jjemiolo
2019-02-10 17:37
@2d25c: Popieram, LO powinien wrocic do ATH.
Nawiasem: Loty do CFU to tez niezla alternatywa dostac sie na wybrzeze Albanii.
gość_2d25c
2019-02-06 09:41
Do Aten LOT już latał, ale godziny były beznadziejne z przylotem i odlotem po północy. Nie dziwne więc że się nie przyjęło.
gość_d9b12
2019-02-05 23:23
Na Korfu będą konkurować z Wizzairem i Ryanairem. Ale Tivatu oraz Tirany, gdzie ceny mogą być wyższe bo nic nie lata, oczywiście nie otworzą.
gość_9badd
2019-02-05 17:18
Pojawiają się nowe samoloty, więc LOT sięga coraz chętniej po destynacje turystyczne, a nie tylko biznesowe. Ich ilość będzie rosła wraz z ilością samolotów we flocie. Wcześniej, przy braku samolotów, latanie z turystami nie było opłacalne - lepiej było wysłać samoloty tam, gdzie dominował biznes.
gość_d96bb
2019-02-05 17:01
@F16
Lepiej, żeby Aegean dodał jakieś dodatkowe rotacje do WAW.
ATH by LO by się nie przyjęło, ale SKG jak najbardziej.
To właśnie w SKG się kręci biznesy w GR+ do tego można lecieć na wypoczynek, bo całe Chalkidiki i Riwiera Olimpu stoją otworem z SKG
SKG powinno być min. 5x per week, choć powinni zacząć spokojnie od 7x per week
Bardzo dobry ruch ze strony LOTu. Oby więcej takich połączeń do Grecji, bo Korfu nie jest jedną wyspą obleganą przez Polaków w czasie urlopów. Równie dobrze można otworzyć połączenia na Zakhyntos, Rodos, a zwłaszcza na Kretę i nie tylko z Warszawy. Myślę, że z Balic, też tam można latać nawet sezonowo tak jak na Dubrownik. Mają sojusz w ramach Star Alliance z Aegean Airlines i LOT to powinien wykorzystać do maksimum otwierając sezonowo Warszawa- Ateny i Saloniki i dalej na konkretne wyspy na jednym bilecie
Chyba jednak wykorzystują sloty Small Planet Airlines, bo to takie typowe wakacyjne połączenie.
gość_22fc1
2019-02-05 11:26
Brawo LOT, tylko, że Grecja to nie tylko Korfu, ale także Myknos,Zakynthos, Rodos a przede wszystkim Kreta i stolica państwa Ateny