"Discover Europe" zamiast "Ready to fly"

Niemieckie linie lotnicze Lufthansa wprowadzają nowy cykl promocji, który zastąpi dotychczasowe cotygodniowe wyprzedaże internetowe "Ready to fly?". Rozpoczynająca się dzisiaj, 11.09, najnowsza promocja Lufthansy nosi tytuł "Winiarskie regiony Europy". Jest to pierwsza promocja z cyklu Discover Europe/Odkryj Europę, które będą się pojawiały co 2-3 tygodnie. Marcin...
11/09/2008 13:12   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gregory 2008-09-13 16:05   
gregory - Profil gregory
cezary: rzeczywiście coś takiego było. Portugalski TAP do niedawna też miał takie licytacje - ale loty chyba tylko z LIS i OPO.
cezary 2008-09-13 15:16   
cezary - Profil cezary
Lufthansa dawno temu miała fajny pomysł z licytacją biletów.
(Zanim LOT wszedł do sojuszu).
Trzy razy leciałem za bardzo małe zł do Monachium, Porto i Amsterdamu. Było minęło...
przem 2008-09-13 12:32   
przem - Profil przem
a może raczej: Ready to pay?
przem 2008-09-13 12:31   
przem - Profil przem
ad cezary: zgadzam się z Tobą 100 %!. Wieki temu udało mi się kupić świetny bilet fco-krk-fco via muc za śmieszne 160 euro, ale gdzie te czasy. Lufa to świetny przewoźnik, tylko piekielnie drogi! Choćby nie wiem jaka promocja i tak wciąż to za dużo na polskie portfele. pozdro
cezary 2008-09-12 20:45   
cezary - Profil cezary
Ceny w "Ready to fly' nie były wyjątkowo rewelacyjne, więc po nowej nazwie promocji nie spodziewam się rewelacji.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy