krzysiekl
2014-01-27 13:53
a dawno dawno temu były legendy o ewentualnym połączeniu Qatar i Emirates....ale to chyba w innym czasach było...
krzysiekl
2014-01-27 13:30
z aliansem czy z kolejnymi liniami? Qantas jest w Oneworld i w niczym to nie przeszkadzało. Za to powstała ciekawa sytuacja, że mile w Qantasa można zbierać, w pewnych warunkach, zarówno w Qatar jak i Emirates ;)
Natomiast jestem ciekawy co z faktem na który powołuje się Emirates: że bycie w lianie ogranicza możliwości rozwoju. Faktycznie? Wydaje mi się, że tego nie widać. Więc może faktycznie mogą zmienić zdanie?
spotter10
2014-01-27 12:19
Nie ma co, Etihad rozpychają się jak cholera. Jeżeli Emirates nie rozpocznie współpracy z jakimś aliansem (a zostaje mu tylko Star - Sky Team to Etihad, zaś One World to Qatar) to może mu być z czasem coraz gorzej w Europie.
greg0303
2014-01-25 19:33
James Hogan, prezes Etihad Airways, mówił, że rynek hiszpański jest ważnym elementem w rozwoju europejskiej siatki przewoźnika.