Podziel się opinią o lotnisku!

Podziel się opinią o lotnisku! Korzystałeś z polskich lub europejskich portów lotniczych, wyraź swoją opinię na ich temat. W naszym specjalnym serwisie pasażerowie do tej pory mieli możliwość oceny jakości usług świadczonych tylko przez linie lotnicze. Do tej pory pasażerowie podzielili się z nami ponad pięcioma tysiącami opinii. Czas na porty lotnicze... Aby dodać opinię na temat lotniska należy wejść...
17/02/2010 23:54   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
disorder 2010-02-22 15:52   
disorder - Profil disorder
Ja popieram ustanowienie takiej NIEZALEŻNEJ osoby, która po pierwsze będzie kasowała pyskówki, a po drugie nie będzie kasowała niepochlebnych opinii o liniach, czy portach, bo one też są ważne. I mogą być mocno subiektywne - nawet powinny takie być. Ważne jest, żeby ten ktoś, kto się zajmie taką potrzebną robotą to była osoba niezależna. Ja taką niestety nie jestem, więc się nie zgłaszam, choć chętnie coś takiego bym porobił. Może jak odejdę na emeryturę za jakieś 35 lat. :)))) A i wtedy nie będę obiektywny.
delboy 2010-02-22 00:53   
delboy - Profil delboy
hmm tak sie zastanawiam o co kaman,?...admin ma racje: my starzy 'latacze' tworzymy to forum...i jezeli dostaje sie post do oceny/zatwierdzenia/wyslania do admina tak naprawde na nas ciazy obowiazek. w swojej historii na forum dostalem jeden post (sic!) do zatwierdzenia ale ze byly tam bzdury takie napisane odeslalem to do admina i wiecie co...nie pojawilo sie...z drugiej strony, jezeli ktos wysle opinie ze lina WXDERT jest do niczego bo... "pasazerowie to buraki albo tak telepalo samolotem ze wiecej nie polece"" to sam z checia uzyl bym przycisku KASUJ bo w/w nic by do merytorycznego do oceny lini nie wnioslo....z kolei jak linia WXDERT zostawilaby pasazerow na pastwe losu na jakism lotnisku uwazam ze to nadaje sie do publikacji....wszystko jest wzglednie subiektywne...poza tym miras czepiasz sie :))) totalnie nie masz racji a nie potrafisz odpuscic
4tech 2010-02-21 22:17   
4tech - Profil 4tech
hallo:)..ale o co chodzi..?:)
admin 2010-02-21 21:47   
admin - Profil admin
miras: uzywam twojego slangu :-) a powaznie to skup sie na tresci mojego postu, bo jakos odpowiedz jest nie na temat:) zreszta wszystko co bylo do powiedzenia w tej kwestii z mojej strony zostalo powiedziane. innych rozwiazan niz te o ktorych wspomnialem nie przewidujemy. a czy ci to odpowiada czy nie... to juz twoja spreawa;) pozdrawiam
miras 2010-02-21 21:45   
miras - Profil miras
Przykład z użyciem słowa "cenzura" nie jest tutaj najlepszy, bo czymże jest tak zwane "moderowanie" postów?
hamburg 2010-02-21 21:44   
hamburg - Profil hamburg
admin: Gdzie napisałem że ma być możliwość kasowania???? ładnie się zapytałem jaka jest różnica pomiędzy koszem a przyciskiem ,,do admina''. I chyba dostałem odpowiedz....
admin 2010-02-21 21:40   
admin - Profil admin
miras: no wiec wyjasnij mi prosze (z diakrytykami oczywiscie) gdzie jest problem? opinie obrazliwe beda mogly byc zglaszane do moderacji i takowe zostana usuniete. Po co bezsensownie dywagowac, wyzlosliwiac sie i dazyc do wprowadzenia "cenzury" jak mozna takie opinie poprostu zglaszac do usuniecia lub poprostu uwazniej je akceptowac. Narzekac zawsze jest najprosciej... zrobic zeby bylo lepiej juz nieco trudniej, nieprawdaz mirasie? :-)
marecki 2010-02-21 21:40   
marecki - Profil marecki
miras: no tej/mu Pani/u trzeba koniecznie polecieć Lufthansa Privatjet choć istnieje spore ryzyko, że może jej/mu nie oddpowiadać do końca kolor obicia skórzanych foteli... i zepsuje mu to humor na całą podróż, a może nawet złamie życie;) A tak serio każdy sam sobie wystawia świadectwo pisząc takie opinie, więc nie przejmowałbym sie tym.
miras 2010-02-21 21:34   
miras - Profil miras
Marecki: zgadza się, tylko są pewne granice absurdu. Jedna z opinii: "Minusem jest bydlo nazywane pasazerowie" ...
jurek 2010-02-21 21:29   
jurek - Profil jurek
Prawdopodobnie z powodu aktualnych wyników punktowych nieKtórych polskich lotnisk...
admin 2010-02-21 21:23   
admin - Profil admin
miras: oszczedz! bo znow zaczynasz sie najzwyczajniej czepiac.
marecki 2010-02-21 21:23   
marecki - Profil marecki
miras; każdy ranking jest wynikiem subiektywnych opinii pasażerów; nigdy nie zweryfikujesz czy ktoś, kto ocenia dana linię, rzeczywiście korzystał z jej oferty, czy zna ją tylko ze słyszenia, czy lata nią czesto czy tylko spporadycznie itd. Poza tym opinie są różne jak różna perspektywa pasażerów: inaczej patrzy (i ocenia) na linię osoba, która podróżuje często, wieloma przewoźnikami a inaczej która pierwszy raz leci samolotem czarterowym do egiptu. Ale każdy ma prawo sie wuypowiedzieć i zwrócić uwagę na te elementy, które dla niego są ważne w czasie podróży lotniczej, nawet jeslki jest to uroda czy wiek cc albo temperatura kostek lodu dodawanych do drinków (co oczywiscie jest zabawne). A czytający opinie sami wyciagają wnioski i potrafią odróżnicć co jest ważne a co mniej, dla nicch samych.
irton 2010-02-21 21:22   
irton - Profil irton
miras widze ze Tobie pasowalyby tylko komentarze zgodne z Twoja opinia... ale nie zamierzam sie kłócić :)
miras 2010-02-21 21:21   
miras - Profil miras
Co innego literówka, a co innego błędy ortograficzne. Ja przynajmniej staram się pisać poprawnie z użyciem znaków diakrytycznych...
irton 2010-02-21 21:18   
irton - Profil irton
ale po to sa opinie kazdy sobie je poczyta i wyciagnie wlasne wnioski... przynajmniej gdy ja chce sie czegos dowiedziec np o hotelu czytam opinie i zwracam uwage na informacje dla mnie wazne... a to ze ktos wpisal ze w recepcji byly sztuczne kwiaty a nie zywe wogole mnie nie interesuje... podobine w opiniach na pasazer.com ktos wchodzac na dana linię zeby sie czegos o niej dowiedziec raczej nie bedzie zwracal uwagi na to ze w czasie lotu wystepuja turbulencje...
admin 2010-02-21 21:14   
admin - Profil admin
miras: a czy zamykanie komus mozliwosci dodania opinii... to nie... jak to sie nazywalo? cenzura? ;-) btw: "w zdaniu pisze się", a nie "piszę się" gwoli scisłosci:)
4tech 2010-02-21 21:10   
4tech - Profil 4tech
nigdy chyba nie zrozumie ludzi nawet laikow ktorzy pisza ze dana linia jest "be" z powodu turbulencji....ze linia LCC nie ma darmowego cateringu ( bo i takie opinie czytalem)...nie wspomne o lodzie do drinka..etc
miras 2010-02-21 21:08   
miras - Profil miras
btw: w poniższym zdaniu niemniej piszę się łącznie :))
miras 2010-02-21 21:04   
miras - Profil miras
Więc komu, czemu ma to służyć. Czemu ma służyć ta punktacja przy liniach lotniczych? 10 osób oceniających linię XXX wystawi po 1 punkcie przewoźnikowi za to, że samolot wpadł w turbulencje i dana linia mimo punktualności, wysokiej jakości usług będzie u dołu rankingu. Chyba to jest trochę bez sensu?!
admin 2010-02-21 20:52   
admin - Profil admin
miras: nie mniej jednak nawet na megawypasionym lotnisku moze byc jednego dnia mila pani w checkinie a na drugi mniej mila... Dzial nazywa sie OPINIE PASAZEROW i kazdy ma prawo napisac ze nawet na super wypasionym lotnisku jest niemila obsluga... Poza tym wysmiewajac opinie innych, wezcie pod uwage to ze znaczna wiekszosc pasazerow nie jest tak w temacie jak my tu na forum, dla nich linia lotnicza "zaczyna sie" juz po wejsciu na lotnisko... Nie mowiac juz o rozroznianiu handlingu, cateringu i innych skladowych... Dlatego czasem moze rzeczywiscie niektore opinie sa zabawne, ale to dlatego ze pisza je laicy. Miras pisze o turbulencjach... mnie taka opinia nie dziwi... nie raz widzialem jak ludzie lecacy pierwszy raz wpadaja w panike komentujac "nigdy wiecej nie wsiade do samolotu". Wiec maja prawo napisac co im zapadlo w pamiec, czego sie bali, co im sie podobalo a co nie...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy