Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mimis, nie wydaje mi się żeby osoby które lecą do NYC z RZE nie mówiły po angielsku
gosc_ORD
2009-04-08 23:40
a tym czasem LH bedzie zarabiac na pax z ord do rze via fra, mysle ze lot powinien pomyslec tez o polczeniu ord-rze przynajmniej sezonowym, co roku latam na nakacje na tej wlasnie trasie tyle ze przez waw i zawsze jest okolo 15pax przesiadajacy sie na rzeszow, dodac jeszcze tych ktozy leca z ord do krk a puzniej jada na rzeszowszczyzne, tych ktozy leca tylko do warszawy bo troche taniej, niepominajac slowakow i ukraincow
jak dostaną 787 to nie powinni wyrzucać starych 767 tylko nowe dać na uruchomienie nowych połączeń np. do LAX(Los Angeles) Waszyngton itp. a stare na obecne trasy.I dzięki temu zrobili by porządny hub za ocean jak zrobił Finnair w Helsinkach do azji.Oczywiście ważne były by doloty :)
Witam, pracuje w Eurolocie i nie zdradze nic nowego jak potwierdze że większość paxów z Rzeszowa do Warszawy to tranzyty na Stany i Kanade, nieraz 80% pasazerów to staruszkowie lecący za ocean, dużo "wheelchairów" itp. Z innych miast tranzyty na "ameryke" to zwykle kilku pasażerów, z WRO i GDN atlantyki nie były by opłacalne, bo to trochę inny charakter pasażera, bardziej "turystyczny" a poza tym konkurencja Lufthansy do FRA i MUC, SAS do CPH robi swoje...
Ruch RZE-NYC po sezonie letnim zamiera, a przynajmniej zamierał przez ostatnie 2 lata. Utrzymywanie połączenia cały rok byłoby zatem nierozsądne, a "BzPiP" i tak prędzej polecą z przesiadką w Warszawie niż wygodniej i często taniej, ale linią zagraniczną (gdzie obsługa nie mówi po polsku), i w dodatku przez jakieś obce wielkie lotnisko typu FRA (gdzie niestety trudno wykryć tych z obsługi mówiących po polsku) ;).
swoją drogą to żadna nowość bo w wakacje od jakiegoś czau ruszają dodatkowe rejsy(z Rzeszowa czy dodatkowy na JFK z Krakowa).LOT mógłby otworzyć jakieś zupełnie nowe połączenie za ocean(do innego miasta) bo latają od kilkunastu lat na 4 te same lotniska(ORD,YYZ,JFK,EWR) i jedyne co się od lat zmienia to tylko czasy odlotów...
adamlubin
2009-04-08 14:21
Mi też wydaje sie że to dobre posunięcie ze strony LOT, tam jest potencjał dla ruchu za ocean - jakoś cicho o poloni z dolnegośląska w USA. A z WRO nie ma co bo większość mieszkających tu ludzi -w moim przypadku mieszkańców LGOM- to ludzie przyjezdni z innych rejonów Polski, nawet dziś kopalnie ściągają ludzi. Prędzej będzie większe obłożenie na trasie WRO-Świdnik (jak bedzie lotnisko) niż WRO-NY.
aynis: może chodzi o to ze po sezonie ruch na tym kierunku jest mniejszy i dlatego kumulują loty via WAW?
Aż dziwne, że nie zdecydują się utrzymywać tego połączenia przez cały rok! Ale kto tam rozumie LOT i jego działania...
Przypomne ze trasa rzeszów - nowy jork jest najbardziej rentowna trasa transatlantycka LOTu! Podkarpacie ma ogromy potencjal transatlatycki. Dowodem tego jest LH ktora uruchamia loty z rzeszowa za pare tygodni!
docentfurm
2009-04-08 13:21
chyba wiedzą co robią skoro to już 3 rok tego połączenia wakacyjnego
as77: nie wydaje mi sie aby GDN cz WRO-JFK bylo bardziej oplacalne niz RZE..
as77: dla Twojej infromacji, bardzo dużo osób mieszkających w USA pochodzi z Podhala i Podkarpacia, więc połączenie jak najbardziej uzasadnione!!!
Rzeszów-Nowy Jork... -.-
Co to za połączenie? Jakieś dziwne... :D WRO czy GDN-JFK bardziej by pasowalo... xD
Ciekawe czy trasa okaże się dla LOTu rentowna...