gość_36f5b
2017-09-06 09:57
a 330 dla travela już w pażdzierniku przyleci, pierwszy lot 1 listopada :))
gość_d746d
2017-09-06 01:31
gość_d746d: Świetnie.To teraz pora na Enter Air i Small Planet :)
gość_f9792
2017-09-05 20:21
Na rozkładach lotów w Itace na dalekich kierunkach wpisany jest QS więc raczej będzie A330.
gość_d746d
2017-09-05 19:51
gość_43472: To właśnie miałem na myśli. Tego samolotu nie ma już we flocie QS, ponieważ wrócił do Kanady. Poza tym nie wiadomo, czy zdecydują się znowu wynająć "grubasa"- no chyba, że coś przeoczyłem.
gość_43472
2017-09-05 13:42
gosc_22cb1 - nie masz racji co do a330 w QS.
A moze rację masz połowiczną ;)
W tej chwili QS nie ma a330, ale ten samolot wraca na zime do Polski i bedzie robił dalekie kierunki dla itaki z WAW
gość_22cb1
2017-09-03 13:49
pawwoj: Tui lata chyba tylko dla swojego biura, a QS już nie ma A330. Tak więc jakby ktoś miał po LOT przejąć trasy, to i tak musiałby leasingować samolot.
Może jako jedyny polski przewoźnik rzeczywiście tak, ale na szerokich samolotach latają z Polski na czarterach także Travel Service (A332) i TuiFly (B767/787)
gość_30981
2017-09-02 19:48
TravelFan: Na pewno z tego powodu LOT nie przestanie latać na dalekich trasach, ponieważ jako jedyny polski przewoźnik ma szerokie maszyny. Jedyna możliwość to taka, że inny przewoźnik (np. Enter) wyleasinguje jakiegoś szerokokadłubowca i przejmie trasy.
Ja leciałem Enterem raz i ogólnie oceniam tą linię pozytywnie; podobnie moi rodzice, którzy z nimi lecieli już kilka razy. Small Planet nie miałem okazji przetestować, więc nie będę się wypowiadał. Poza tym kilka lotów miałem również na pokładach Travel Service i również nie mam się o co przyczepić. Generalnie Środkowowschodnioeuropejskie "czartery" prezentują moim zdaniem wysoki poziom.
usuniety
2017-09-02 16:23
TravelFan, witaj na forum!
TravelFan
2017-09-02 15:48
Witajcie,
od kilku lat czytam, czas nadszedł dołączyć do społeczności komentującej artykuły.
Teraz do rzeczy. Mam nadzieję że to nie oznacza, że rainbow kończy współpracę z LOTem na dalekodystansowych destynacjach. Korzystałem z tego biura tylko dlatego, że można było normalnymi komercyjnymi samolotami latać do Meksyku, Tajlandii, itd.
Widać ewidentnie że Enter ładnie się rozwija. Uważam tę linię za najlepszą czarterową operującą w Polsce. Ostatnio wracałem Small Planet Airlines z wakacji i muszę powiedzieć że ta ich zrewitalizowana flota do mnie jakoś nie przemawia. Fotele bardzo niewygodne, z brakiem możliwości odchylenia. Nie chce trolować SPA, bo też oczywiście mają zalety, chociażby rozrywka pokładowa, ale cieszę się z rozwojem Ender, bo z nimi leciałem wielokrotnie i zawsze wszystko było super. Nawet 11. h lot do Kenii był znośny na pokładzie 737
gość_56dc2
2017-09-02 15:41
Szukałem ostatnio informacji i nic nie zlalazlem. WIecie moze jak tort czarterów jest podzielony, kto dla jakiego biura podrózy lata?
gość_14c88
2017-09-02 13:10
Enter moglby w koncu kupic samoloty szerokokadlubowe i wozic pasazerow na dalekich trasach.
gość_fd939
2017-09-02 12:08
charter upchany jak FR...