gosc_a3c96
2014-03-25 20:08
Sprintair da radę tylko że z kompletem pax ma zasięg do 900 kilometrów. Mógłby latać nawet dwa razy dziennie. Dosyć dużo przesiadkowych portów lotniczych występuje w promieniu do 900 km od Bydgoszczy. Jednak żeby to miało sens musiałby mieć umowę na połączenia przynajmniej z jednym dużym przewoźnikiem. A mógłby latać np. do Oslo, Sztokholmu,Frankfurtu czy Monachium
gosc_6fb5a
2014-03-25 15:21
a sprintAir 1-2x dziennie nie da rady?
gosc_8da4e
2014-03-18 16:16
@gosc_cd89d 12 małym samolotem, a nie 78 miejscowym i do rozsądnego portu, a nie wymyślonego hubu z powietrza...
gosc_f129b
2014-03-17 07:01
Teraz to już Carpataira sie zachciało, przecież uważacie, że to niewypał, to ja już nie rozumiem, BZG powinien być do zamknięcia
gosc_266f3
2014-03-16 23:04
Dolot z BZG do dowolnego portu przesiadkowego ... i nikt się nie znalazł - nawet LOT i Eurolot, czy Carpatair albo Adria, przecież jest wielu małych przewoźników posiadających CS z wielkimi liniami dowożąc im pasażerów ...
gosc_a5b88
2014-03-16 19:56
Jak widać po złożonych ofertach (albo i nie) to jednak tragedia 12 połączeń
gosc_cd89d
2014-03-16 19:10
Ale dwanaście połączeń małym samolotem do Wawy to nie tragedia. Rano i wieczorem, w weekend x 1
gosc_1a776
2014-03-16 13:16
@gosc_da613 W LCJ nie bylo zadnego przetargu na latanie. Po prostu Adria weszla na to lotnisko przy duzym wsparciu LH.
gosc_da613
2014-03-16 12:04
Jeśli nie ma chętnych na 12 lotów tygodniowo z BZG to może wzorem LCJ zmniejszyć ten warunek o połowę ... i zatrudnić więcej przewoźników dla zwiększenia destynacji.
gosc_a6d60
2014-03-15 15:24
haha tragednie, 12 lotow tygodniowo z bydgoszczy?? pozdrawiam moze niech jeszcze zazadaja lotow na A380