gość_d2b22
2015-05-28 18:18
gość_4176bakurat w przypadku W6 doplaty z LUZ to swietna inwestycja. Lublin to miasto niedocenione turystycznie, ale coraz bardziej odkrywane. To juz norma, ze z TRF przylatuja zorganizowane grupy Norwegow, a to juz realna kasa dla miasta. Poza tym z LTN przylatuja zorganizowane grupy Chasydow i autokary odbieraja ich z lotniska. Jak widac LCC nie sluza tylko emigracji. A jak juz piszesz, to pisz o wszystkich, a nie tylko o LUZ. Ci inni to np GDN, KTW, POZ i jak widac po bilanach lotnisk wspolpraca sie oplaca.
Dla przypomnienia KTW w 1994 r po reaktywacji sciagnelo LH, a dziesiec lat pozniej w 2004 r powstala baza Wizza. Ten przewoznik rozkrecil to lotnisko i LUZ ma szanse napodobna droge jezli wykorzysta potencjal zza wschodniej granicy.
smolip67
2015-05-28 18:07
gość4176b;Chyba lubisz jątrzyć i podjudzać,2 dni temu miałeś podobny artykuł o Ryanair trzeba było też błysnąć swoją" inteligencją" a myślę ze tam miał byś większe pole do popisu zapewne wiesz dlaczego ma nadzieję że trochę jeszcze myślisz?!
gość_d0a37
2015-05-28 16:53
gość_4176b- even if , a co Lublin miał zrobić oddać Brukseli 25 mln PLN. Kalkulacja jest tu chyba oczywista ?
gość_4176b
2015-05-28 16:05
Gratulujemy wyniku oraz w imieniu firmy Wizz Air dziekujemy samorzadom z Lublina (i podobnym) za szczodre obdarzenie prywatnej wegierskiej firmy kasa z kieszeni polskiego podatnika pod postacia zamowionej "promocji".