Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_a79e1
2015-03-03 09:43
@gość_0dbba
A dlaczego tak myślisz? Możesz rozwinąć?
gość_0dbba
2015-03-03 08:59
To lotnisko powinni zlikwidować
Dlatego napisałem że stosunkowo(!) od niedawna, przyrównując do KRK.
No napisałeś, że "KTW od stosunkowo niedawna" podają wynik tak szybko jak Kraków - może miałeś na myśli, że portal Pasażer.com podaje tak szybko od niedawna, bo jeśli chodzi o publikację danych przez lotnisko, to ja nie pamiętam czy w ostatnich dwóch latach ta informacja pojawiła się później niż w 1-3 dniu miesiąca. :D
@misiok: Nie zrozumiałeś o co mi chodziło.
pede - Katowice 147 397 pax, a ile w Krakowie, bo jakoś nie mogę znaleźć nigdzie tej informacji? :D
@402dd: KTW to stosunkowo od niedawna podaje tak szybko statystyki jak KRK ;)
gość_402dd
2015-03-01 20:32
Pewnie jutro poznamy lutowe statystyki KRK i KTW. Oni zawsze podają pierwsi.
gość_16363
2015-02-27 18:51
To nie jest lotnisko "w Lublinku", tylko "na Lublinku" (jest to część Łodzi). Podobnie jak lotnisko "na Okęciu", a nie "w Okęciu". A najlepiej byłoby, gdyby używano jednak skróconej oficjalnej nazwy, czyli Lotnisko Reymonta, podobnie jak Lotnisko Chopina czy Lotnisko Wałęsy. Takie moje uwagi do tekstu. Dzięki.
gość_52782
2015-02-27 18:15
I po co ta ironia ? Emocjonowanie się ilością pasażerów na lotniskach jest chyba tylko polską przypadłością. O wiele bardziej interesujące , jest działanie co do nowych kierunków oraz ewentualne ich utrzymanie. Nie bez znaczenia jest wpływ władz regionalnych na stworzenie nowych kierunków , bo to od nich zależy , a nie od portu lotniczego po co przylatują i odlatują pasażerowie. Liczenie pasażerów i wynikająca z tego konkurencja , oraz nagradzanie się prześmiesznymi nagrodami , których współorganizatorem jest Pasażer . com. jest prowincją ruchu lotniczego. Nie spotkałem się z nagradzaniem instytucji ( poza biurami turystycznymi ) , które tworzą nowe miejsca pracy , sprowadzają inwestorów zagranicznych , kreują innowacje kulturalne ,wszystko po to aby przyciągnąć pasażerów. Porty lotnicze mają zabezpieczyć infrastrukturę i bezpieczeństwo. Taka konkurencja instytucjonalno- regionalna pokazała by zaangażowanie samorządów w rozwój lotnictwa. A nie porty lotnicze - nikt nie lata tylko dlatego że gdzieś jest lotnisko. A dyskusje o przekierowaniach i skutkach z tego płynących zostawmy statystykom.
gość_37539
2015-02-27 14:26
Nowe połączenia lub zamknięcie WAW jak to miało miejsce
gość_0cef1
2015-02-27 14:22
ale za to w Maju zapowiada się dwucyfrowy% wzrostu ;)
gość_82689
2015-02-27 13:53
Do gość_9eac8 bez przekierowań wzrost jest minimalnie większy. Jest odbicie od dna teraz czekamy na kolejne wzrosty, może przegonimy rekordowy 2012 gdzie było ponad 462 tys. pasażerów, ale do tego potrzebne są nowe połączenia, bez tego będziemy na poziomie mniejszych miast.
gość_9eac8
2015-02-27 12:38
Zwrostu by nie bylo gdyby nie przekierowane loty, tak wiec wzrostu niema.
gość_74863
2015-02-27 12:37
Lublinek jest super,aż 16 tysięcy pasażerów w styczniu,a Lublin tylko 13 tysięcy pasażerów w styczniu.
gość_82689
2015-02-27 12:15
Gdyby pokazano wykres z 2012 roku było by jeszcze ciekawiej. Załamanie pojawiło się w listopadzie 2012, gdy Wizzair i Ryanair w zimowym rozkładzie odwołali loty z Łodzi, a łodzianie muszą latać głównie z innych lotnisk, bo w Łodzi pozostało niewiele połączeń. Przykładem był pełny samolot do Dortmundu zlikwidowany przez Wizzair.
hackfinn
2015-02-27 10:46
W "normalnych" paxach wzrost jest o 99 dusz;) W zeszłym roku w lutym było trochę więcej przekierowań.
gość_96877
2015-02-27 09:48
Zawsze to wzrost. Od kwietnia będzie lepiej. Ważne, że w końcu coś w LCJ ruszyło. Trzymam kciuki.
gość_67568
2015-02-27 09:43
Super. Takie wzrosty tylko w Łodzi.