spotter10
2018-10-22 14:21
Miałem tą przyjemność lecieć tą maszyna na trasie YYZ-WAW 20/21.10 (czyli teraz w ten weekend). I wydaje mi się, że dla pax z eco jedyny minus polega na tym, że to nie jest Dreamliner - czyli cichszy i panuje wyższe ciśnienie na pokładzie. Dla Biznesu to jest strata, bo fotele zdają się być gorsze niż te co ma obecnie LOT w swoich Dreamach. A to była pierwsza klasa wcześniej. Ale największymi wygranymi są pax'y Premium Eco. Dlatego że te fotele to była Biznes. Odstępy między fotelami na poziomie 60" i rozkładają się prawie do pozycji leżącej. Są trochę węższe niż te w 787, ale za to nocka przespana i poza ogólnym zmęczeniem i jet-lagiem, czułem się ok.
Niestety system rozrywki pokładowej w przedniej części samolotu, czyli połowa Premium Eco oraz Biznes, nie działa. Dla lecących za dnia to jest minus. No i obsługa całkowicie z HiFly, czyli albo po angielsku, albo po portugalsku. No i poziom niższy (w Premium Eco) niż w LOT.
gość_820b3
2018-10-22 13:11
czy ktoś podałby terminy lotów z/na Okęcie?
gość_64a9e
2018-10-19 18:37
ACMI ... recepta na sukces ... gratuluje!
gość_7e015
2018-10-19 18:03
Jeszcze trochę i dla PLL LOT w ramach umów ACMI będą latać wszystkie samoloty, jakie Blue Air posiada. Złośliwie będzie można wtedy powiedzieć, że PLL LOT przejęły tego rumuńskiego przewoźnika w ramach "konsolidacji rynku lotniczego w Europie Środkowo-Wschodniej z zachowaniem narodowych marek przewoźników", czy jak tam te marketingowe brednie LOT-u brzmią.
gość_0af6d
2018-10-19 16:55
Do gość_08e1c:
O nie, ktoś zapłacił za biznes, a poleci w pierwszej??? Tak być nie może! Hahaha!
Poza tym sugeruję zobaczyć jak wygląda ten first w hifly. Dużo gorsze fotele niż w LOTowskim C.
gość_b3b93
2018-10-19 15:40
leci kolejna antystrajkowa maszyna ... Foker100
gość_41939
2018-10-19 14:37
na czas strajku pozyskują samoloty. W kolejnym poście w tonie Opowiadań o Leninie autorstwa Michaiła Zoszczenki piszą o fiasku strajku i zaufaniu do prezesa.
Rozumiem, że o treści artykułu decyduje płatnik, ale jakieś warunki portal może chyba stawiać?
W Rzeszowie będzie można tę maszynę zobaczyć 4 i 11 listopada.
Potem niestety 3 tygodnie przerwy w lotach RZE-EWR. Ciekawe czy nie ma czym latać czy za mało chętnych.
A340 będzie wykonywał operacje dla LOT-u !!! - tego jeszcze historia nie znała.
O ile pamiętam A330 latał już w 2013 (i jeszcze później), ale A340 nigdy.
Zawsze to lepiej niż zostawić pasażerów na lotnisku.
Ale z tego też wynika, że dostępność silników RR mocno zaczyna doświadczać flotę.
gość_af8c9
2018-10-19 12:27
Ten A340 nie będzie raczej latał nad Rosją. Umowa Polski i Rosji nie przewiduje lotów innymi samolotami niż statki narodowych przewoźników. Chyba że się mylę ?
gość_08e1c
2018-10-19 11:33
No to ciekawy jestem jak bedą sadzać pasazerów......na stronie lotu sa tylko taryfy economy saver,flex premium flex i business flex czyli co........ci ktorzy kupuja eco saver i flex to siedza w economy, ci co kupuja premium to w biznesie a ci co kupili w biznesie to w pierwszej?