paolo-79
2008-09-09 02:39
Cezary:w Italii w koncu zabrali sie za to wielkie nieszczescie o nazwie Alitalia,duze udzialy dostala grupa finansowa w ktora wchodzi kilka duzych instytuzji finansowych.W koncu roku okaze sie czy Alitalia moze dzialac normalnie. mam nadzieje ze jakas twarda reka zabierze sie w ten sam sposob kiedys za LOT w Polsce.Choc wydaje sie to nie mozliwe...Ja licze jednak ze za kilka lat LOTa kupi LH.To jedyna madra droga
Grazie Paolo. Szkoda tylko że prawda o LOT jest tak smutna...
paolo-79
2008-09-09 00:41
Cezary ma razje.100% w ostatnim poscie
krzysiekl: Jedynym ratunkiem jest jak najszybsza prywatyzacja LOT ale tu jak widzisz politycy "rencami, nogami i pazurami" się przed tym bronią.
Bo w prywatnej firmie nie będą mogli swoimi obsadzać stołki.
krzysiekl: bo tu i tam w zarządach są koleżkowie koleżków partyjnych. A prawdziwi fachowcy takie firmy jak LOT i PKP (i dziwne spółki dzieci, które utworzono tylko po to żeby było więcej stołków do obsadzenia) omijają wielkim łukiem.
krzysiekl
2008-09-09 00:12
"Zarząd LOTu chyba celowo chce doprowadzić firmę do bankructwa" no po prostu jakbym czytał forum na temat kolei w Polsce;)
Zarząd LOTu chyba celowo chce doprowadzić firmę do bankructwa i tyle.
jsg: moim zdaniem lepiej starać się wzmocnić pozycje na trasach amerykańskich (o ile do 2010 w ogóle całkowicie nie zbankurutują) i może próbować coś z Bliskim Wschodem, bo tu zainteresowanie rośnie ogólnie rzecz biorąc...do tego flota 8 dreamów wystarczy, może nawet do puszczenia jakiś czarterów sezonowych na inne kierunki. Podbój Azji via WAW to jakieś nieporozumienie.
LOT i rynki azjatyckie to mrzonki! Nie warto rzucac sie z motyka na slonce. Zdecydowanie niech rozwija kierunki amerykanskie. LOT powinien latac tam, gdzie sa Polacy, a nie ladowac sie na najbardziej wymagajacy rynek (ze swoim marnym produktem), w dodatku gdzie nie ma Polakow.
as77: ja uważam, że można. Zobacz AY, jak prężnie rozwija siatke w Azji. I z tego co widziałem w HEL dużo Azjatów lata przez HEL do innych portów europejskich. Potencjał jest gorzej z umiejętnościami kadry menadżerskiej.
Widać ich ekspansja Wschodu będzie oparta tylko na 8 maszynach. Chociaż, szczerze mówiąc, nie chcę mi się wierzyć, by LOT rzeczywiście chciał podbić rynek azjatycki. Dobrze by było, gdyby urochomili jakieś dodatkowe loty do USA, ale po niższych cenach...
katowiczan
2008-09-06 01:08
Dośc szybko zrezygnowali... gdzie ten zapowiadany rozwój?