Budapeszt zyska kolejne połączenie z Chinami

Budapeszt zyska kolejne połączenie z Chinami Hainan Airlines po 8 latach powróci do Budapesztu - donosi "Budflyer" powołując się na chińskie źródła. Rejsy do Chongqing mają być wykonywane dwa razy w tygodniu boeingami 787-9 Dreamliner. Stolica Węgier stałaby się trzecim europejskim miastem z bezpośrednimi rejsami do Chongqing. Hainan Airlines jest obecny także na lotniskach w Pradze i...
11/11/2019 09:01   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ec29c 2019-11-13 09:23   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
@jjemiolo

Bo nie mają linii narodowej (Węgrzy) lub mają bardzo słabą (Czesi). Warszawa ma dzięki LOT-owi lepszy long haul nie tylko od Pragi i Budapesztu, ale też od Berlina. WAW ma long haul na poziomie znacznie bogatszego i większego Mediolanu, to z kolei skutek słabości Alitalii.

Porównajcie sobie połączenia, zwłaszcza w sezonie zimowym. Więc nie marudźcie! Jeśli chodzi o flotę i połączenia długodystansowe z WAW to oferta LOT-u jest dużo powyżej znaczenia biznesowego i turystycznego Warszawy, po prostu niektóre miasta (Berlin, Mediolan, Sztokholm mają pecha).
gość_068d6 2019-11-13 08:51   
gość_068d6 - Profil gość_068d6
Nie leciałem wszystkimi Chińskimi liniami lotniczymi ale mam doświadczenia z Hainan Airlines oraz China Southern to obie linie są znacznie lepsze niż LOT. Kto wie czy za parę lat Chińczycy nie pojawią się w GDN czy KRK ;)
jjemiolo 2019-11-12 21:54   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Zwroccie uwage ze PRG i BUD to rowniez preferowane wybory przewoznikow amerykanskich. Czy to Wam cos mowi?
gość_fca12 2019-11-12 19:28   
gość_fca12 - Profil gość_fca12
@gość_f04c4
Owszem, wolałbym gdyby przyleciało do nas coś bardziej prestiżowego typu Cathay Pacific, EVA czy nawet Vietnam Airlines, ale skoro nie mamy co na to liczyć, to niech będzie cokolwiek. A tu jesteśmy tak ignorowani, ciągle Praga, Budapeszt, Budapeszt, Praga... W Warszawie nic się nie dzieje.
gość_f04c4 2019-11-12 07:13   
gość_f04c4 - Profil gość_f04c4
Że tak zapytam: i co z tego? Potrzebujemy chinskich linii w Warszawie? Mieliście okazję spotkać się z chińskimi turystami? Szczególnie z tymi z zorganizowanych wycieczek? Z Chongqing na przykład? Ale to inna sprawa... Jeśli chodzi o loty i linie lotnicze z Państwa Środka - próbował ktoś kiedyś z Was dochodzić swoich praw (ciekawe skąd będziecie wiedzieć jakie one faktycznie są) jako pasażer od jakiejś chińskiej linii lotniczej? Ja próbowałem - w narodowym przewoźniku Air China w sprawie opóźnienia z Szanghaju Hongqiao przez Pekin do Warszawy. Niezły ubaw - albo raczej raczej nie. Mimo udowodnienia linii, że pogoda była dobra (METARY i TAFY z +/- 4 godzin z lotnisk startu i lądowania), plus sprawdzenie pogody po trasie, linia dalej twierdzi, że opóźnienie było z powodu złej pogody, i że to bardzo skomplikowana rzecz i nie poczuwa się do jakiegokolwiek odszkodowania. Pomijam fakt, że porozumienie się w jakimkolwiek innym języku niż chiński na lotniskach w Chinach graniczy z cudem. Powodzenia.
piorun 2019-11-11 20:51   
piorun - Profil piorun
Do 33eef bo latają tam gdzie jest zainteresowanie i są klienci. Dziś leciałem na trasie NAP - KRK i zauważyłem, że w terminalu odlotów na tym lotnisku największa kolejka do odlotu była własnie na tym kierunku, samolot był pełny.
gość_e3fde 2019-11-11 19:40   
gość_e3fde - Profil gość_e3fde
Kelo, nie wiem jak ma sie LOT w Chinach popisac, skoro nie moze latac bez ograniczen nad Syberia.
gość_33eef 2019-11-11 11:55   
gość_33eef - Profil gość_33eef
do Fran ! A ja nie rozumiem dlaczego w Polsce większość low costów lata do Krakowa ???? Po co ???
gość_40c36 2019-11-11 11:54   
gość_40c36 - Profil gość_40c36
A szkoda ze na liście połączeń linii nie ma Krakowa Gdańska czy Poznania
Kelo 2019-11-11 10:16   
Kelo - Profil Kelo
Fran: Liberalne lotnicze umowy dwustronne + wysoki potencjał biznesowy/turystyczny. Czechy/Węgry to kraje mądre, które nie ograniczają się do prowadzenia polityki tylko i wyłącznie na jedno mocarstwo zamorskie (czytaj USA za obecnego obozu rządzącego) lub mocarstwo kontynentalne (czytaj Niemcy za poprzedników).
zobacz link

Wracając do tematu ściśle lotniczego. Jeśli będzie zainteresowanie lataniem do Polski przez chińskich przewoźników np. do Gdańska/Wrocławia (wpisz dowolne miasto) + oczywiście więcej/częściej do Warszawy to będą podjęte rozmowy o zmianie umowy dwustronnej i LOT dostanie w zamian większe pole to popisu w Chinach.
mflyer 2019-11-11 09:54   
mflyer - Profil mflyer
@Fran

Na pewno jeden z powodów to popularność tych miast wśród chińskich turystów.
Fran 2019-11-11 09:52   
Fran - Profil Fran
Nie rozumiem dlaczego wszystkie linie teraz się nagle rzucają na ten Budapeszt i Pragę?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy