Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_65a96
2019-09-13 14:38
To prawda, że umowy codeshare LOTu to tragedia. Nie tylko ich ilość, ale i czas ogłaszania w stosunku do głównego połączenia.
gość_5e3b2
2019-09-12 19:29
Austrian to akurat to samo co LH, ale nie oszukujmy się. Teraz mądrale jęczą, ze trzeba wyjść ze *A bo Lufa blokuje, gdyby nawet Lot wyszedł, to jak wejdzie do oneworld zaraz zaczną się jęki, ze BA blokuje, jeśli wszedłby do Sky to będzie krzyk, ze KLM blokuje (przecież lata do naszych portów regionalnych) itd. Podsumowując - wszedzie dobrze, gdzie nas nie ma.
gość_a97c6
2019-09-12 18:27
Śmiesznie się czyta artykuł i komentarze, w których mowa o Jet Airways. Potem dopiero człowiek sobie uświadamia, że to artykuł z początku roku i wtedy było jeszcze przed bankructwem.
Co do problemów z CS na inne japońskie miasta z ANA lub jakąkolwiek inną linią lotniczą to chyba większym problemem niż ta okropna lufa jest fakt istnienia lotniska Haneda, które to obsługuje zdecydowaną większość ruchu krajowego do Tokio.Choć coś tam ugrać by się jeszcze dało.
gość_192da
2019-09-12 14:37
gość_0ec52: zanim ziewniesz, to się dowiedz i doinformuj. Nie można tak łatwo zmieniać aliansów, za wyjście ze Star Alliance LOT otrzymałby karę. A na codesharach z WAW do europejskich hubów LOT zarabia, inaczej by ich nie zawierał - nie ma przymusu nadawania code-share'u. To nie tylko Niemcy są "źli", istnieje umowa między United a LH group na przeloty transatlantyckie do której pozostali nie są dopuszczani, podobnie z ANA. Inny przykład: LOT starał się o sloty do HKG, ale zapobiegawczo otrzymał je Austrian.
gość_7a25b
2019-09-12 14:09
LOT powinien opuścić Star Alliance. Polityka Lufthansy bardzo szkodzi LOT-owi. A "gwiezdny sojusz" to nie wyrok, można stamtąd wyjść i szukać sojuszu bardziej zbieżnego z naszymi interesami jak Oneworld.
gość_0ec52
2019-09-12 13:21
@gość_192da no tak znowu źli niemcy... zieeew...
Nawet gdyby tak uzasadnić braki umów na korzyść lotu, to nie wyjaśnia to w żadnym stopniu smaobójczych codesharów na loty z waw do europejskich hubów; ani kurczowego trzymania się star alliance.
gość_192da
2019-09-12 12:45
gość_82e40: Nalezy za to podziękować Lufthansie, która blokuje codeshare LOTu z ANA, jak również z Air China czy United. Była o tym mowa na forum wielokrotnie.
gość_82e40
2019-09-12 12:09
Nie wiem kto pracuje w marketingu LOTu, ale umowy codeshare LOTu to jakiś żart. Umowa z ANA w Tokio to TRZY mało istotne miasta w Japonii, kiedy wielkie aglomeracje jak Nagoya czy Osaka są odpuszczone. Miasta chińskie nie mają żadnych umów, Hongkong leży i kwiczy, nie wiem czy istnieje nawet umowa z Air India na połączenia wewnętrzne. Co to za przygotowanie rynku? Virgin Atlantic otwiera w przyszłym roku Sao Paulo i już ogłosił code share z GOL na WSZYSTKIE prawie 40 połączeń krajowych! Tak to się robi, LOT.
gość_0ec52
2019-09-12 11:11
na razie wygląda na typowe wykorzystanie sojuszu przez pll lot: nie ma żadnej możliwości przesiadki w indiach, za to lot dowozi na longhaule air india w europie na ich kodach...
gość_34231
2019-09-12 11:10
[quote z postu ponizej]
Ważne jest także nawiązanie współpracy z Jet Airways, choćby na trasie do Dhaki.
[unquote]
Jet Airways zbankrutowal kilka miesiecy temu...
gość_06d2d
2019-02-05 20:51
@salesmenpolska: dobrze, skoro należy to będę pamiętał
salesmenpolska
2019-02-05 20:18
Należy pamiętać o ruchu do USA - Hindusi latają głównie via Europa. Jak leciałem LH do Texasu to połowa A380 to byli Hindusi lecący via Frankfurt. Myślę że to będzie dodatkowy temat choć już teraz rejsy między Waw a JFK czy ORD mają niedostatek podaży (popyt przewyższa podaż bezpośrednich połączeń) więc kolejne ruchy będą zwiększające rotację. Myślę że do NY powinny być z WAW 2-3x dziennie, podobnie do Chicago.
Zgadzam się z gość_22fc1, że trasa Warszawa- Bombaj miałaby swoje uzasadnienie, do tego połączenia krajowe w Indiach oraz na Sri Lanke i Malediwy
gość_04311
2019-02-05 15:39
Nie rozumiem jednej rzeczy. LOT do Indii będzie startował o 22:40. Dlaczego zatem pasażer z Polskich portów regionalnych ma czekać 3 godziny na przesiadkę? Z tego co wiem z większości Polskich miast wykonywany jest lot o 21:00 czy chwilę po 21. Nie zdążą się przesiąść?
gość_ec29c
2019-02-05 12:51
Ja często krytykuję LOT, a tym razem pochwalę!
Rozkład jest bardzo dobry, Delhi to przede wszystkim P2P z Warszawy i szansa na dochodowe wygodne przesiadki z Europy Zachodniej i to z "takich Billundów".
Bardzo ważne są połączenia krajowe i to najlepiej do wszystkich miast obsługiwanych przez Air India.
Ważne jest także nawiązanie współpracy z Jet Airways, choćby na trasie do Dhaki.
Moim zdaniem połączenie będzie żyłą złota dla LOT-u, choć ja od razu latałbym 14 razy tygodniowo na B737 (lub A321LR).
gość_273b3
2019-02-05 10:09
W jaki sposób możliwa jest krótka i wygodna przesiadka podczas podróży z DEL do LHR, skoro pierwszy kot ląduje o 15:45, a drugi startuje o 15:30? Właśnie brak wygodnego lotu do UK jest największą bolączką tej trasy.