gość_328ed
2019-12-18 20:44
ogromne osiągnięcie władz PO/SLD - Lublinek (LCJ) przegonił Szymany!!!
gość_95988
2019-12-13 23:12
@mflyer - jakie inwestycje w Krakowie i przez kogo zostały wstrzymane przez projekt CPK?
@gość_04dec
Niestety, Balice są kolejnym po Okęciu lotniskiem poszkodowanym przez projekt CPK, który i tak pewnie nigdy nie powstanie, ale wszelkie inwestycję czy w Warszawie, czy w Krakowie są wstrzymywane...
gość_ecf5b
2019-12-13 22:52
rosnąc 5% rocznie to kiedy Okęcie dojdzie do tych słynnych 30 mln?
gość_04dec
2019-12-13 17:39
W Balicach albo muszą przekonać wojskowych żeby się wyprowadzili i rozbudować lotnisko minimum do 15 mln bo zanim to skończą to już będą obsługiwać 12 mln albo szukać miejsca na nowe lotnisko bo ta rozbudowa lotniska na 12 mln do 2036 roku to chyba jakieś jaja albo celowe działanie PPL/PiS żeby KRK nie zabierał pasażerów CPK.
gość_8b80a
2019-12-13 09:48
To ja ec29. Bardzo się cieszę, że Barometr wrócił. I to wrócił w bardzo interesującej formie, z danymi z II kwartału pozwalającymi szacować Seat Factor.
A merytorycznie to mamy wojnę o polski rynek. Wejście Wizza do Krakowa rozpoczęło wojnę Ryan - Wizz. Warto zwrócić uwagę na jej nowy element: solidarne bicie słabszego przez LOT i Wizza. Słabszy to Ryan latający z gorszego lotniska. Ostatnio LOT zdublował Rimini i Chanię (sympatyczne, ale chodzi o kopnięcie Ryana). Wizz otworzył Madryt i Bolonię, też po to by kopnąć Ryana. LOT planuje Manchester dwa razy dziennie (kopnięcie Ryana). LOT planuje Dublin, co prawda raz dziennie, ale to też osłabienie Ryana.
I to duża zmiana w porównaniu do lat 2017 - 2018, kiedy to LOT zaatakował administracyjnie Wizza, a ten odpowiedział mu otwierając Bukareszt, Wiedeń itd. Bardzo ciekawe jak to się rozwinie?