Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
paolo: I tak nie ma to jak angielska forma liczby mnogiej " paninis". :o) Koniecznie musze zatem sie przeleciec Vuelingiem!
tomekk-81
2008-02-20 09:00
Dobrze, Dobrze, ale nie samym Lądkiem człowiek żyje... ;)
Dla mnie chyba tez jak na razie VY jest the best! Wszystko na plus, duzy plus. Na drugim końcu listy jest C0 - niezmiennie dominuje :)
paolo-79
2008-02-19 01:50
panowie...un panino, due panini...wiec jesli jest to panino...jesli sa to panini;)jesli kogos interesuje,opowiem ze co raz lepszy servis ma Vueling...ile raz lece tym jest lepiej;)Will&Grace w TV,ultra mile stewardess'y,czekoladki podczas lotu (chodzi mi o slodycze hehe) plus po raz pierwszy prasa dla pax'ow...a na trasie MAD BCN VY jest tak idealny politycznie ze jedna niunia rozdaje dziennik La Vanguardia z Barcelony, a druga El Pais z MAD;)))zycze sobie oby tu o'leary nie mial racji, ostatnio mowil ze Vueling upadnie niedlugo...jak dla mnie Germanwings spada, Vueling jest najlepszym LCC jaki lecialem w EU;)
stenus: moze i masz racje ale ja mysle ze FR powoli martwi sie o rosnace ceny paliwa i jak tu zgarnac jak najwiecej od pasazera. Niech sie paru ludzi znajdzie ktorych limit bagazu przekracza norme to taki pasazer bedzie musiaj nadac bagaz i przy okazji zaplacic 22€ za ten bagaz na lotnisku. Skutek jest taki ze stwajaja wagi na swoich lotniskach. Bo jak inaczej sobie wytlumaczyc te wagi? Na LBC w styczniu nie bylo a juz dwa tygodnie temu bagaz zostal zwazony. Mysle ze na innych lotniskach tez w najbliszym czasie pojawja wagi.
Akurat to panini za 4 euro kupiłem przy zwykły stoisku bez ławek i stolików....
naprzykład w KRK przy wyjsciach(gate) nr 1,2,3,4 pierwsze jest security a dopiero potem kontrola paszportu&boarding pass, a w wyjsciach 6,7,8 na odwrot....
hamburg: A to widac zalezy od kobiety stojacej, gdyz 13 lutego zadna waga i nawet koszyczek nie staly, a babka puszczala jak leci (taka mloda blondyna, a ta "niepuszczajaca" to taka starszawa blondyna w okularach). adams: Pamietaj, ze panini kosztuje tyle, jak jesz przy barze. Jak sie zasiadziesz za stolem, to dolicza Ci coperto/servizio i calosc wyjdzie 5 euro. :o)
adams: ale zawsze zanim sie przechodzi do security trzeba pokazac paszport czy dowod i karte pokaldowa....tak przynajmiej mialem na kazdym lotnisku tego swiata na ktorym bylem. // I male info dla siebie (adams): panini w prawej czesci terminala (stojac plecami do autostrady, Orio Center) kosztuje 2,50€...na innich stoiskach 4€ :-/
hamburg: tak pamietam jak lecia łem z BGY w dodatku tej babce trzeba pokazac boarding pass i dowód/paszport...
stenus: przy wejsciu do security...satl koszyk FR i waga.
hamburg: Ale to waga byla przy wejsciu na security, czy tez byles przy odprawie i tam Ci wazyli?
stenus: a mi dzisiaj pani wlasnie kazala wsadzic do koszyczka i dala tez zwazyc...mialem 5kg ;-)
hamburg: Wlasnie przelecialem przez BGY 13 lutego i pani nic nie wazyla, ani nie mierzyla tym razem, ale jak lecialem 28 stycznia, to kazala mi inna wsadzic walizke do miernika. Nie miescil sie perfekcyjnie, wiec powiedziala, abym czesc pzesadzil do plecaczka, i tak przeszedlem. A mialem... 15 kg. :o)
no no..bardzo ladnie FR sie zozwija w PL. Czakamy na baze ;-). A ja witam po weekendzie. Dzisieszy lot osobiscie przebieg troche kiepsko bo przes noc dostalem mocny kaszel, wienc lot, a w ogole cala podrorz byla dla mnie meczarka. Ale teraz do faktow ;-) Wylecielismy z BGY z 15 min opoznieniem, ale przylot do BRE 20 min przed czasem. ;-) Na pokladzie 102 paxow. A teraz wazna informacja dla osob ktorzy beda w nastepnym czasie podrozowac z BGY tylko z bagazem odrecznym. Przed wejsciem do kontroli (jak w STN i LBC) beda duze bagaze przez obsluge lotniska wazone. Wienc uwaga na nie przekroczeniu limitu 10 kg.
paolo, niedawno jak FR uruchomił nowe trasy do Birmingham, miałeś problemy trawienne :)) Sadząc po tym co niżej napisałeś, chyba już się z tego wyleczyłeś ;) Zgadzam się z tym, że im więcej lotów na STN, większa możliwość przesiadki. Ale może kiedyś FR zdecyduje sie na więcej lotw z Polski na innych kierunkach niż wyspy.
lmajchrowski
2008-02-17 17:44
To fakt ze podwoza autobusami, kilka razy zdazylo mi sie to na LHR np: do 777 lub 747 tylko pytanie ile oni tam maja rekawow setki a w krk 0 tylko warszawa ma kilkanascie a to chyba podstawa na wiekszych lotniskach regionalnych w europie. A poza tym to czekam na air berlin w krk to byloby cos i oczywiscie na ich stronie destynacje laczone. Moze nowy zarzad sie postara o takiego gracza na polskim niebie:)
jw23phila
2008-02-17 17:32
Imajchrowski: mnie podwozono np: do A340-300 setki razy autobusem we FRA, ale zgadzam sie ze krakow powinien miec lotnisko na swiatowym poziome, albo zamknac w cholere;) dojazd z KTW jest bardzo dobry i lotnisko tez sie lepiej prezentuje;)))) Paolo nie ma czasu przeczytac ale zdjecie zdazyl oblookac;))))
pzdr
paolo-79
2008-02-17 17:18
fajnie.wiecej mozliwosc przesiadki w STN na 100 innech tras;))PS a kto to jest Pani Klaudia Kostka?nie mam teraz czasu przeczytac ale wydaje sie ze to baaaardzo ladny blog;)
W Poznaniu nowy terminal został postawiony kawałek obok starego... i nie jest to żadna dobudówka. A inwestycje, o których pomyślałem pisząc, to chodziło o płytę postojową, sygnalizacja pionowa, drogi dojazdowe, a wkrótce droga kołowania i wydłużenie pasa startowego. Terminal na jakieś 2 lata powinien wystarczyć... wytrzyma on do 2 mln pasażerów, a nie przewiduję, żeby w przeciągu tych 2 lat ilość pasażerów wzrosła w Poznaniu dwukrotnie (choć bardzo bym tego chciał).