Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
owszem jest - przynajmniej w moim komputerze mozna
gosc_a5612
2013-03-17 23:30
najpierw niech eurolot zacznie sprzedawac bilety na swoje rejsy z mozliwoscia przesiadki. Na razie takiej mozliwosci nie ma.
gosc_622dc
2013-03-17 23:27
@35e44: umowy interline moga istniec, ale pytanie czy sa sprzedawalne. BA z LH tez ma umowe interline, tylko takich biletow prawie nie sprzedaje sie. jedynie w wyjatkowych przypadkach.
gosc_35e44
2013-03-15 19:28
Są przesiadki w Gdańsku - np. WAW-GDN-OSL, czy TXL-GDN-OSL. Są umowy interline pomiędzy przewoźnikami które zakładają przesiadanie w GDN. Oprócz tego eurolot już sprzedaje w GDSach podróże przez GDN (np. AMS-GDN-WAW).
gosc_0a45b
2013-03-15 17:59
czy tylko w gdańsku non-schengen jest traktowane po macoszemu? jak się przekłada to na liczbę pasażerów, ile & do schengen, a ile non-schengen?
gosc_642c0
2013-03-15 17:40
a nie mogli od razu zrobić przylotów i odlotów w nowym terminalu (jak we Wrocławiu) tylko teraz znowu jakieś przebudówki i dobudówki przecież i tak na wylotach w nowym terminalu jest na tyle miejsca i przez większość dnia hula wiatr także że wszystko by się zmieściło
kontrola bezpieczeństwa nie a nic do rozbudowy terminala: rozbudowana ma być hala odlotów - tylko fizyczne jej powiększenie oraz wybudowana hala przylotów. Stary terminal będzie funcjonowal docelowo jako tylko strefa non shengen
usuniety
2013-03-15 13:57
gosc_35f10, pisano o tym, pisano, ale nie bede dla ciebie ekstra szukal.
gosc_ecf66: wybudowanie łącznika na potrzeby utworzenia ścieżki transferowej nie będą wymagały przenoszenia kontroli bezpieczeństwa. Przecież po to jest ścieżka transferowa aby nie trzeba było przez taka kontrolę ponownie przechodzić.
spotter10
2013-03-15 12:48
"... ale ze względu na braki w uregulowaniach prawnych ziemi na której miała stanąć właśnie brakująca część T2, nie zostało to wtedy wykonane." - Tak miało to brzmieć :)
spotter10
2013-03-15 12:47
Rozbudowa T2 była i nadal jest przewidziana. Docelowo miał zostać wybudowany cały T2, ale ze względu na braki w uregulowaniach prawnych ziemi na której miała stanąć właśnie brakująca część T2. Obecnie jest to wszystko wyjaśnione i w tym roku (wg. zapowiedzi Kłoskowskiego) ma zostać ogłoszony przetarg na wykonanie brakującej części z planowanym terminem oddania na 2015 rok. Także budowa teraz łącznika ma jak najbardziej sens jeżeli faktycznie ktoś będzie z tego korzystał. A obecnie nikt nie oferuje przesiadek w GDN bo nie ma takiej możliwości technicznych w terminalu (brak ścieżki transferowej). Ale może po rozbudowie coś się w tej sprawie zacznie dziać.
gosc_ecf66
2013-03-15 11:50
Gratulejszyn, niecały rok po oddaniu nowego terminala, wydadzą kolejne stówki na wyburzenie i przeniesienie kontroli bezpieczeństwa. Ciekawe czy rachunek wystawią projektowanowi?
gosc_e99e6
2013-03-15 11:44
marcowy; pytanie tylko co miał na myśli mówiąc plany rozbudowy. Rozbudową mógł nazwać budowę tego pseudołącznika lub remont starego terminala. Mówić to każdy może.
o planach rozbudowy mówił chociażby Kloskowki na konferencji dotyczącej podsumowania ubiegłego roku
gosc_b65fd
2013-03-15 10:43
bedza przyloty w t2 zawsze tam mialy byc ale nie mieli wykupionej ziemi musie budowac zeby zdazyc na euro i tak wyszla teraz beda w lato juz rozbudowywac
gosc_c2a5b
2013-03-15 10:31
gosc_198b0 jak niedługo rozbudowa? nikt nie słyszał o takich planach przyloty dalej będą w starym terminalu. a po za tym właściwie kto ma się tam przesiadać bez sensu
gosc_35f10
2013-03-15 09:48
kasjanek: tak? ja pierwsze słyszę o tych planach. chyba na lata 2080. Poczekaj jak port zacznie spłacać kredyt to zobaczysz rozbudowę.
ok, ale kto tam się będzie przesiadal ???
gosc_198b0
2013-03-15 09:45
Przeciez wiadomo, ze bedzie niedlugo rozbudowa i wszystko bedzie juz w jednym terminalu.
usuniety
2013-03-15 09:16
Rozbudowa T2 o czesc przylotowa jest w planie.