Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_376a1
2019-06-19 08:57
Jeśli klasa biznes leciała pełna i pod pokładem był słuszny ładunek, to eco spokojnie mogło lecieć puste...
gość_0ec52
2019-06-19 08:41
@Carl jak przyjrzysz się dokładniej codesharom lotu i dostępnosci ich połaczeńw sprzedaży, to zauważysz, że służą one wyłącznie feedowaniu hubów konkurencji.
Troche off topic: wczoraj ogladalem odcinek serialu dokumentalnego No to Lece na tvn style o pracy stewardess LOTu. W kazdym odcinku pokazana jest praca na pokladzie steffek i ekipy lecaca do ktorejs z destynacji Lotu, zwiedzanie miasta i powrot. Wczoraj byl odcinek o LA i jedna ze steffek w drodze powrotnej mowila z samolot jest praktycznie pusty -leci pelna business class i 96 w economy. Troszke przymalo jak na dreamlinera. Jak wyglada LF na tych trasach?
gość_e5fd1
2019-06-18 18:01
Przepraszam, za być może głupie pytanie, ale czym się różni cykl „na trasie” od cyklu „oblatywacz”?
gość_4546f
2019-06-17 16:39
do Carl:
bo Miami ze wzgledu na polozenie nie nadaje sie na przesiadki po Ameryce, do tego moze sluzyc EWR czy ORD (jako huby Star Alliance), wzglednie JFK. Slabo tez nadaje sie na przesiadki do Ameryki Pld. ze wzgledu na koniecznosc posiadania wizy.
W wiekszosci ruch Lotu do USA, to ruch tranzytowy tylko po polskiej stronie. Takie sa konsekwencje istniejacych jv i planujac siatke po prostu Lot to uwzglednia.
Moim zdaniem, LOT otwiera te nowe polaczenia bez sensu - tj. bez stosownych umow z innymi liniami, ktorymi by pasazer z Warszawy mogl poleciec dalej (np. z Miami do innych portow w Ameryce). To by na pewno zwiekszylo ilosc pasazerow.
Hmmm... trochę mało „recenzujący” ten artykuł. Generalnie, recenzji nie ma żadnej. Są tylko informacje o produkcie itd. Ale recenzji brak.
gość_b015e
2019-06-17 10:22
Artykuł sponsorowany polega na tym, ze firma przychodzi i mówi, chcemy wam zaplacic żebyście napisali to i owo. Współpraca polega najczęściej na tym, ze firma teoretycznie nie płaci za napisanie artykułu, ale na przykład funduje panu redaktorowi bilet w klasie biznes i teoretycznie nie ma twardych oczekiwań. Inna sprawa to kwestia uczciwości dziennikarskiej, ale tego portalu to nie dotyczy, bo nie tworzą go dziennikarze.
gość_cbaba
2019-06-17 08:15
gość_93c46: Jest napisane, że powstał przy współpracy z LOTem, a nie, że jest sponsorowany, a to mimo wszystko różnica. A po artykule który już na początku zaznacza, że jest jednym z cyklu recenzji, i polega na testowaniu danego połączenia spodziewałbym się rzetelnych wniosków a nie opisywania oczywistości i to w dodatku mocno przypudrowanych.
gość_93c46
2019-06-16 23:57
gość_cbaba: przecież na samym końcu masz wyraźnie napisane kto sponsoruje.
gość_cbaba
2019-06-16 21:44
Ciekawy tekst, ale z recenzji to tu nie ma nic, jest to raczej artykuł reklamowy
krzysieksea
2019-06-16 21:08
Napisane jest poprawnie. Przeczytaj jeszcze raz ale uwaznie.
krzysieksea
2019-06-16 21:08
Napisane jest poprawnie. Przeczytaj jeszcze raz ale uwaznie.
gość_50928
2019-06-16 21:05
I dokladnie tak jest napisane w artykule. Przeczytaj jeszcze raz ale uwaznie.
gość_01914
2019-06-16 21:05
Podstawowa sprawa to jakie będzie wypełnienie samolotu po sezonie?
gość_2700f
2019-06-16 19:08
No jezeli do LA jest 7200 km to nie mam pytań. Dziwne bo jak leciałem do Kalifornii to lot trwał niecałe 12 godzin, do Miami dystans 8500 km samolot pokonuje w 10,5 godziny, tak gwoli ścisłości Ortodroma między Warszawą a Los Angeles to ok 9600 km.