gosc_b5d6a
2014-02-13 19:19
Mongolian latał na 737-800 do Berlina z tankowaniem w Moscow
greg0303
2014-02-13 15:05
Wedlug przewoźnika w 2015 roku ten rejs ma być obsługiwany bezpośrednio przez A330.
gosc_88a04
2014-02-13 11:26
@andrzej: jedno miedzyladowanie wystarczy. A319 na najwiekszy zasieg z posrod waskokadlubowych Airbusow. Ja bym raczej stawial na stop gdzies na Uralu: SVX, UFA, PEE, KZN, KUF albo ciut blizej Paryza np. GOJ.
Niezła trasa jak na A319. Coś jak Enter z WAW do BKK na 737. Jedno miedzylądowanie techniczne w ogóle wystarczy ? Bo ja raczej widzę dwa np. Nowosybirsk i Moskwa albo Astana i Kijów
gosc_b1547
2014-02-12 22:53
Bedzie mozna uswierknac w ich A319 w konfiguracji C8Y112. Czas przelotu z miedzyladowaniem ULNPAR: 11h20, PARULN: 10h45. Roznica czasu 6h. To jest trasa dla samolotu z szerokim kadlubem. Jesli dla waskokadlubowca to jedynie w konfiguracji z Business i Premium Economy (i bez Economy).
gosc_80c59
2014-02-12 21:05
ciekawe, gdzie będzie techniczny postój, w Moskwie?
greg0303
2014-02-12 15:22
Hunnu Air, Wings of Mongolia, Airbus A319-100:
zobacz link