Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_33eef
2019-11-11 11:58
Wam wszystko tu przeszkadza ? Nie lepiej się cieszyć z tego, że coś zacznie latać do innego miejsca poza Krakowem???
Nie ważne kto lata, ważne, że lata!
gość_cd42a
2019-11-10 14:18
Ryanair majac coraz wiecej marek bedzie mogl grac zwiazkowcom bardziej na nosie bo jaki problem zamykac baze jako X a kierowac tam samoloty Y. Do chodzic tez moga znizki dla nowych przewoznikow co powoli widac ewidentnie na tym przykladzie
marqoos_pl
2019-11-10 09:43
Trik z różnymi markami w ramach tej samej grupy jest zapewne związany z ulgami podatkowymi. Przy Malta Air to zapewne też jakieś umowy z rządem Malty (gdzie Ryanair dostał zgodę na przejęcie Air Malta). Dla klientów nie ma to w sumie żadnego znaczenia, bo te loty są i tak często kupione na stronie Ryanair'a. Najprawdopodobniej też (niestety, tylko moja spekulacja), załogi są zatrudniane w tych liniach na innych zasadach i tutaj FR chce w ten sposób uniknąć wewnętrznych konfliktów, a tak to jest "inna marka - inne zasady" (bo niby czemu nie?).
gość_9badd
2019-11-10 08:56
A to i tak pudrowany Ryanair...
gość_d57c6
2019-11-10 07:28
Skoro AM ba klase business to oznacza ze w tym Buzz takze cos tamiego beda musieli zrobic? :-)
gość_cf92c
2019-11-09 21:11
dobrze, że po przykrych doświadczeniach z miastami powiatowego kalibru typu Kraków, zrozumieli że tania wódka i pokoje na godziny to żadna oferta dla Austryjaków czy konkurencja dla Wiednia i trzeba zacząc latać z lotnisk o potencjale i perspektywach rozwoju.
gość_cd42a
2019-11-09 20:50
Miedzynarodowe lotnisko ten Modlin, byl Ryanair, doszedl Ryanair Sun, Buzz, Lauda a teraz Malta Air.
Jak oni tych przewoznikow tam mieszcza.
gość_29cf5
2019-11-09 19:39
To w sumie dosc ciekawe jak Ryanair zaczyna przyznawać, ze jego własna, tak uwielbiana przez MOLa marka, zaczyna być dla nich coraz większym obciążeniem. Bo niby z jakiego powodu zaczęło się mnożenie nowych marek „grupy Ryanair”? Wiadomo, ze jeśli właściciel nie chce występować pod własna marka tylko sięga po inna, bez względu na to czy nowa, czy już z dorobkiem, to nie dlatego, ze taki ma kaprys, ale dlatego, ze wie iż trzymanie się swojego wizerunku będzie mu przynosiło więcej szkody niż pożytku. Lauda jest jednym z najlepszych tego przykładów i jak widać zaczynaja mnożyć się kolejne. Czy doczekamy się tego, ze Ryanair zacznie jako marka znikać z niektórych rynków?
gość_31a2d
2019-10-25 09:54
gość_a46be: Nie wyobrazam sobie jechac do Wiednia pociagiem z Warszawy. Odrobine ponad 7h (bez jakichkolwiek remontow) pociagiem klasy EIC to za dlugo (ktory zreszta zatrzymuje sie 17 razy w drodze do Wiednia, w tak egzotycznych miastach jak Pszczyna, czy 17tys miasto Otrokovice). 10 przystankow mniej mogloby oszczedzic duzo czasu (2-3 na przystanek, miedzy 20 a 30 minut).
Cena bazowa 85 Euro w jedna strone (ale tak jak w Ryanairze, sa promocje).
Dwa pociagi bezposrednie (plus 3 przesiadkowe) - jeden w srodku dnia szybki, a drugi nocny (jeszcze drozszy). Dlatego napisalem ze nie jest to 'super polaczenie'.
Do Szczecina jest 6, plus 4 przesiadkowe przez Poznan. To pozwala tez lepiej zaplanowac dzien/wyjazd. W porownaniu do Wiednia - lepiej
Polaczenie do Szczecina teraz to jest patologia przez remonty miedzy Warszawa-Poznaniem-Stargardem.
Dlatego w zwiazku z powyzszym, nie wybralbym pociagu przy podrozy do Wiednia.
Pozwolilem sobie zakwalifikowac polaczenie do Szczecina jako 'lepsze' gdyz jest wieksza dostepnosc pociagow, nizsze ceny, znacznie krotszy czas bez remontow. 7h kontra 4:50h to jest duza roznica...
Do tego glowna roznica polega na percepcji. Szczecin i Wieden sa w podobnej odleglosci od siebie - ale bardziej naturalne jest zeby myslec o samolocie, a nie o pociagu. W koncu jest to za granica (a nawet dwoma). Czesc ludzi moze nawet nie pomyslec o pociagu - tylko od razu sprawdzi Lot, kayak czy Ryanaira.Ale zawsze mozna napisac 'jak juz cos piszesz, to najpierw sprawdz'.
Pociąg do Wiednia na trasie przez Czechy jest osobowy, co jest uciążliwe (ciągłe postoje). A czy W6 też przypadkiem nie lata na trasie VIE-WAW? Czy może się zwinął?
gość_edf2d
2019-10-24 22:09
gość_93d54 - trolusiu, nie bój się nie będzie następnych ;)
gość_a4100
2019-10-24 21:26
od lata z KTW ;)
gość_a46be
2019-10-24 17:50
gość_31a2d: jak już coś piszesz, to najpierw sprawdź. Do Szczecina 6 godzin, a do Wiednia 7, dwa pociągi bezpośrednie plus ew. z przesiadka. Duża różnica? Nie powiedziałbym, biorąc pod uwagę, ze jest ok. 100 km dalej.
usuniety
2019-10-24 17:29
Koszty działalności Lauda są dużo wyższe niż koszty polskiego Buzza, dlatego tez latać będzie Buzz, a pod marka Lauda bo jest ona mocno związana z Austrią (traktują jak swoją) Ot cały trik marketingowy
gość_31a2d
2019-10-24 15:44
gosc_5e3b2:
W odroznieniu od Szczecina, Warszawa i Wieden nie maja jakichs super polaczen kolejowych. Nie mowie ze polaczenie do Szczecina jest super - ale jest to 6h (4:50h bez remontow Chrobrym) i w obrebie kraju - ludzie zazwyczaj nie mysla o samolocie w cenach Lotowskich. Ryanair latal i sie zwinal niestety.
Takwiec moze byc odrobine nadpodazy, ale zobaczymy kto sie pierwszy wyrkuszy...
gość_5e3b2
2019-10-24 13:23
gość_1f2f9: odpowiedz jest dosc prosta. Dla klientów WMI nie ma znaczenia czym lecą, ważne żeby cena biletu była jak najmniejsza, natomiast w Austrii jest już trochę inaczej, Lauda ma ugruntowana pozycje i jest „swój” czego o Ryanie nie da się powiedzieć. W takiej sytuacji robi się z tego połączenie Laudy, bo gdyby było pod marka Ryana Austriacy wybieraliby je znacznie rzadziej niż gdy będzie jako Lauda. Ciekawe czy takie połączenie będzie miało racje bytu, Wiedeń jest w podobnej odległości co Szczecin, Lot lata ze spora liczba pasażerów do tego dochodzi Austrian, wiec między Warszawa i Wiedniem połączenia są praktycznie co 2 godziny. Ilu znajda chętnych na latanie z lotniska, do którego dłużej będzie się dojeżdżało niż trwa lot?...
gość_1f2f9
2019-10-24 11:49
Nie do końca rozumiem: niby Lauda Motion otwiera połączenie a w praktyce obsługiwać ma je Ryan Air z Warszawy ? To dlaczego więc to nie Ryan Air je otwiera skoro i tak będzie obsługiwać ?
gość_0ac63
2019-10-24 11:34
do gość 4603d- na pewno pisze się osobno i to jest pewne, natomiast ty możesz, tylko przypuszczać. że ceny a zwłaszcza LF będzie lepszy
gość_70e5a
2019-10-24 11:23
To była najgorsza trasa FR z KRK. Równie słabo idzie im na FRA stąd redukcja oferowania oraz HAM które będzie latać tylko do końca sezonu zimowego. Myślę że następne kierunki do korekty to TXL oraz STR.
gość_31a2d
2019-10-24 11:09
Polaczenie Laudy ale obslugiwany przez RyanairSun?