. Powinno być 1,18mln. Zaraz zostanie poprawiony. Jednak w żaden sposób ta poprawka nei zmienia obrazu sytuacji
marekserafin
2020-01-17 11:30
Ups. Sry. Moja uwaga była skierowana do Pani/Pana 185c2. Pana/Panią f7452 przepraszam. Mylić się jest rzeczą ludzką. Brzydkie tylko jest uporczywe trwanie w błędzie
adam1987
2020-01-17 11:26
@gość_133cb, @gość_185c2: oraz druga wzmianka o lotach na półwysep arabski (Emirates i Qatar). "Warszawa nie znalazła się w pierwszej piętnastce i sami dodaliśmy te dane, na podstawie danych z OAG Schedules Analyser. Tu Dubaj i Doha nie zostały uwzględnione."
marekserafin
2020-01-17 11:26
LOT to nie tylko WAW i BUD ale również KRK i RZE. Panu/Pani Gość f 7452 zalecałbym umiar w formułowaniu ocen przed choćby chwilą zastanowienia. A poza tym o wartości takiej analizy nie decyduje ewentualna jedna pomyłka liczbowa. Ja bym nie odważył się napisać, że mój oponent pisze bzdury, bo zamiast 3 wstawił 5. W artykule annaaero który wykorzystałem autorzy pomylili się i oferowanie EK podali na poziomie o 1mln zawyżonym. To nie oznacza, że ich analiza jest bezwartościowa.
gość_133cb
2020-01-17 11:21
gość_f7452 - możliwe, ale wtedy oferowanie LOTu z regionów i BUD musiałoby równać się temu, co oferują QR, EK, ACR i CA z W-wy. Trochę nie chce mi się w to wierzyć, że te liczby są równe.
jestem ROBOTEM.
gość_f7452
2020-01-17 11:02
@gość_133cb, @gość_185c2.
Moze pewnym wyjasnieniem jest uwaga pod tabelka: "w przypadku LOT-u uwzględniliśmy zarówno oferowanie polskie jak i z/do Budapesztu".
gość_185c2
2020-01-17 10:36
gość_133cb@ Doskonałe spostrzeżenie. Pokazuje, ile warta jest ta analiza.
gość_133cb
2020-01-17 09:53
WAW i LOT mają oferowanie po 1,23 mln. Czy to znaczy, że loty Air China, Emirates, Watar i AC Rouge, nie są w to wliczane?
Jestem ROBOTEM.