ktoś ma informację jakie jest wypełnienie na trasie do MIAMI ?
gość_c5080
2019-11-16 09:01
LOT ma niższe koszty i nowsze, większe samoloty, 767 to tylko 211 miejsc vs 252 787.
Zatem w Austrian owi szybciej okienko w excelu będzie mrugalo.
Nowy Jork i Chicago zostawiłbym jako lotnisko docelowe i końcowe a Boston i Jet Blue do rozwozu paxow dalej.
Skoro z United nie mogą się dogadac to trzeba rozwinąć interline z JB właśnie.
gość_9badd
2019-11-15 09:05
Ktoś tu pisze, że "Austrian chce się dogadać z LOT-em". Czy Austrian coś takiego powiedział? Czy cokolwiek o tym świadczy? Nie. LOT dzięki swojemu połączeniu z Warszawy wyciął Austriana z Miami. Tak trzymać i z czasem otwierać kolejne połączenia, o ile są podstawy do takiego samego sukcesu, jak na trasie WAW -Miami.
gość_5e3b2
2019-11-14 23:23
Co da dołączenie Lotowi do oneworld lub skyteam? Drogę do bankructwa jak było w przypadku Malevu? Czy może specjalizacje lotach do Paryża i Amsterdamu? Kim będzie Lot w tych sojuszach? Naprawdę ludzicie sie, ze czymś więcej niż jest obecnie w *A? Heathrow jest zatłoczone, ale nie od dzisiaj. I co, nagle wszyscy się rzuca do latania przez Warszawę? Czym? Do tego żeby myśleć o przejęciu choćby kawałka tortu połączeń oneworld do naszej części Europy Lot potrzebowałby przede wszystkim większej liczby samolotów i lepszego produktu pokładowego. O ile jeszcze Holendrzy są jako tako zainteresowani lataniem do Polski, o tyle wszystkie inne linie już niekoniecznie. Nagle odwrócą się trendy? Wątpię, skoro z Londynu BA lata tylko dwa razy dziennie, a Lot 6, Finnair tylko raz, Iberia od wielu lat zupełnie Polskę olewa. I co, nagle rozwiną czerwony dywan? Właśnie przykład CSA czy Malevu doskonale pokazują co daje współpraca z innymi sojuszami.
gość_015d6
2019-11-14 19:53
LOT powinien jak najszybciej dołączyć do Oneworld lub SkyTeam. W Europie Środkowej jest zbyt wiele linii lotniczych Star Alliance, a United współpracuje tylko z Lufthansą. Nie dogadują się nawet z Singapore Airlines lub Turkish Airlines, które obaj lecą do Newarku (Turkish za rok) bez żadnego code-share ani współpracy z United. Austrian umiera dla LH i LX. Air Berlin i Malev zniknęły, więc Oneworld ma ogromną pustkę w kontynentalnej Europie, a Heathrow jest zatłoczone. CSA to żywy trup od dawna. To najlepsza szansa.
gość_ec29c
2019-11-14 17:21
Miałem na myśli Cleveland i Seattle.
gość_ec29c
2019-11-14 15:02
Widać, że Austrian chce się dogadać z LOT-em. I z tego należy skorzystać i nie otwierać, ani Waszyngtonu, ani Bostonu. LOT po pierwsze powinien zwiększyć oferowanie KRK-NY, po drugie zwiększyć oferowanie do Doliny Krzemowej (i zmienić lotnisko na San Jose), po trzecie uruchomić LAX z BUD, o ile będzie utrzymany z WAW. I dopiero w czwartej kolejności myśleć o kolejnych miastach w USA, moje typy to Cleveland i Boston.
PS. I dodatek: wyniki Austriana za lata 2018-2022 pokazują co działoby się z LOT-em w przypadku zwiększenia liczby dziennych operacji z 600 do 800 na Okęciu lub w przypadku budowy CPK. Do wykończenia LOT-u wystarczy 5 dodatkowych A321 neo od Wizza i 30 - 40 dodatkowych operacji dziennie dla Wizza.
gość_81735
2019-11-14 10:40
Spoko Maroko, do Bostonu też LOT wejdzie, co prawda na początku tylko sezonowo ale kto tam wie.
I'm więcej połączeń na wschodnie wybrzeże tym więcej możliwości krótszych przesiadek w jedną via BOŚ a powrót via JFK.
Większe możliwości przerzucania pax w razie newralgicznosci ale także uzupełnienie oferty do LAX SFO czy MIA.
Wydaje mi się, że to właśnie Boston będzie następnym amerykańskim kierunkiem w siatce LOTu, może przegrać jedynie z Waszyngtonem. Tak czy siak oba miasta byłyby bardzo pożądane.