gość_b8a3e
2019-12-13 00:27
Lot niestety traktuje klasę biznes po macoszemu. Dla polskich decydentów lotnictwa klasa biznes to produkt widziany oczami pasażerów rejsów czarterowych i LCC - zwykła fanaberia, w której od takich rzeczy jak prywatność, wygoda i możliwość robienia czegoś więcej niż nudzenie się, ważniejszy jest dobrze zaopatrzony barek, filmy w systemie rozrywki no i samo słowo „biznes”.
W dużych samolotach fotele biznes są w stałej liczbie, ale na rejsach europejskich, gdzie ich liczba zależy od miejsca powieszenia zasłonki czasami można zobaczyc sytuacje nie do pomyślenia w innych liniach - klasa biznes z jednym pasażerem ograniczona do jednego miejsca na samym przodzie Embraera, a pasażer na nim umieszczony przez załogę traktowany jest jak intruz.
@Gość_60257 .... i zamiast prywatności i możliwości pracy, co w klasie Biznes robi mnóstwo ludzi, siedzisz łokieć w łokieć z nieznajomym sąsiadem. Nie wspominając już o tym że kiedy chcesz położyć się spać, a sąsiad wyjść do łazienki, to musi skakać nad twoim ciałem bo nie ma innego wyjścia. Zresztą foteli klasy Biznes na rynku dostępnych jest kilkanaście - LOTowski, najtańszy model, nie jest wcale najwygodniejszy. O prywatności nie wspominając.
gość_60257
2019-12-12 10:16
Osobiście uważam, że te stare fotele dają po rozłożeniu najwygodniejsze łóżko. W nowych fotelach zwykle nogi lądują w takiej ciasnej skrzyneczce, w której z trudem się mieszczą, a zmiana ułożenia stóp jest niewykonalna.
Czyli niedługo jedynie LOT będzie mieć najbardziej przestarzałą klasę biznes w Europie - ostatnie linie z układem 2-2-2, jak TK, SU i LH, właśnie ją wymieniają.
gość_31a2d
2019-12-11 10:36
Oby po wyborze nowych samolotow w przyszlym roku.
Jesli wejdzie wiecej WB (a prawie na pewno tak), czy to wiecej B787-9, B787-10 czy A350, bedzie pretekst do odswiezenia kabiny ktora lata juz od 2012, a zaprojektowana byla w 2006.
Tak Y+ jak i J mogla by przejsc retrofit - zwlaszcza ta 2ga
Ciekawe, kiedy LOT się zorientuje, że ich klasa biznes jest mocno przestarzała...