jjemiolo
2019-12-09 20:18
@b8a3e: wbrew temu co napisales artykul jest czytelny i merytoryczny. Zarzucajac zecos jest nie gramatyczne czy belkotliwe mialoby tylko sens z podaniem konkretow. W obecnej formie ten komentarz jest moze gramatyczny ale jest bez watpienia belkotem.
gość_9a173
2019-12-09 11:19
Lauda weszla na rynek z A320, bo takie samoloty miala we flocie NIKI
gość_b8a3e
2019-12-07 23:52
Ten artykuł to jeden wielki, trudny do czytania bełkot. Autor niestety, nie ma pojęcia o polskiej gramatyce...
gość_ec29c
2019-12-07 14:37
Mi się wydaje, że A220-300 (ewentualnie E195-E2) mógłby być najmniejszym samolotem, z którego LOT operuje z/do WAW. Plus samolot do LCY, np. A220-100. Moim zdaniem do Wiednia, Bukaresztu, Dusseldorfu, Sztokholmu, Kopenhagi, Kijowa, Oslo, czy Stuttgartu LOT już dziś mógłby latać B737-800 na wszystkich rotacjach.
Ja się zgadzam, że bez Embraerów LOT, by się nie rozwinął. Co więcej, gdyby nie zakup 6 używanych E195 LOT nie wygrałby wyścigu o sloty na Okęciu i Wizz mógłby mieć nawet dwa razy więcej slotów.
Dziś Embraery/CRJ za bardzo ułatwiają zarabianie konkurentom, np. Wizzowi na trasach do Bukaresztu, czy nawet Skavsty i Charleroi i Ryanowi na trasach do Charkowa, czy Kijowa. Oczywiście brak mniejszych samolotów może doprowadzić do rezygnacji z niektórych tras, ale LOT ma jeszcze duże możliwości otwierania nowych kierunków, czy dogęszczania istniejących.
Z małymi samolotami, np. używanymi Q400, czy nowymi ATR72-600 LOT mógłby powtórzyć proces budowy hubu w Budapeszcie i być może Krakowie, czy Zagrzebiu. To znaczy zrobić dokładnie to samo, co LOT robił za Pana czasów w Warszawie, latać dwa - trzy razy dziennie mniejszym samolotem.
gość_3145f
2019-12-07 13:53
Lufthansa powinna dac sobie spokj na jakies aspiracje w segmiencie low.
Marka LH to solidny, niemiecki produkt wysoliej jakosci.
O te piec gwiazdek mozna sie spierac, bo to taki marketingowy pic na wode, ale
sama linia jest od zawsze kojarzona z serwisem wysokiej jakosci, z piwem i winem
w klasie eco nawet na liniach krajowych, z dobrze utrzymanymi samolotami, gdzie praiw 20 letnie airbusy wygladaja jak nowe, po prostu wszystko Made in Germany.
Generalny zysk i bilans roczny grupy LH i samej spolki - matki to grube pieniadze,
niech nie wchodza w sektor taniego latania bo marka sie na razie sama obroni,
jest wielka grupa ludzi, ktorzy chca jakosci a nie latania za 10 €.
gość_37861
2019-12-07 13:12
Tanie latanie i wysokie koszty osobowe w Grupie Lufthansy raczej nie wróżą powodzenia w dłuższej perspektywie, zwłaszcza przy tak rozhulanej strukturze Eurowings i sporej liczbie samolotów Wet Lease.
Mikosz nie mówił o całkowitej rezygnacji z Embraerów a o posiadaniu we flocie tylko jednego max 2 największych typów gdyż jest to tańsze operacyjnie, pozwala też przewieźć większą liczbę pasażerów zwłaszcza przy coraz bogatszej siatce europejskiej jak i lotów dystansowych
Plan blokowania sztucznie slotów przez PPL nie istnieje od wczoraj.
Najzyskowniejszą spółką w Grupie LH to chyba Lufthansa Technik, która nie nadąża malować samolotów jak i przeprowadzać retrofity samolotów