gość_03df9
2019-03-24 00:45
Lauda nie powstała jako niby konkurencja, ale jako kontynuacja marki Niki, która dla Austriaków ma coś w rodzaju wartości sentymentalnej. Pomimo, ze Niki od dłuższego już czasu było własnością AB, to mimo to funkcjonowało jako osobna marka. Konsekwencja tego jest Lauda (Niki Lauda). Trochę na takiej zasadzie jak u nas np. Wedel, który już dawno nie jest Wedlem, ale ponieważ w Polsce jesteśmy do tej marki przyzwyczajeni, to jej usunięcie byłoby biznesowo niekorzystne.
gość_ffe86
2019-03-23 21:33
Marka Lauda powstała jako niby konkurencja, aby skorzystać na upadku AB. Bo możliwe, że FR nie dostało zgody na przejęcie AB.
gość_899f7
2019-03-23 13:06
>gość_89b60
Dzięki, że przypomniałeś o naszym Pępku Świata.
gość_89b60
2019-03-22 15:34
I znowu zapomnieli o Porcie Lotniczym Rzeszów Pępek Świata Jasionka
gość_cf90d
2019-03-22 15:32
co jest? Agadir blokuje KRK? o co chodzi?
gość_3145f
2019-03-22 14:20
Nie ma sie czym podniecac, linia jest niemal na skraju upadlosci.
gość_80c7a
2019-03-22 14:10
Szkoda,ze nie będzie bazy w Krakowie
gość_03df9
2019-03-22 12:47
Co za różnica czy FR będzie latał jako Ryan czy jako Lauda? To i tak jedna i ta sama firma. Marka Laudamotion powstała żeby była kontynuacja marki Niki, bo nazwisko Laudy dla Austriaków to symbol, ale nic poza tym, jest to taki sam FR tylko inaczej pomalowany. I z austriacka obsługa.
gość_d96bb
2019-03-22 10:18
@gość_5783d
Ladua w VIE i dla rynku austriackiego, to tak samo, jak Ryanair w KRK dla rynku polskiego.
Inny branding uzależniony jest od danego rynku.
Samoloty Laudy pojawią się polskich lotniskach tylko w tym przypadku, kiedy lot będzie realizowany z jednej z baz laudy np. VIE.
Raczej nie ma już większego zapotrzebowania na loty z PL do VIE.
WAW, KRK i GDN na ten moment w zupełności zaspakajają rynek.
Ewentualnie hub'owi przewoźnicy mogą zwiększyć częstotliwość, bądź ewentualnie Austrian wejdzie na jakieś lotnisko regionalne w PL tak, jak robi to z tej samej grupy Swiss
gość_5783d
2019-03-22 09:26
Szkoda, wiem że rozważali wejście do Polski, ale póki co się jak widać wstrzymali poza dwiema trasami z KRK. Ciekawe gdzie wejdą z nową bazą? Pewnie coś grubego. Z wielkich zostaje CDG/ORY, HEL, jakimś cudem LHR? Niby nierealne, ale tak samo było z VIE, FRA czy CPH...