Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_76b18
2019-10-16 18:33
Tacy to geniusze finansowi w Polsce rządzą. Oni chcą nowe lotniska otwierać a tyle już istniejących nie ma żadnej racji bytu. Z tych które przynoszą straty powinno się zamknąć wszystkie oprócz Rzeszowa i Szczecina bo one położone są na krańcach kraju i inny dojazd jest tam utrudniony
usuniety
2019-10-15 17:11
@gość_ec29c
Pełna zgoda.
@gość_84b0b
Ulica/droga pod Twoim domem też nie przynosi żadnych zysków. Zaorać?
Jakbyś chciał poszerzyć wiedzę:
zobacz link
gość_18306
2019-10-13 16:43
Nie lubiany za bardzo na tym forum dyrektor Szpikowski ma chyba rację, że z Modlinem jest coś nie tak. Skoro Poznań i Wrocław odprawiają mniej pasażerów i sa na plusie, a Modlin więcej i tyle ile powyżesze lotniska zrabiają na każdej główce to Modlin... dokłada... ?!
gość_84b0b
2019-10-12 22:57
gość_ec29c; Możesz powiedzieć w jaki sposób IEG czy SZY wpływają na rozwój regionu, bo do miasta to tym lotniskom daleko. W taki, że jeden charter tygodniowo do Turcji poleci z IEG zamiast z POZ? W taki, że ktoś kto jedzie na zmywak poleci z SZY zamiast WMI? Te lotniska spełniają tak marginalną rolę, że praktycznie żadną. A najbardziej absurdalne jest to, że podatnik ma płacić na utrzymanie tych nierentownych wytworów lotniskopodobnych? Z jakiej racji? Jak chcą mieć lotnisko pomiędzy POZ a Berlinem obsługujące jeden lot dziennie to niech sobie samorząd płaci. A bazy miały i przewoznicy zrezygnowali. Dlaczego? Bo prawie NIKT nie chciał latać
gość_04781
2019-10-12 13:11
KTW dopiero piąte w przychodach.
.
gość_ec29c
2019-10-12 12:13
Zwariowaliście z tym zamykaniem: zarówno Zielona Góra, Szymany i większe maja sens bo służą rozwojowi miasta i regionu. Bezsensowny jest na razie tylko Radom, bo mimo dopłat NIKT nie chciał z niego latać.
Mam nadzieję, że Lublin i Łódź pozyskają w końcu bazy, może od LOT-u, może od Wizza, może od kogoś innego.
gość_8f71a
2019-10-12 00:41
Modlin - przynajmniej ma przychody. Koszty poniesione na Radom nie zwrócą się do końca tego wieku.
gość_84b0b
2019-10-11 21:01
Do zamknięcia: IEG, LCJ, RDO, LUZ, BZG, SZZ i SZY. Dodatkowo wszystkie projekty typu Gliwice, Białystok, Opole, Piła i nie wiadomo co jeszcze prosto do śmieci
gość_04891
2019-10-11 18:06
Ciekawa logika WRO 9 % marży i wynik dodatni ale wg. autora to oznacza dopiero aspiracje do rentowności.
gość_04891
2019-10-11 18:01
WAW jest de facto CPK więc porównanie go z portami regionalnymi nie ma sensu. Skoro WRO ma 9% marży i wynik dodatni to dlaczego autor pisze, że aspiruje do rentowności.
gość_698fc
2019-10-11 16:27
Zgodnie z tym co zamieściło bydgoskie lotnisko w KRS, to za 2016 i 2017 ich ostateczna strata netto wyniosła za te lata po blisko 10 mln zł. Za 2018 rok lotnisko w Bydgoszczy poniosło już stratę w wysokości 5,5 mln zł, zatem znacznie ograniczyli straty. Problemem tego lotniska jest fakt, że wojsko nie chce dokładać się do utrzymania infrastruktury mimo, że z niej korzysta. MON twierdzi, że byłoby to nielegalne dotowanie i Bruksela miałaby z tym problem. Sprawa trafiła do sądu. Jeśli wojsko dokładałoby się, to lotnisko pewnie wychodziłoby na zero.
gość_cf351
2019-10-11 15:48
Kiepskie te wyniki. Tylko 7 lotnisk na plusie
adam7691
2019-10-11 15:20
Hahaha Modlin, im więcej pasażerów tym więcej strat, dobrze że są jeszcze interesy okołolotniskowe, Może by je opodatkować daniną na rzecz lotniska.
gość_18306
2019-10-11 10:48
Kraków miałby jeszcze lepsze wyniki, gdyby przejął od firmy zewnętrznej handel paliwem !