Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Unijny sąd: Linie, nie pośrednicy odpowiadają za odszkodowania


Jeśli linia lotnicza nie poinformuje pasażera o zmianie terminu lotu lub jego odwołaniu co najmniej dwa tygodnie przed datą rejsu, musi zapłacić odszkodowanie - także wtedy, gdy klient kupował bilet u pośrednika.

15/05/2017 14:53
<>

gość_effc1 - Profil
gość_effc1
  
dodawanie zero do pięć daje?

  
W takim razie wystarczy, że linie lotnicze przerzucą w swojej umowie odpowiedni obowiązek na pośrednika, zagrożony sankcją w wysokości odszkodowania jeśli nie zostanie dochowany obowiązek poinformowania klienta.
6 dni, 20 godzin temu  

gość_4afd0 - Profil
gość_4afd0
  
to jest chore.... linia lotnicza mogła nawet nie mieć wpisanego do PNR-u danych kontaktowych do pasażera, więc dają znak wystawcy biletu....
15/05/2017 16:15  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy