Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
my: gdzie widzisz miejsca na coś nowego ? Ja widziałem lukę przy WAW-NYO-WAW Sztokholm, ale teraz chyba wszedł Poznań. W KTW jest luka ale w sobotę, między quasi-czarterami. Tak je nazywam, bo wydaje mi się, ze kupują w nich nilety biura podróży.
gosc_buaha
2006-10-25 15:06
my: 40% nad total to znaczy 40% czystego zysku na danym kierunku czy tak ? To skoro osiąga się to przy cenach zaczynających się od 399 + opłaty, to oznacza, że te zaczynajkące sięod 0+ opłaty etc. są poniżej kosztów ? Czy info o Centalu to domysł, czy przeciek ?
spokojnie, jeszcze nie było oficjalnego komunikatu W!ZZ'a, więc może informatycy wklepują nowe połączenia ;)
W rezerwacji jest juz POZNAN-SZTOKHOLM. niestety tylko Sztokholm:(
nie dosc ze strona nowa, jak dla mnie mniej czytelna to w dodatku Wizz zaczyna kombinowac z bagazem w stylu Rajana... NIby pierwszy bezplatny ale kolejne sztuki platne a co zabawne nikt nie wie ile bedzie kosztowala dodatkowa sztuka (nawet call center nie wie)
aquirre:
1. Ncalkowite koszty. Taka zyskownosc beda mialy wszystkie te polaczenia, zarowno BUD, jak i z pozostalych destynacji. Dotyczy to Wizz'a.
Centralwings raczej nie biore pod uwage, gdyz oni raczej nie dotrwaja do lata.
2. Do SPU lata z BUD bo pewnie nie mieli juz mocy przewozocych w PL, ktorymi mogliby wykonac SPU, nie rezygnujac z tego co chcieli otworzyc jako calosezonowe polaczenia.
3. Raczej nie wydaje mi sie, zeby to byl koniec. Z analizujac rozklady mozna zobaczyc, ze jest jeszcze miejsce do wypelnienia.
gosc_mk@wo
2006-10-25 09:18
raczej podobna do skyeurope - patrz system rezerwacji (ten sam układ etc.)
Stara strona WIZZ byla lepsza na tej na mapce prawie nic niewidac wszystko sie marze.
Pawel: pewnie predzej czy pozniej Ryan wykupi Wizz. Podobna stylistyka, podobnie zadufane wypowiedzi szefow firmy, podobnie nedzny poziom obslugi na i poza pokladem.
ciekawostka: wizz zmienił wygląd swojej strony WWW. Wygląda teraz jakby trochę się upodobniła do strony ryanair.
może W!ZZ nas jeszcze czymś zaskoczy w KTW, w końcu nawet się jeszcze sezon zimowy nie zaczął, a już o letnim mowa ;)
kamil-lotn
2006-10-24 22:37
Dla KTW to narazie chyba koniec!I tak juz dużo połączeń doszło , a nawet 4 samolot dla KTW i co wy jeszcze chcecie?Może zaraz Dubrovnik albo Nicea, a najlepiej lecieć do Dubaju z KTW?
my: co to znaczy 40% nad total. To dotyczy Wizza czy Centrala ? I jakie loty sprzedają się nieźle ? Z BUD, KTW czy WAW ? Czemu do Splitu lata z BUD a z Polski nie ? I czy to koniec nowości Wizza dla KTW i WAW na lato czy nie ? Pzdr
yach: nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz. Na takich lotach zarabia sie 40% nad total. Z dosc pewnego zrodla wiem, ze na te loty juz w tym momencie bilety sprzedaja sie calkiem niezle.
gosc_yach
2006-10-24 16:23
A czy BUD-HER był sprzedawany detalicznie przez net czy dla biur podróży. Central też ma sieć niczym Ryanir, ale bilety w 90% wykupują tam biura podróży. I nie rozumiem po co samemu szukać noclegu na tydzień i samemu kupować bilet, skoro biuro podróży gwarantuje to taniej. Ja np. zamiast tłuc się samochodem nad zimny Bałtyk poleciałbym sobie do Grecji czy Bułgarii na weekend np. 15 sierpnia, ale jak widać nie mogę. W Polsce ludzie tego nie kupią, niestety. Węgrzy mają bliżej nad Adriatyk i latają tam, a Polacy kilkaset kilosów dalej i walą tam 25 godzin lub dłużej samochodem. Lubię Wizza, ale tego typu działania nie przyniosą im raczej rezultatu.
angelus:
pytanie nr1 - polecam definicje REVENUE MANAGEMENT. Jezeli wiesz, ze w zeszlym roku na podobnej trasie (np BUD-HER) uzyskales srednia cene 200 EUR to czemu na tej masz sprzedawac taniej? Lato to czas zarabiania pieniedzy dla linii lotniczych a letnie destynacje sa wlasnie po to.
Pyt 2 - Dlatego sa wlasnie takie, a nie te gdzie ludzie jezdza samochodami, zeby nie musiec konkurowac z samochodem.
Pyt 3 - Czestotliwosc jest odpowiednia, zeby przylatujacym pasazerom zapewnic mozliwosc znalezienia noclegu. Ludzie podrozujacy po kurortach wiedza, ze ciezko znalezc hotel w innych rotacjach niz zazwyczaj So-So.
gosc_angel
2006-10-24 12:45
my: to dlaczego ceny na te N"nie" quasi-czartery są kilkusetkrotnie wyższe niż na połączenia regularne (np. Eindhoven o 19 zł, Heraklion od 350 zł)? I kierunki są czarterowe, zamiast takich wakacyjnych, których brakuje, a ludzie jadą tam tylko samodzielnie (Chorwacja). I częstotliwość czarterowa (raz w tygodniu, w weekend).
Pochwale wam sie, ze kupilem sobie bilet na rejs inauguracyjny z Warszawy do Durham. Cieszy mnie ten kierunek.
Z KTW tez w ostatnim sezonie byly ATENY i BARCELONA i byl dozy sukces dlatego dodali BOURGAS i HERAKLION. a bardzo dobrze ze wkoncu do WAW wrzucili letnie kierunki. Jestem ciekaw czy tak jak niektórzy podawali w srode WIZZ oglosi jakies trasy z POZ i RZE??