Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_0e9a7
2015-03-02 21:01
śmieszne te komentarze o lublinie. Nigdy nie był ukraiński mimo że wielu tak chciało, przed wojną był bliżej środka niż wschodu Polski. Niewielu jest świadomych że obecna Polska to tereny 30% niemieckie.polityka i nic więcej.szkoda że wielu rodaków tak słabo jest wykształconych
gość_638a4
2015-03-02 16:05
87b06: Więc po co wchodzisz w ten wątek? Są tacy, których sprawy LUZ interesują, a z kolei jest im to całkowicie obojętne, czy gościa 87b06 boli, czy też nie boli głowa.
gość_87b06
2015-03-02 02:06
Głowa boli od tego trajkotania tego małego porciuku gdzieś na tych wschodnich stepach. Zejdzcie na ziemie bo żal już was słuchac
gość_3cb62
2015-03-01 21:53
No i ostatni samolot eurolotu wystartował z Lublina...
gość_4f682
2015-03-01 18:44
gość_121d8 też zarezerwowałem sobie bilety na ostatni piątkowy lot LUZ-GDN i lot GDN-LUZ 29.03. Takie pożegnanie z K2. I co? I lipa...
gość_121d8
2015-03-01 12:32
"Brak porozumienia biznesowego" dotyczy chyba nie tylko Lublina. Właśnie odwołali mi lot AMS-KRK w dniu 27 marca. Miałem nadzieję że chociaż pożegnam się z ELO.
gość_91b38
2015-03-01 10:16
rozmowy trwaly, trwaja i będą trwaly......
gość_e10bd
2015-03-01 00:11
Jak dobrze pójdzie, od jesieni wróci Mediolan, tym razem jednak raczej Bergamo. Trwają też rozmowy na temat powrotu połączenia do GDN. Między innymi ze Sprint Air. Ale w tym przypadku może być gorzej. Sprint musiałby na pusto latać z WAW do LUZ, a przez to ceny biletów byłyby wyższe.
Brak porozumienia biznesowego można też interpretować, że wcale go nie było, że Lublin nie dopłacał, i że to połączenie może być wcześniej zamknięte jako że ELO nie ma żadnych zobowiązań wobec LUZ, co zresztą zostało podkreślone w komunikatach prasowych eurolotu. Ale jak ktoś chce coś wyczytać między wierszami zawsze to znajdzie...
smolip67
2015-02-28 15:37
gość76de2;Na radzie miasta można mówić wszystko co się chce będąc w opozycji,i zapewniam cię gdyby była to prawda opozycja tj. PiS podnieśli by rwetes a tak się nie stało!Podsumowując: nie trzeba płacić i nie trzeba płakać!!!
gość_76de2
2015-02-28 14:40
@smolip Nie wiem czy poprzedni prezes się wycofał czy też nie ale gdyby nawet się wycofał z tych słów to nie oznacza to, że LUZ nie płacił tylko na siłę właściciel i obecny zarząd chce ukryć ten fakt aby inne linie nie wyciągnęły roczki do sponsora jeszcze bardziej. Gdyby to była nieprawda to za takie oszczerstwa od razu skierowano by sprawę na drogę sądową, a takie działanie nie ma miejsca. Podsumowując: płać i płacz ;)
smolip67
2015-02-28 12:43
gośće8e74;Kolego ty czytaj ze zrozumieniem,LUZ nie chciał płacić na kredyt bankrutowi po to żeby latał dłużej przez miesiąc, a pan Muszyński wycofał się ze swoich oskarżeń o płacenie Carpatce.A jeśli chodzi o France to moim zdaniem to chodzi o konkuręncję zorientowali się że Wizz wchodzi coraz śmielej na LUZ.Tak więc nie opisuj bzdur bo szkoda twojej klawiatury!!!
gość_5cd68
2015-02-28 12:43
"brak porozumienia biznesowego". Gdyby była jakaś dopłata, to raczej nie do końca lutego, a przynajmniej do końca sezonu. A ten, o ile mi wiadomo, kończy się pod koniec marca. Przeczytaj, gościu, artykuł na RP.pl.
gość_e8e74
2015-02-28 10:47
I wyszło na jaw, że nie tylko Carpatair dostawał kasę za latanie z LUZ, tak samo było w przypadku ELO. "Brak porozumienia biznesowego" to jednoznaczne stwierdzenie, że jeśli dalej nie będziecie dopłacać to kończymy deficytowe latanie. Aha kasa z Carpatair, który zrezygnował z latania z LUZu poszła dla FR na połącznie do DUB. Nie zdziwię się, jeśli w przeliczeniu na pasażera LUZ dopłaca przewoźnikom najwęciej w kraju.
gość_b08d5
2015-02-28 10:38
gość_7cae0; taaa? a to ciekawa teoria bo dopóki latali z KRK to jakoś przędli dopiero jak zaczęli otwierać kolejne połączenia zaczęli płynąć. Zapewne jesteś kolejnym KTW-ickim napaleńcem któremu solą w oku jest KRK i żal ci było że ELO nie wybrało KTW tylko KRK no ale cóż życie. Jakoś inne linie i to nie tylko LCC wybierają KRK i nie płyną tylko ELO się to przytrafiło tak? No ale tak to jest jak się wysnuwa teorie kierując się emocjami nie rozumem.
gość_7cae0
2015-02-28 10:00
Własnie że postawili na KRK to popłynęłi i dobrze im tak. Tylko głupiec rzuca sie w wir ambicje do latania tylko z KRK ich zgubiły trzeba było postawic na inne porty, gdzie nie ma takiej konkurencji jak w KRK to napewno jeszcze by polatali. Za niedługo LOT tez to spotka w KRK .
gość_12d66
2015-02-28 00:17
KRK-ATH czy LIS to rzeczywiście dziwne odległościowo połączenia jak na Q400, ale jakby to przemyśleć to można byłoby otworzyć połączenia P2P uzasadnione ekonomicznie z przynajmniej kilku regionów w Polsce, np. z KRK, GDN, WRO POZ, KTW. A propos, orientuje się ktoś, jak ma wyglądać sytuacja z K2 teraz? Mają całkowicie upaść, czy powrócić do pozycji podobnej, jak sprzed 2011 r.?
gość_a8d33
2015-02-27 23:33
Ten WRO-LUZ w porównaniu z Warszawką nie wyglądał tak blado.
W biznesie lotniczym nie chodzi tylko o to aby "dolecieć". Chociaż... patrząc na niektóre decyzje biznesowe K2 w stylu zapowiadana trasa WRO-LUZ to kto wie, jaką filozofią się kierowali.
Qantasktw
2015-02-27 21:02
a no Q400 a co w tym dziwnego? może KRK-LIS to fakt przesadziłem ale tak jak pisałem to tylko przykłady natomiast KRK-ATH co w tym dziwnego? Q 400 spokojnie doleci jeszcze ma zapas