Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_7f350
2014-01-31 13:46
E95 do Pekinu? Wspaniały pomysł. Tylko ile międzylądowań po drodze i gdzie? Ech, niektórzy mogliby się czasem zastanowić, zanim napiszą...
gosc_2181b
2014-01-30 21:35
spotter10 - jakie dwie niezależne spółki jak mają jednego właściciela ! To absurd. DH4 powinny latać na krótkich trasach a E na dłuższych europejskich. A nie na odwrót. DH4 jest bardziej opłacalny na krótkich trasach. Nie uważasz chyba że bardziej opłacalne jest latanie DH4 do Mediolanu i Amsterdamu niż latanie E. Lufthansa z Monachium do Norymbergii lata DH4 a do Polski odrzutowymi - a to linia która liczy koszty.
spotter10
2014-01-30 08:35
gosc_d88a6 -> chyba nie do końca ogarniasz kuwetę, co? Co ma piernik do wiatraka, a w tym wypadku LOT do Eurolot? To są dwie niezależne linie, posiadające zupełnie inne floty i każda realizuje połączenia w swój sposób. Poza tym DH4 jest tańszy w eksploatacji niż Embraer.
gosc_d88a6
2014-01-29 22:03
Jak zwykle na opak - Embraerem z Gdańska do Warszawy, a Bombardierem z Gdańska przez Lublin do Mediolanu ... Niedługo powinni 787 latać po Europie a E95 do Pekinu .
gosc_54617
2014-01-29 16:38
no fakt, nic tylko kupować. Tylko po co? Dlatego, że tanio? Czy dlatego, żeby polecieć blaszaną rurą w tę i z powrotem?
krzyniu30
2014-01-29 14:32
Tymczasen na stronie Ryanair pojawiły się krajowe połączenia od 39 zł. Nic tylko kupować.
spotter10
2014-01-29 08:14
GDN posiada formalną ścieżkę transferową i jak najbardziej spełnia wymogi transferowe. W zeszłym roku specjalnie było to przebudowywane, bo był przewoźnik zainteresowany lotami z przesiadką i spekulowało się, że to będzie właśnie ELO. Brawo i mam nadzieję, że to będą rozwijać. Co do połączenia do Mediolanu przez LUZ - nie jest to docelowa opcja, a tylko chęć złapania dodatkowych pax'ów, bo główne połączenia to GDN-LUZ i LUZ-MXP. Ich połączenie na GDN-LUZ-MXP może tylko przyciągnąć kilku dodatkowych pax.
gosc_7c06a
2014-01-29 00:47
WIZ będzie latał w środy i niedziele, a Eurolot w piątki i niedziele
Dodatkowo Wizzair do Bergamo dociera zapewne w max 2h, a podróż Eurolotem do MXP potrwa 4h40m. W te 3h różnicy z Bergamo można dojechać do miasta, zjeść coś i jeszcze mecz na San Siro obejrzeć. Jeśli oferta Eurolotu nie będzie tańsza, to jest wątpliwie atrakcyjna.
gosc_8ca49
2014-01-28 21:36
Wizzair lata z Gdańska do Bergamo, a nie na Malpensę. Ale można polecieć Wizzair na Malpensę z Warszawy przez Budapeszt. Też z przesiadką, a na pewno taniej. Nawet biorąc uwagę dodatkowo płatny bagaż rejestrowy.
gosc_aaa5f
2014-01-28 21:36
ale egzotyka z gdanska do mediolanu w 4,40 minut myslałem ze po trasie gdans-aarhus nic mie juz nie zaskaoczy -myliłem sie.
gosc_bc06c
2014-01-28 21:34
dareck: ELO lata na MXP
gosc_1f8b8
2014-01-28 21:33
Taki czas lotu, a za taką cenę - to chyba kpina. LOT być może nie upadnie, bo jest częściowo państwowy, ale że Eurolot od tak dawna robi co chwilę jakieś takie cyrki i jeszcze istnieje? Ewenement...
gosc_d9182
2014-01-28 21:30
@83554 Fizyczne istnienie łącznika nie oznacza, że terminal spełnił wymogi formalne i może realizować loty przesiadkowe.
No rewelacja.. loty GDN - MIL praktycznie w te same dni tygodnia co WizzAir wykonujący bezpośrednie loty za połowę proponowanej ceny. Super przemyślane posunięcie, gratulacje :)
im szybciej ich połączą tj LOT i ELO tym lepiej dla wszystkich.
gosc_83554
2014-01-28 20:57
8e841: w Gdańsku łącznik istnieje już od jakiegoś czasu. Transfery zależą tylko od zainteresowania linii lotniczych. Mam oczywiście na myśli transfery bez opuszczania lotniska z bagażem w ręku :)
gosc_2f7b5: chyba marzysz, miedzy ELO a AY ??
gosc_8e841
2014-01-28 19:15
Obecnie loty przesiadkowe w PL są możliwe w WAW. We WRO jest odpowiednia infrastruktura ale na obecną chwilę formalnie nie mogą być realizowane takie połączenia. W GDN obecnie nie jest możliwa realizacja połączeń przesiadkowych ale po oddaniu łącznika do żenującego terminalu przylotów będzie to możliwe. W KRK czy będzie tego nie wiem, okaże się po oddaniu terminala ale najprawdopodobniej będzie podobnie jak we WRO.