Barometr Rynku Polskiego – trzeci kwartał 2019 roku - cz. I

Barometr Rynku Polskiego – trzeci kwartał 2019 roku - cz. I Po kilku miesiącach przerwy wznawiamy publikowanie Barometru Rynku Polskiego. Będzie on przygotowywany w rytmie kwartalnym, gdyż wiele polskich lotnisk w ten sposób prezentuje swoje wyniki. Niniejszy Barometr jest dość rozbudowany właśnie ze względu na długi okres przerwy. Zaczniemy od zbiorczego przedstawienia wyników drugiego kwartału oraz pierwszego półrocza roku...
13/12/2019 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_328ed 2019-12-18 20:44   
gość_328ed - Profil gość_328ed
ogromne osiągnięcie władz PO/SLD - Lublinek (LCJ) przegonił Szymany!!!
gość_95988 2019-12-13 23:12   
gość_95988 - Profil gość_95988
@mflyer - jakie inwestycje w Krakowie i przez kogo zostały wstrzymane przez projekt CPK?
mflyer 2019-12-13 23:01   
mflyer - Profil mflyer
@gość_04dec

Niestety, Balice są kolejnym po Okęciu lotniskiem poszkodowanym przez projekt CPK, który i tak pewnie nigdy nie powstanie, ale wszelkie inwestycję czy w Warszawie, czy w Krakowie są wstrzymywane...
gość_ecf5b 2019-12-13 22:52   
gość_ecf5b - Profil gość_ecf5b
rosnąc 5% rocznie to kiedy Okęcie dojdzie do tych słynnych 30 mln?
gość_04dec 2019-12-13 17:39   
gość_04dec - Profil gość_04dec
W Balicach albo muszą przekonać wojskowych żeby się wyprowadzili i rozbudować lotnisko minimum do 15 mln bo zanim to skończą to już będą obsługiwać 12 mln albo szukać miejsca na nowe lotnisko bo ta rozbudowa lotniska na 12 mln do 2036 roku to chyba jakieś jaja albo celowe działanie PPL/PiS żeby KRK nie zabierał pasażerów CPK.
gość_8b80a 2019-12-13 09:48   
gość_8b80a - Profil gość_8b80a
To ja ec29. Bardzo się cieszę, że Barometr wrócił. I to wrócił w bardzo interesującej formie, z danymi z II kwartału pozwalającymi szacować Seat Factor.

A merytorycznie to mamy wojnę o polski rynek. Wejście Wizza do Krakowa rozpoczęło wojnę Ryan - Wizz. Warto zwrócić uwagę na jej nowy element: solidarne bicie słabszego przez LOT i Wizza. Słabszy to Ryan latający z gorszego lotniska. Ostatnio LOT zdublował Rimini i Chanię (sympatyczne, ale chodzi o kopnięcie Ryana). Wizz otworzył Madryt i Bolonię, też po to by kopnąć Ryana. LOT planuje Manchester dwa razy dziennie (kopnięcie Ryana). LOT planuje Dublin, co prawda raz dziennie, ale to też osłabienie Ryana.

I to duża zmiana w porównaniu do lat 2017 - 2018, kiedy to LOT zaatakował administracyjnie Wizza, a ten odpowiedział mu otwierając Bukareszt, Wiedeń itd. Bardzo ciekawe jak to się rozwinie?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy