gość_1f2f9
2019-01-15 10:17
Cóż, trudno zbudować tanią linię korzystając z A340.
adam1987
2019-01-15 08:18
podobno linia była rentowna co było zasługą znacznie niższych kosztów pracy. Najprawdopodobniej koszty początkowych inwestycji się nie zwróciły, ale czy oni głównie nie przejmowali lotów od AirFrance na najmniej rentownych trasach? Czyli stroje, bajery i eko przekąski, a na koniec dnia tak naprawdę tańszy dowóz do hubu.
gość_7b3e4
2019-01-14 23:41
Nadal nie rozumiem na czym miała polegać "młodość" tej linii?
gość_40d2e
2019-01-14 18:25
pod względem biznesowym ten pomysł był skazany na porażkę już na etapie pomysłu, gdyż tylko idiota by wpadł na to by "ów młody" zapłacił więcej za bilet niż 100 ojro bo i z czego.
Niepotrzebnie wydano tylko kasę na marketing, malowanie, stroje i wuwuwu.
Jak tradycyjna linia chce przyciągnąć młodych to niech wprowadzi (jeżeli jeszcze nie ma) opcje tylko bagaż podręczny tudzież jak SAS zniżki od12 do 25go roku życia dostępnych zwłaszcza na mniej biznesowych lotach, w sensie godzinach lotów.
Chcieli przyciągnąć młodych to mogli młodym im nawet dopłacać do lotów bo suma sumaru są nadal w czarnej ... i minus xxx mln za zabawę w to coś
Blazej UK
2019-01-14 13:22
Oooo szybko! To teraz kolej na HOP!