gość_732f0
2018-12-01 09:39
Młodzieżową to można taryfę wprowadzić a nie linie lotniczą, pomysł poroniony od samego początku.
Domyślać się tylko można, że francuzom chodziło o jak największe rozbicie spółki matki by związki nie mogły tak szaleć, jak to mawiano w mojej byłej firmie ... TEN CHAOS JEST ZAMIERZONY
Coś z cyklu kto bogatemu zabroni, coś w stylu robienia retrofitów retrofitó w Lufthansie ale tam chyba o sztuczne zaniżanie zysków w ten sposób przed związkami ładując kupę kasy we wnętrza czy nowe malowania
gość_a1509
2018-11-30 14:38
No to się do Rzeszowa nie nalatają ;)
gość_4d6da
2018-11-30 14:35
Umarłem. W kraju z tak silnymi związkami, z tak drogą firmą-matką to chyba nie mogło się udać. Sprawdzałem kilka razy ceny na ich połączenia to były bardzo wysokie.
gość_ec29c
2018-11-30 12:49
Jak pokazuje przykład Laudy (Ryan), SWISSA, Austriana (Lufa) czasami dodatkowe marki mają sens.
Ciekawa jest zwłaszcza Lauda, okazuje się że niemieckojęzyczni nie chcieli latać Ryanem, a Laudą polecą. Dodatkowo na lotniskach zdominowanych przez Ryana nie będzie już tego ponurego widoku kanarkowego. SWISS i Austrian bazuje na patriotyzmie i na chęci turystów do przylatywania do danego kraju linią tego kraju.
Ja bym JOON utrzymał, bo pozawalał on na zrozumiałe dla klientów różnicowanie cennika. Np. Air France mógł kasować więcej za bilet w jedną stronę, a JOON nie. Te szmatki i opowiastki służyłyby tylko jako przykrywka do tego by zarabiać więcej.