Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
that: nie wypowiadaja wojny, bo WAW-TAT lata tylko do 26 marca. Na lato zapowiadaja GDN zamiast WAW, no ale jeszcze go nie ma
katowiczan
2010-01-20 11:40
Wszystkie loty są już w systemie. Jedyna zmiana to KTW, które będą od 1 czerwca a nie od 17 maja, a częstotliwość 3 dziennie od poniedziałku do piątku, w weekendy trochę inaczej.
WAW-BTS tzn ze wypowiadaja wojne Danubewings ;)
BTS juz w systemie. Co ciekawe, promoloty po 200 zl, a nie po 170 jak wszedzie indziej. I te godziny nieprzyjazne. No nic, trzeba bedzie dalej przez Wieden. Wlasciwie to dojazd z VIE do centrum BTS zajmuje prawie tyle samo co z BTS. No, moze 15 min dluzej :)
robinson65
2010-01-20 10:34
Ciekawe, ile z tych rejsów przetrwa... Wystarczy przypomnieć sobie nie tak dawną porażkę z Pekinem.
sadaml32
2010-01-20 08:21
Dobre wieści ale poczekamy jak w praktyce. Ciekawa opcja to Bejrut, nieźle się Lot rozwija o ile dobrze pamiętam kiedyś było takie połączenie. Tyle że mam nadzieje że nie będzie jak z Pekinem, co potem kiszka i alternatywę przez Niemcy proponowali tyle że już w innych terminach a jak wizę miałeś na inny termin to był klops.
marshall: przecież masz " nowy" kierunek na lato... WAW-KTW 3x dzień:)... a co do powalczenia na regionalnych lotniskach... miało wrócić BZG i LCJ... widocznie te zapomniane przez LO porty zostały " wymazane" z pamięci komputerów w LO... a szkoda gdyż potencjał w tych portach jest tylko trzeba przekonać się do tego...
marshall
2010-01-20 00:04
acha.... ciekawe czy LOT powie coś na konferencji o rozwoju siatki połączeń z portów regionalnych. Kiedyś wspominali że "za bardzo odpuścili" porty regionalne Lufthansie i tanim liniom, to może otworzą jakieś nowe kierunki na lato ????
marshall
2010-01-20 00:01
Panie Szudrowicz, co do lotów KTW-WAW to LOT musiał wrzucić tyle połączeń dziennie żeby to w ogóle miało sens. Niektórych połączeń nie da się sondować próbując dodawać po jednym rejsie... kierunek ten ma jedynie sens gdy częstotliwość lotów wynosi co najmniej dwa dziennie.
paszecznik
2010-01-19 23:51
przez strone opodo da sie juz kupowac bilete z ktw via waw od rana na stronach lotu jeszcze sie tego nieda zrobic ztego wynika ze wyloty z ktw beda o 5 50am 8 50am i 5 35pm natomast z waw do ktw 7 20am 4 10 pm i 10 30 pm
lmajchrowski
2010-01-19 23:38
A kto kazal oglaszac loty bez 100% pewnosci ze mozna latac. A jak bylo z Pekinem tez nie zalatwili przelotu nad Rosja to musieli omijac ja z daleka.
Z tego co wiem to DOK był analizowany, ale DNK uznano za lepszą opcję. Niestety ze względu na umowę z Ukrainą, potrzebny był tamtejszy partner z którym to połączenie byłoby realizowane. To się nie udało. To było podobno przyczyną.
piotrxxx
2010-01-19 23:25
DOK nigdy nie był w planach LOTu , jedynie DNK na który nie było zainteresowania i dlatego to połączenie nie doszło do skutku.
Ja sie jednak obawiam tych Katowic, troche ryzykowna szarza. Na pocztek mogliby rzucic mniej polaczen i sondowac rynek. Chyba ze maja obiecane jakies dofinansowanie od samorzadu, bo cos mi sie tak obilo o uszy na forum. Tak czy siak trzymam kciuki.
piotrxxx: A co to ma do rzeczy? Nikt Lotowi nie kazał obwieszczać nowego połączenia przed potwierdzeniem go ze stroną rosyjską... To zresztą nie jedyny przypadek. Choćby ostatnio Donieck, Dniepropietrowsk...
Pozostaje się tylko cieszyć ale pomstować też na to że musiało to tak długo trwać. Liczę tylko że to nie będzie chwilowy kaprys i Pyrzowice i tutejsi pasażerowie będą poważnie traktowani przez Narodowego Przewoźnika, obecny rozkład jest tego dowodem.
piotrxxx
2010-01-19 21:03
migajos: połączenie do KGD nie wypaliło przez stronę rosyjską , która nie wyraziła zgody.
Rozumiem że powrót Kaliningradu można włożyć między bajki? Podejrzewam że z połowa tych nowych połączeń to też będą bajki. Podejrzewam, że Lot jak zwykle zbłaźni się wrzuceniem połączeń do Amadeusa a potem usunięciem ich po cichu.
cały czas czekam na Dublin
piotrxxx
2010-01-19 20:42
dworzec pkp w katowicach jest tak straszny ,że lepiej nadłożyć 30 min z odprawami i dojazdem i lecieć samolotem , poza połączenia do WAW to dobra alternatywa dla rejsów przez MUC i FRA , latając LO nie ma tak napiętych czasów przesiadek (30min) a T2 w WAW jest dość przyjemny :)