Eurolot żegna się z Lublinem szybciej niż zapowiadał

Eurolot żegna się z Lublinem szybciej niż zapowiadał
27/02/2015 19:54   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_0e9a7 2015-03-02 21:01   
gość_0e9a7 - Profil gość_0e9a7
śmieszne te komentarze o lublinie. Nigdy nie był ukraiński mimo że wielu tak chciało, przed wojną był bliżej środka niż wschodu Polski. Niewielu jest świadomych że obecna Polska to tereny 30% niemieckie.polityka i nic więcej.szkoda że wielu rodaków tak słabo jest wykształconych
gość_638a4 2015-03-02 16:05   
gość_638a4 - Profil gość_638a4
87b06: Więc po co wchodzisz w ten wątek? Są tacy, których sprawy LUZ interesują, a z kolei jest im to całkowicie obojętne, czy gościa 87b06 boli, czy też nie boli głowa.
gość_87b06 2015-03-02 02:06   
gość_87b06 - Profil gość_87b06
Głowa boli od tego trajkotania tego małego porciuku gdzieś na tych wschodnich stepach. Zejdzcie na ziemie bo żal już was słuchac
gość_3cb62 2015-03-01 21:53   
gość_3cb62 - Profil gość_3cb62
No i ostatni samolot eurolotu wystartował z Lublina...
gość_4f682 2015-03-01 18:44   
gość_4f682 - Profil gość_4f682
gość_121d8 też zarezerwowałem sobie bilety na ostatni piątkowy lot LUZ-GDN i lot GDN-LUZ 29.03. Takie pożegnanie z K2. I co? I lipa...
gość_121d8 2015-03-01 12:32   
gość_121d8 - Profil gość_121d8
"Brak porozumienia biznesowego" dotyczy chyba nie tylko Lublina. Właśnie odwołali mi lot AMS-KRK w dniu 27 marca. Miałem nadzieję że chociaż pożegnam się z ELO.
gość_91b38 2015-03-01 10:16   
gość_91b38 - Profil gość_91b38
rozmowy trwaly, trwaja i będą trwaly......
gość_e10bd 2015-03-01 00:11   
gość_e10bd - Profil gość_e10bd
Jak dobrze pójdzie, od jesieni wróci Mediolan, tym razem jednak raczej Bergamo. Trwają też rozmowy na temat powrotu połączenia do GDN. Między innymi ze Sprint Air. Ale w tym przypadku może być gorzej. Sprint musiałby na pusto latać z WAW do LUZ, a przez to ceny biletów byłyby wyższe.
wojtek 2015-02-28 15:51   
wojtek - Profil wojtek
Brak porozumienia biznesowego można też interpretować, że wcale go nie było, że Lublin nie dopłacał, i że to połączenie może być wcześniej zamknięte jako że ELO nie ma żadnych zobowiązań wobec LUZ, co zresztą zostało podkreślone w komunikatach prasowych eurolotu. Ale jak ktoś chce coś wyczytać między wierszami zawsze to znajdzie...
smolip67 2015-02-28 15:37   
smolip67 - Profil smolip67
gość76de2;Na radzie miasta można mówić wszystko co się chce będąc w opozycji,i zapewniam cię gdyby była to prawda opozycja tj. PiS podnieśli by rwetes a tak się nie stało!Podsumowując: nie trzeba płacić i nie trzeba płakać!!!
gość_76de2 2015-02-28 14:40   
gość_76de2 - Profil gość_76de2
@smolip Nie wiem czy poprzedni prezes się wycofał czy też nie ale gdyby nawet się wycofał z tych słów to nie oznacza to, że LUZ nie płacił tylko na siłę właściciel i obecny zarząd chce ukryć ten fakt aby inne linie nie wyciągnęły roczki do sponsora jeszcze bardziej. Gdyby to była nieprawda to za takie oszczerstwa od razu skierowano by sprawę na drogę sądową, a takie działanie nie ma miejsca. Podsumowując: płać i płacz ;)
smolip67 2015-02-28 12:43   
smolip67 - Profil smolip67
gośće8e74;Kolego ty czytaj ze zrozumieniem,LUZ nie chciał płacić na kredyt bankrutowi po to żeby latał dłużej przez miesiąc, a pan Muszyński wycofał się ze swoich oskarżeń o płacenie Carpatce.A jeśli chodzi o France to moim zdaniem to chodzi o konkuręncję zorientowali się że Wizz wchodzi coraz śmielej na LUZ.Tak więc nie opisuj bzdur bo szkoda twojej klawiatury!!!
gość_5cd68 2015-02-28 12:43   
gość_5cd68 - Profil gość_5cd68
"brak porozumienia biznesowego". Gdyby była jakaś dopłata, to raczej nie do końca lutego, a przynajmniej do końca sezonu. A ten, o ile mi wiadomo, kończy się pod koniec marca. Przeczytaj, gościu, artykuł na RP.pl.
gość_e8e74 2015-02-28 10:47   
gość_e8e74 - Profil gość_e8e74
I wyszło na jaw, że nie tylko Carpatair dostawał kasę za latanie z LUZ, tak samo było w przypadku ELO. "Brak porozumienia biznesowego" to jednoznaczne stwierdzenie, że jeśli dalej nie będziecie dopłacać to kończymy deficytowe latanie. Aha kasa z Carpatair, który zrezygnował z latania z LUZu poszła dla FR na połącznie do DUB. Nie zdziwię się, jeśli w przeliczeniu na pasażera LUZ dopłaca przewoźnikom najwęciej w kraju.
gość_b08d5 2015-02-28 10:38   
gość_b08d5 - Profil gość_b08d5
gość_7cae0; taaa? a to ciekawa teoria bo dopóki latali z KRK to jakoś przędli dopiero jak zaczęli otwierać kolejne połączenia zaczęli płynąć. Zapewne jesteś kolejnym KTW-ickim napaleńcem któremu solą w oku jest KRK i żal ci było że ELO nie wybrało KTW tylko KRK no ale cóż życie. Jakoś inne linie i to nie tylko LCC wybierają KRK i nie płyną tylko ELO się to przytrafiło tak? No ale tak to jest jak się wysnuwa teorie kierując się emocjami nie rozumem.
gość_7cae0 2015-02-28 10:00   
gość_7cae0 - Profil gość_7cae0
Własnie że postawili na KRK to popłynęłi i dobrze im tak. Tylko głupiec rzuca sie w wir ambicje do latania tylko z KRK ich zgubiły trzeba było postawic na inne porty, gdzie nie ma takiej konkurencji jak w KRK to napewno jeszcze by polatali. Za niedługo LOT tez to spotka w KRK .
gość_12d66 2015-02-28 00:17   
gość_12d66 - Profil gość_12d66
KRK-ATH czy LIS to rzeczywiście dziwne odległościowo połączenia jak na Q400, ale jakby to przemyśleć to można byłoby otworzyć połączenia P2P uzasadnione ekonomicznie z przynajmniej kilku regionów w Polsce, np. z KRK, GDN, WRO POZ, KTW. A propos, orientuje się ktoś, jak ma wyglądać sytuacja z K2 teraz? Mają całkowicie upaść, czy powrócić do pozycji podobnej, jak sprzed 2011 r.?
gość_a8d33 2015-02-27 23:33   
gość_a8d33 - Profil gość_a8d33
Ten WRO-LUZ w porównaniu z Warszawką nie wyglądał tak blado.
spooks 2015-02-27 22:10   
spooks - Profil spooks
W biznesie lotniczym nie chodzi tylko o to aby "dolecieć". Chociaż... patrząc na niektóre decyzje biznesowe K2 w stylu zapowiadana trasa WRO-LUZ to kto wie, jaką filozofią się kierowali.
Qantasktw 2015-02-27 21:02   
Qantasktw - Profil Qantasktw
a no Q400 a co w tym dziwnego? może KRK-LIS to fakt przesadziłem ale tak jak pisałem to tylko przykłady natomiast KRK-ATH co w tym dziwnego? Q 400 spokojnie doleci jeszcze ma zapas
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy