gość_29ec0
2019-12-17 16:14
90 lat temu było zapotrzebowanie ma loty na trasie Polska Rumunia, a teraz nie ma. Dziwne.
gość_0518f
2019-12-16 20:49
Tarom nad Morzem Czarnym i Croatia Airlines nad Adriatykiem i dobre pokrosowanie połączeń pomiędzy hubami w Warszawie, Budapeszcie i Krakowie i potem stabilny organiczny wzrost.
gość_4dcba
2019-12-16 11:47
"...Ratunkiem dla TAROM-u ma być ponadto powrót na rynek połączeń transatlantyckich..."
Aha, czyli rumuńskie cwaniaczki chcą pomocy publicznej po to aby móc odpalić kolejne połączenia które na 100% będą deficytowe.
Gdy LOT otrzymał pomoc publiczną był zmuszony do obcięcia JUŻ ISTNIEJĄCEJ siatki połączeń, a nowe samoloty musiał podnająć aby nie tworzyć nieuczciwej konkurencji na europejskim rynku.
Rumuni jako tacy mają specyficzny sposób prowadzenia biznesu. Korupcja tak kwitnie na niespotykaną skalę. Jest to najbardziej nielojalna i nieuczciwa nacja w biznesie.
Mam nadzieję że UE jeśli wyda pozwolenie na pomoc publiczną to na takich samych zasadach jak w przypadku LOT.
gość_be98f
2019-12-16 11:42
aż się prosi by LOT poszedł na zakupy,
zakup za pieniądze lub w ramach inwestycji czyli np. uruchomienie lotów TATL 2x ORD, 2x NYC, 2x YYZ obsługiwane z bazy w BUD.
W Bukareszcie siatka dowozowa większa niż w BUD.
gość_04510
2019-12-16 10:34
Dlaczego po prostu nie dosypia pieniędzy Taromowi jak Włosi Alitalii, bez pytania kogokolwiek o zdanie?