Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_2f8f8
2019-06-26 23:34
Świętokrzyskie chce Radomia. Warszawa chce Chopina lub Modlin. Myślę że dyskusja nie miała by miejsca gdyby zarządzający portem na siłę nie chciał części linii wywalić z WAW. Jeśli projekt RDO jest taki wspaniały, lokalizacja taka dobra to część linii sama się tam przeniesie. Ale w PL zawsze wszystko jest postawił na głowie i sprawy załatwia się od d...y sfrony
gość_6b8d3
2019-06-26 16:00
Niektórzy ciągle zapominają, że na Warszawie Polska się nie kończy.
gość_bfbb1
2019-06-26 13:14
całe województwo świętokrzyskie czeka na otwarcie lotniska w Radomiu. Mamy juz dość jeżdżenia do zatłoczonej stolicy lub do odległego Modlina. chcemy latać na wakacje z Radomia
gość_c488c
2019-06-26 11:59
Poiesić tych którzy podjęli ta decyzję
gość_1f2f9
2019-06-26 11:27
Ciekawe, że PPL podnosi wielkie larum że trzeba zainwestować w pas w Modlinie, za to nie widzi problemu w tym aby wyłożyć 160 milionów na pas w Radomiu. No cóż, po raz kolejny widać że decydująca jest polityka.
gość_cfe4d
2019-06-25 21:44
Możejki są dochodowe. LNG jest dochodowe. za parę lat okaże się, że Radom jest dochodowy i CPK, przekop, etc... Za to obcy lobbyści będą nas obrabiać w innych kwestiach, bo tak to po prostu już jest. Powodzenia.
gość_ba24f
2019-06-25 17:15
Nikt do Radomia nie będzie jeździł. Radom jest za daleko.
Ludzie będą po prostu latać z CPK. CPK będzie miało za mało pasażerów (już zmienili zdanie i będzie budowany terminal dla low costów). Cena dla low costów też będzie atrakcyjna bo jakoś będzie trzeba ratować tę przepłaconą inwestycję.
Nikt się miliardem wyrzuconym w błoto w Radomiu przejmować nie będzie gdy w innym miejscu wyrzucone zostanie 30, 40 a może 50 mld.
gość_fb7a4
2019-06-25 17:08
Niech budują, bo jak pas w Modlinie się zapadnie to przynajmniej będzie jakaś alternatywa...
gość_896a1
2019-06-25 15:25
Pracownicy lotniska w Radomiu mają chyba tak dużo czasu wolnego, że w ciągu dnia pracy wypisują komentarze w internecie
gość_e6342
2019-06-25 11:25
Dobrze, ze podejmowane sa inwestycje, bo jak najbardziej Radom na to zasługuje i to z korzyscia dla calego poludniowego Mazowsza.
gość_bc282
2019-06-25 10:59
Niegospodarność i marnowanie publicznych pieniędzy. Mam nadzieję, że ktoś za to odpowie osobiście.
gość_799e8
2019-06-25 07:23
Szanowni Państwo. Ten tekst jest o przyszłości lotniska w Radomiu. Modlin to już historia. Przyjdzie pora to przyjedziecie do Radomia, tak jak my do tej pory jeździliśmy do Modlina
Pozdrawiam i zapraszam
gość_aa448
2019-06-24 22:10
gość_d1c81
500 mln żeby można obsłużyć 7-8 mln pasażerów i być rentownym - co jest realne. Radom potrzebuje 1 mld i nigdy nie będzie rentownym bo nie ma szans na znaczącą liczbę pasażerów.
Do tego dochodzą ogromne koszty pasażerów na dojazd do lotniska.
Rozbudowa Krakowa też będzie wstrzymywana aby nie robić konkurencji CPK.
gość_3145f
2019-06-24 21:36
A czy ta nowa droga startowa wytrzyma przyjecie A-380?
gość_cf95f
2019-06-24 20:30
"Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska wydał postanowienie o zgodzie środowiskowej" czyli można sprawnie i bez torpedowania jak w WMI?
adam1987
2019-06-24 20:27
@BA850 zwyczajnie mnie to ciekawi. Jeśli taka mieszanka oznacza gorszą jakość, a cena kolejnej oferty nie była znacząco wyższa, to warto się zastanowić kto przygotowywał ten przetarg i dlaczego dał kryterium cenowe.
@adam1987: jakie to ma znaczenie? kto będzie z lotniska w Radomiu korzystał?
gość_d1c81
2019-06-24 17:04
do gość_fff03
Proszę poczytaj o ostatnich badaniach nad Modlinem to się dowiesz...na co są wywalane.
Badanie przeprowadziła znana "Pisowska" firma EY
Miłej lektury.
gość_fff03
2019-06-24 15:15
Co za marnotrawstwo.
Ech, Polska coraz bardziej ludowa. Że taż na to idą moje podatki.
adam1987
2019-06-24 14:57
Jeśli dobrze pamiętam to ta oferta wyróżniała się inną mieszankę użytą do budowy pasu? Jaki to ma wpływ na żywotność?