Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_buaha
2006-11-08 12:56
gosc-obiektywny: rozbawiłeś mne do łez. A jaka jest wartość "prawa do sprzedawania swoich uslulg" na serwerze dealera samochodowego ? Rónwa wartości 7 Toyot Avensis ? Wolne żarty, to jest właśnie kradzież pieniędzy podatników. Może jeszcze Central kupi apartamenty dla zarządu i Rady Nadzorczej oraz zapłaci za przeloty z W-wy do Łodzi i z powrotem.
gosc_obkie
2006-11-08 11:32
Niezupełnie, z tego co wiem to my wam samochody, a wy w zamian możecie sprzedawać swoje usługi na naszym serwisie. Jak tak bardzo Was to interesuje to skontaktujcie się z rzecznikiem.
aha, czyli my dajemy wam darmowe bilety, a wy nam autka ;)
gosc_obkie
2006-11-08 10:35
Drodzy Goście pol i vincent, zanim będziecie ferować wyroki proponowałbym poznać faktyczne szczegóły sprawy. Centralwings owszem dostał w użytkowanie nowe samochody, ale jest to część kontraktu z partnerem zewnętrznym, opartgo na wzajemnych świadczeniach. Ehh, eksperci :/
gosc_pol
2006-11-08 07:54
do vincenta: easy jeta stac, natomiast nie robi tego i dlatego generuje co roku dziesiątki milionów dolarów zysku, a w Centralu idiotom prezesom wydaje się, że ich stać na toyoty, kupują je i dlatego na koniec roku notują stratę minus 50 milionów złotych!!! I to drugi rok pod rząd!!! Brawo ekonomiści grupy LOT!!!
gosc_vince
2006-11-07 20:16
Ale chyba Centralwings ma się chyba nieźle. Własnie pojawiła się u nich jak na typowego low costa przystało flota Toyot Avensis. EasyJeta na to nie stać a C0 tak...
gosc_Karla
2006-11-07 17:17
Wladze Rzeszowa nic w sprawie polaczen lotniczych nie robia. Choc podobno mamy najdluzszy pas startowy po Warszawie. Nic dziwnego jestesmy polska B. I nic nam sie nie nalezy.
gosc_rzesz
2006-11-07 16:24
* Komentarz moderatora: A co dalej z.... twoim komentarzem?
Propozycja nowej nazwy dla narodowego przewoźnika:
"LOT-COST AIRLINE"
Tak samo jak z PKP zrobiono z LOTem. Podzielono jedną firmę na mnóstwo spółek bo gdzieś koleżkowie rządzących przecież muszą dorwać sie do żlobu. Kiedyś był jeden LOT a teraz LOT, Eurolot, catering, petrolot itd. Każda ma swój zarząd, prezesów, dyrektorów departamentów , sekretarki i tak dalej. Cała ta zgraja jak pijawki dossali się do kasy. To jak to ma niby się opłacać ? Brawo Gazecie Wyborczej za to że niektórym otworzyła oczy tym artykułem....
kamil-lotn
2006-11-07 14:14
Jak ma Centralwings dobrze się radzić jak ma cały czas jakieś straty i stare samoloty?!I bardzo mało połączeń:/
W konciu sie mowi o problemy w Locie. Brawo dla Gazety. Ja zawsze mowilem ze sa duze problemy, a kazdy ciagle mowi ze wszystko jest spoko i nawet chwali LOT (za co?). Bardzo smutno. Teraz PIS, Kaczyinski i Polaczek musza cos w konciu zrobic!
gosc_marko
2006-11-07 12:22
Super na pewno polece z centralwings!
gosc_pol
2006-11-07 07:07
Do Cezarego: artykuł rzeczywiście bardzo ciekawy i jednocześnie bardzo smutny!!! Jeśli tak dalej pójdzie, pozostaną nam wspomnienia po narodowym przewoźniku LOT, a nowym polskim przewoźnikiem narodowym będzie Lufthansa!!!
Trzeba tylko poczekać aż Ryanair otworzy te trasy z Łodzi co może się zdarzyć a wtedy Centralka już chyba nigdzie miejsca nie zagrzeje i zostaną jej lotniska na północy kraju, gdzie jeszcze nie ma aż takiego ruchu tanich linii.
Dziwi mnie że bradzo ciekawy artykuł o Polskich Liniach Lotniczych LOT w dzisiejszej Gazecie Wyborczej z dnia 06.11.2006 nadal nie znalazł się na pasazer.com
Oj, to z Wawy Sky ma taaakie ceny, a wiadomo, że Łódź niedaleko. KaPeWu?
szumny: należysz do nieliznych, którzy to rocznicę wspominają. Czyżbyś uważał to za profanację tej daty ?;)
gosc_Scept
2006-11-06 18:34
Niestety w przypadku Centrala im wiecej latania, tym wieksze straty. Poza tym nikt tego lotniska pod Paryzem nie lubi.
airliner
2006-11-06 18:25
czeko: z czego Lodzi Sky co ty piszesz...