LOT będzie promować Polskę

LOT będzie promować Polskę PLL LOT rozpoczynają współpracę z Polską Organizacją Turystyczną. Na jutro (9.11) w siedzibie LOT zaplanowano podpisanie umowy. Partnerzy podejmować będą teraz wspólne przedsięwzięcia promujące Polskę. Umowa zakłada m.in. współpracę LOT-u i POT-u na najważniejszych targach turystycznych zagranicą, wyposażenie zagranicznych przedstawicielstw LOT w materiały promocyjne...
08/11/2006 12:08   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_Pedro 2006-11-22 11:33   
gosc_Pedro - Profil gosc_Pedro
Zgadzam sie ze wszystkimi, jesli chodzi o rozbudowe siatki polaczen LOT-u do Tokio, Sydney, Bangkoku, czy do Pekinu czy Shanghaju oraz aby oferta lotow do USA sie powiekszyla np. do Los Angeles albo do San Francisco (hubow UA), Philadelphia (hubu US Airways). ALE DO RPA??? Kto tam bedzie latal?? Wiem, ze Kapsztadt jest piekny i super, ale maly bedzie popyt na to polaczenie. Predzej Lot powinien otworzyc polaczenie moze 2 razy w tygodniu do Sao Paulo (moze przez Rzym czy Mediolan, zeby sie bardziej oplacalo). Potem pasazerowie LOT-u beda mogli skorzystac z oferty VARIG-a na polaczenie po calej Ameryce Poludniowej. (najchetniej widzialbym polaczenia W-wa - EZE:), ale coz Aerolineas Argentinas nie jest w zadnym aliansie:( )
roberto 2006-11-22 10:38   
roberto - Profil roberto
piotrek, cena w singapore jest podobna do tej w lufie, a nizsza niz w cathay czy thai, jesli chodzi o loty do australi to jest to raczej najtansza opcja (wiosna widzialem bilety na jesien za 3600zl z taxami z wylotem z berlina do syd). Jesli chodzi o 747 to w singapore maja zasade by zdezelowane nie byly, wnetrza maja troche pstrokate, ale obsluge pierwszorzedna a jesli chodzi o rozstaw siedzen to musze cie zmartwic ale we wszystkich liniach jest on podobny i rowniez w cathayu bedzie Ci ciasno. System rozrywki jest normalny, biorac pod uwage porownanie z europejskimi liniami w ekonomicznych lepszy jest tylko w swissie, rozmiar monitorkow jest taki jak w chwalonym w europie BA (rowniez kolorowe wnetrza).
gosc_piotr 2006-11-22 09:20   
gosc_piotr - Profil gosc_piotr
Z SingaporeAir mało kto w Polsce skorzysta. Cena jest wręcz ogromna, a serwis w porównaniu do niej fatalny. Ja nie wiem, jak oni mogą się uważać za najlepszą linię lotniczą na świecie??:ciasnota, niewygoda i maloeleganckie wnętrze (fioletowe i niebieskie fotele?), wyjątkowo małe wyświetlacze, slaby system rozrywki. przetestowałem biznes i ekonomiczną i wcale nie bylem zadowolony, aha i niezapominajmy, że lecąc via Frankfurt leci zdezelowanym 747
manly 2006-11-14 10:43   
manly - Profil manly
roberto: wlasnie! Widac ze ludzie w Locie nie maja pojecia co robia!
roberto 2006-11-13 12:38   
roberto - Profil roberto
To code share z SQ to bzdura. Po co ktokolwiek ma placic o 10% wiecej za to by leciec z wawy z biletem lotu jak moze za mniej przez fra tez z wawy i tez dalej SQ ale z biletem lufthansy. Z portow regionalonych roznica jest jeszcze wieksza, bo lot swoje code-share ma tylko z wawy, nikt nie bedzie lecial z 2 przesiadkami jak moze z jedna w fra z biletem lufy i to duzo taniej. Ta umowa jest absurdalna.
manly 2006-11-13 10:48   
manly - Profil manly
gosc Piotrek: Singapore wcale nie jest marzenie! LOT teraz ma umowe "code share" z Singapore Airlines. Jesli LOT nie bedzie latal do Singapore to napewno SQ bedzie mial rejsy do warszawy za 5 lat.
gosc Tomi: wlasnie dla tego ma problem z tym ze LOT tylko zamowil 7 x B787. Extra 7 to tylko "opcje". PLL LOT musi TERAZ to zmienic. Ciekawy jestem czy Kapis o takich rzeczach w ogole mysli!
gosc_Piotr 2006-11-12 17:22   
gosc_Piotr - Profil gosc_Piotr
LOT i Singapore to tylko marzenie. Prędzej się doczekamy LOT-ów do nieba.
gosc_Tomi 2006-11-12 16:01   
gosc_Tomi - Profil gosc_Tomi
Moim zdaniem LOT powienien otworzyć sie na świat i rozpoczac loty do Azji Australii RPA i rozbudowac siatke polaczen do USA.do tego potrzebne sa oczywiscie nowe samoloty. Za 2 lata LOT bedzie posiadal 7 B787.ZAstapia one B 767. Gdy LOT bedzie mial juz w posiadaniu 14 B787 powinien rozpoczac regularne rejsy do: Sydney Singapuru Bankoku Tokio Osaki Hoskkongu Pekinu Seulu Johanesburga Los Angeles San Francisco Montrealu Bostonu i Waszyngtonu
manly 2006-11-10 22:23   
manly - Profil manly
Cezary: chodzilo mi o to ze dzis LOT nie leci tam gdzie Polonii nie ma (tras dlugodystansowych), bo wtedy trzeba miec dobry plan i nie ma tego "pewnego" rynku. Ludzie w Locie nie maja glowy. O to przyklad: Zamiast sam otworzyc bezposrednie rejsy do Tokjo, LOT ostatnio podpisal umowe "codeshare" z ANA na trase WAW-Londyn-Tokjo. Co za glupia firma i ludzie. Nikt ani nikt nie bedzie lecial z polski do japonii via Londyn! Kapis nic dobrego jeszcze nie zrobil.
gosc_piotrek: LOT lecial kiedys do Australii samolotami IL-62M i B767. Warszawa-Bangkok-Sydney/Melbourne.
gosc_sbk: chodzilo mi wiecej o daleki wschod :)
gosc_sbk 2006-11-10 21:28   
gosc_sbk - Profil gosc_sbk
LOT lata do Azji. Przecież Tel Aviv jest w Azji :]
gosc_piotr 2006-11-10 21:22   
gosc_piotr - Profil gosc_piotr
do manly: od kiedy to B767 by doleciał z Polski do Australii ??
do cezary: eurolot to nie spółka tylko operator, ja bym go przerobił na dawny LOT Charters (wyleasingować jakieś dwa jeszcze samoloty dalkiego zasięgu), ale jak możesz myśleć, żeby usunąć LOT Catering. Przecież to największa tego typu firma w kraju, obsluga samolotów to mała część ich zarobku. Więcej to tzw. Podniebne Barki, catering w biurach, bankiety, a nawet produkty własne w supermarketach. Nie wyobrażam sobie, kanapki na Statoil od firmy PLL LOT. Równie dobrze mielibyśmy w Warszawie dwa hotele pod marką PLL LOT. Wychodzimy z centralnego i widzimy: Hotel Polskich Linii Lotniczych LOT, a naprzeciw T1 Courtyard by Hotel Polskich Linii Lotniczych LOT. Pozdrawiam.
Cezary 2006-11-10 15:51   
Cezary - Profil Cezary
manly; To nieważne że w Chinach nie ma prawie Polonii. Czy LOT ma latać tylko tam gdzie są Polacy ? Wielkie linie takie jak British Airways czy Lufthansa walczą o ten rynek bo tam są pieniadze i tam latają biznesmeni. A na Biznes Clas (lub tym bardziej pierwszej klasie, której z tego co sie orientuję LOT nie ma) linie lotnicze zarabiają największa kasę.

Roberto: wtedy linie mogą sobie pozwolić na stosunkowo niedrogie bilety w economy.

Proste jak konstrukcja cepa.
gosc_pol 2006-11-10 13:47   
gosc_pol - Profil gosc_pol
My tu sobie gadu gadu, a nasze władze i tak doprowadzą LOT do riuny!!! Przecież nasi politycy wiedzą lepiej od nas klientów latających, co się LOT-owi bardziej opłaca!!!
roberto 2006-11-10 12:16   
roberto - Profil roberto
manly, raczej nikt nie bedzie sie spieszyl z taka linia, bo jak na razie z powodzeniem polacy lataja przez huby europejskie, a na dalakich trasach z polski pewniejsza kasa jest w charterach. JA sie raczej spodziewam ze wczesniej pojawia sie obce linie konkurujace z lotem na trasach lokalnych. Tu jest ogromny potencjal i ogromna kasa. Przy stalej cenie biletu na poziomie IC da sie zarobic, popyt bedzie spokojny na zapelnienie samolotow na ponad 150 miejsc
manly 2006-11-10 11:49   
manly - Profil manly
LOT nie jest w stanie lecic do Azji. Boji sie bo w azji nie ma Polonii, i trzeba walczyc o rynek! Polska potrzebuje konkurenta dla LOTu jesli chodzi o polaczen daleko-dystansowych, np tak jak Lauda-Air kiedys byla konkurentem dla Austrian. Nowa linia, np "Air Poland" mogla byla lecic do Pekinu, Hong Kong, Mumbai, Tokjo czy Bangkok, a nawet do USA, Kanady i RPA.
roberto 2006-11-10 10:41   
roberto - Profil roberto
dokladnie, i nie wydaje mi sie by byla to kwestia przynaleznosci do star alliansu, to dobra wymowka, jakos inne linie nalezace do SA nie maja problemow z otwieraniem polaczen. Nie ma zadnych sladow tego by LOT w ogole probowal otwierac kierunki wschodnie. Po za tym i tak nie wydaje mi sie by LOT wszedl tam z atrakcyjnymi cenami. Szczegolnie gdy mozna tam latac Swissem w dobrych warunkach za taryfy ponizej 2500zl
manly 2006-11-10 10:35   
manly - Profil manly
Cezary: brawo!
LOT w 2007r ma leasing jeszcze jeden B767. Zamiast ten B767, lepiej dac duzego B777 (nie B747), ale "szefy" LOTu sa za glupie cos takiego zrobic.
LOT kiedys lecial do azji (Singapore, Bangkok, Pekin, Bombay, New Dehli a nawet czartery do Australii). Dzis nie leci do ani jednego miasta w azji, bo ludzie w Locie sa za glupie. Nawet linie jak CSA czy Aeroflot maja lepiej.
gosc_Czyte 2006-11-10 01:08   
gosc_Czyte - Profil gosc_Czyte
POT charakteryzuje sie tym, ze polowe budzetu przeznacza na biura i pensje pracownikow. Jak kazda instucja finansowana przez panstwo jest malo efektywna. Generalnie w przypadku LOT-u powrot do przesloszlosci, co dzis mocno traci myszka.
kamil-lotn 2006-11-09 22:36   
kamil-lotn - Profil kamil-lotn
Ooo widzę, że chcecie aby lot kupił albo wziął w leasing B 747!Może jest to dobre rozwiązanie tylko w przypadku PLL LOT niemożliwe!A szkoda!:/
Cezary 2006-11-09 15:27   
Cezary - Profil Cezary
i jeszcze jedno. Kiedyś jak się kupowało bilet na LOT to za rezerwację był dodatkowy bonus w postaci 500 mil Miles&More. Teraz za Etix trzeba płacić ! PRZEPRASZAM ALE ZA CO ? ŻE SAM SOBIĘ KARTKĘ WYDRUKUJĘ ? To jest bzdura i granda do kwadratu !!!
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy