gość_b6eaf
2018-12-08 16:05
Informacja o karach jest dostępna tutaj
zobacz link Jak również o tym, że LOT chciał mieć code-share z ANA na swoich połączeniach do Tokio, ale zawetowała to Lufthansa. Artykuł pochodzi z połowy 2015 roku i miło stwierdzić, jak bardzo się LOT rozrósł w ciągu tego 2,5 roku.
@gosc 836df: wlasnie, jak to jest z tymi karami? O tym sie malo mowi. Podziel sie, jesli wiesz wiecej :)
gość_836df
2018-12-07 12:42
gość_29954: Helsinki są położone na obrzeżach Europy, więc po bankructwie Air Berlin przydałby się One World partner w centrum kontynentu, tym bardziej że wszystkie linie One World są na obrzeżach Europy i przez to nie oferują atrakcyjnych przesiadek wewnątrz kontynentu. Byłoby świetnie, gdyby LOT dołączył do One World (dodatkowo teraz będzie latał do Miami, dużego hubu One World), ale z opuszczeniem sojuszu Star wiążą się duże kary.
gość_29954
2018-12-06 17:21
Oneworld ma Finnair na kierunki wschodnie więc LOTem raczej nie są zainteresowani.
@teemu: swego czasu BA chciało inwestować w LO, by pchać pasażerów do Chin przez WAW... zgadzam się, dla OW LO byłby bardzo dobrym kandydatem i LO fajnie by wypełnił lukę w środkowej Europie.
@BA850: OW mialby moim zdaniem wiekszy sens dla LO, niz ST. Raz, ze ST jest dosc mocno reprezentowsny w regionie (OK, ale przede wszystkim SU), a OW po upadku AB praktycznie wcale. A dwa, ze wiekszosc linii OW mocno koncebtruje sie na trasach transatlantyckich, scisle przy tym ze soba wspolpracujac. A dla LO to strategiczna czesc siatki.
@brooks88: dla równowagi, w Europie środkowej dominuje grupa LH, LO jest marginalizowany - przejście do OW czy ST pozwoliłoby LO na rozwinięcie skrzydeł IMHO. Bardziej bym celował LO w ST, ale gdyby zdecydowali się na OW, byłoby miło.
brooks88
2018-12-06 15:58
Do gość_11950 podaj powody dlaczego ?
gość_297f8
2018-12-06 15:26
o Fiji też warto wspomnieć
gość_11950
2018-12-06 12:23
I pasowałoby, żeby LOT się do nich przeniósł.