katowiczan
2012-03-03 21:05
Chyba chodzi ogólnie o całe lotnictwo jakby podsumować zyski i straty...
A to ciekawe co piszesz, chociaż mnie się wydaje, że np. Ryanair ma dodatnei wyniki, British Airways ostatnio też zyskiem się chwalił. Czy mówisz o "branży polskiego lotnictwa"?
gosc_d1d1e
2012-03-02 14:41
Jak to napisał pan Mikosz w swojej książce, lotnictwo jest branżą, która nigdy nie była nad kreską w swojej historii (czy jakoś tak)
gosc_a8b5d
2012-03-02 13:19
a czy w Eurolocie też są związki zawodowe?
niestety gościu, ale sie mylisz. Połączenia pod własną marką spowodowały straty, a strata była wyższa niż wpływ z obsługi tras dla LO.
gosc_66358
2012-03-02 12:09
Wypełnienie samolotu na trasie Kraków - Gdańsk na poziomie 100 procent nie oznacza , że trasa jest dochodowa - jeśli bilety sa zbyt tanie to będzie generować stratę. A jeśli się podniesie cenę do poziomu który gwarantuje pokrycie kosztów i nawet pewien zysk, to wtedy Load Factor leci np do poziomu 50 procent i też sie nie opłaca. Taki to już ten biznes jest...
gosc_98e34
2012-03-02 12:02
Włąsnie, wyglada na to, że sukces tras krajowych K2 jest taki sam jak sukces Hanoi w wykonaniu LOT.
niestety gościu, ale sie mylisz. Połączenia pod własną marką spowodowały straty, a strata była wyższa niż wpływ z obsługi tras dla LO.
gosc_cf94e
2012-03-02 11:26
W całym artykule jest mowa o połączeniach własnych eurolot.com i może ten projekt przyniósł stratę (co się nie dziwię i jest to normalne po pierwszych 6 miesiącach) a cała firma EuroLOT może przynosić zyski.
gosc_e97b4
2012-03-02 08:06
A ktoś tu na portalu pisał, że K2 przynosi zysk ...