Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_rob
2006-02-13 08:29
Poznania raczej na pewno nie bedzie. Linia oglosila polaczenie juz wiedzac ze go nie bedzie (zapelnienie miejsc z KRK)
ok, moja wersja zdarzen jest ze wypada jeden samolot z Krakowa - znika Bologna, Stockholm, Londyn do Wawy ktory mial byc obslugiwany przez samolt z KRK to juz 14 soltow + 3x Poznan = 17slotow - nie wiem jak bedzie z reszta
gosc_kraku
2006-02-12 20:22
kilka to mniej niz 11 wiec liczac od 14:16 najpozniej do polnocy powinno byc wiadomo o co chodzi ;-)
chris: u mnie mapka bez zmian. Zwróć uwagę, że AMS, ARN, BLQ, STN i BTS nie ma wśród "ofert specjalnych". Pikus: jeśli w Pradze bedzie baza, to po co byłby tam lot w środku dnia z i do AMS ? Do Katowic z ARN by nie wchodzili. Pewnie ten 6 rano do ARN z Krakowa też odejdzie do Pragi (może ten sam miał latać do BLQ)? Tylko głupio zrobią,jesli zlikwidują od kwietnia. Dwa długie weekendy, na które było sporo biletów (nawet tanich ale z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem). Łatwo tego nie nadrobią, bo nie przekierują mnie do KRK (tak jak tych co chcieli do STN i AMS). Trzymam moderatora za słow co do tych "kilku godzin" cierpliwości. Jeszcze mam drobniutką iskierkę nadziei.
Ale numer ! Na głównej stronie Skya , wyświetla się mapka Europy na której o ile pamiętam zawsze były zaznaczone destynacje do których ten przewoznik lata. Teraz wyświetla mi tylko pustą mapę Europy ... Brak jakichkolwiek destynacji !
Może to tylko jakiś błąd na stronie, albo moja przeglądarka szwankuje, może to jednak zapowiedź czegoś ? ...
Nie miałbym nic przeciwko temu aby banner Skya zmienił napis z "8 nowych kierunków z Krakowa" na " 8 nowych kierunków z Katowic " ale pewnie tak pieknie nie bedzie ...
zamiast Bratyslawy mialem na mysli Prage
Szczerze mowiac to nie wiem, ja troche zgaduje a dtroche sie domyslam. Z krakowem sprawa jest dziwna, bo niby co im da zlikwidowanie Sztokholmu ktory jest o 6am. Ten samolot bedzie na lotnisku i gdzies musi polecies. Chyba ze calkowicie przebuduja siatke i bedzie nizly balagan. Z drugiej strony jak chca ten samolt skierowac na inne oblozone kierunki jak Paryz to powinni to zrobic jak najszybciej zeby sprzedac bilety. Poznan - nie wiem mialbyc KRK-AMS-POZ-AMS-KRK - moze zamiast Poznania poleca do Bratyslawy. Nie rozumie czemu zwlekaja, im szybciej oglosza zmiany tym szybciej zaczna sprzedawac bilety. Nie wierze zeby im zalezalo na przetrzymaniu pieniedzy tych ktorzy juz kuplili bilety na niektore trasy, bo te bilety byly bardzo tanie, bo kupione bardzo wczesnie, wiec to nie jakies wielkie sumy.
No to mnie zdołowaliście :-((((. Ostatnia nadzieja, to że może zaczną od maja ? Ale też obawiam się, że raczej od początku sezonu letniego. Pikus: a co z Poznaniem, obsługiwać ten lot też miał samolot z Krakowa.
Mnie sie wydaje ze ta Praga to mozliwa opcja bo niby czmu z nika polaczenie waw-LON i waw-Bratislawa, bo te polaczenia sa obslugiwane samolotem z Bratyslawy, WAW-ORly i WAW-FCO samolotem z Krakowa - wiec zostaja
Moderatorze, więc jednak coś wiesz ? To chociaż daj znać, do kiedy należy zachować cierpliwość, bo przewoźnik mnie póki co olewa (brak odpowiedzi). Katowiczan: źródło z GW podaje, że to właśnie z powodu utworzenia bazy w Pradze. Centralwings od listopada przynajmniej w ogóle nie sprzedawał
biletów do Hanoweru wiedzac, że zlikwiduje połączenie. Tak jest uczciwie. Komentarz moderatora: Jeszzce parę godzin cierpliwości.
katowiczan
2006-02-12 00:41
Właśnie: ciekawe czy te odwołania mają coś wspólnego z trasami z Katowic? Jezeli tk to pomimo iż jestem z Katowic uważam, to za nie szanowanie klienta. Ponieważ zabieranie połączeń xz WAW,POZ i KRK tylko po to żeby utworzyć połączenie z Katowic, Pragi czy Koziej Wólki jest śmieszne! Komentarz moderatora: Nie mają.
a co z lotami z KTW? będzie coś z tego?
Pamiętacie jak to było, gdy AP bankrutowała? Też przez jakiś czas krążyły słuchy, niejasności... Plotki krążą już jakiś czas i wypadałoby je zdementować.
Pytanie do moderatora: w innym wątku (odpowiadam na właściwym, by nie było zarzutu OT), jest informacja, że redkacja nie będzie się zajmowała tematem odwołanych tras Sky Europe do czasu oficjalnego komunikatu (wydawało mi się przy tym, że w pierwszej wersji komentarza była podana data). Czy w takim redakcja coś wie o tym, że ma być wydany komunikat i ew. kiedy, czy też wie tyle co i my ? Motywy mojego zainteresowania podałem w jednym z uprzednich postów. Pozdrawiam Komentarz moderatora: Cierpliwości:)
gosc_obser
2006-02-10 10:37
Jest jeszcze kwestia szkód klientów. Zapewne dużo osób kupiło w promocji bilety na nowe (a z Warszawy stare) trasy Sky Europe. Część z nich na pewno zarezerwowała noclegi, może coś jeszcze. Aby anulować rezerwacje zabezpieczone kartą kredytową bez zapłaty jakiejkolwiek kwoty z reguły trzeba zrobić to z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym, dłuższym niż 14 dni. Dzięki opieszałości Sky Europe w przekazaniu informacji te osoby stracą. Ponadto część z nich mogłaby juz teraz szukać nowych połączeń, póki jest sznasa na rezerwacje we w miarę niskich cenach. 14 dni przed anulowanym wylotem będzie za późno. Nie mówiąc o tym, że wiele osób będzie miało schrzaniony urlop, bo w ostatniej chwili niewiele takich połączeń znajdą, a na pewno nie w takiej cenie. Oto, jak linie Sky Europe dbają o klientów.
strasznie mnie drazni ta sprawa. Ale nie wydaje mi sie ze przetrzymuja pieniadze ot tak sobie. Zlikwidowanie kilku polaczen wiaze sie z przebudowaniem rozkladu. Jak przebuduja rozklad to oglosza oficjalnie ktore trasy znikaja. To tylko potwierdza opinie o tanich liniach z europy srodkowo wschodniej. Smart Wings ze sa dalego w tyle za Ryanem in EZY i same sobie petle na szyi zaciskaja. Nie znam sytuacji kiedy to Ryan albo Wizz po 3 miesiacach odwolali trase ot tak bo sie bilety nie sprzedaja. Ja trasa sie nie sprzedaje to jest kasowana po zakonczeniu sezonu pod koniec marca albo pazdziernika.
katowiczan
2006-02-10 09:46
Jest tylko jedna możliwośćuratowania twarzy innym LowCostom (WizzAir i Centralwings), a mianowicie to o czym już pisałem: zaoferowanie poszkodowanym pasażerom miejsc w swoich samolotrach na tych samych bądź bardzo podobnych trasach.
chris: Tylko że taki upadek może pociągnąć innych. W WAW mało kto spośród osób latających raz, dwa razy w roku odróżnia przewoźników z Etiudy, a nawet z T1. Ludzie nie potrafią powiedzieć jakimi liniami lecieli do Egiptu czy Tunezji, nie mówiąc już o tym jakim samolotem. Ogólnie wiedzą, że była to tania linia lub czarter. Twoi szwedzcy znajomi na pewno będą teraz wiedzieli, że nie ma co latać low costami z Europy Wsch., bo one raczej nie polecą, lepiej stawiać na własne, niemieckie lub Ryanaira. Więc Wizz i Cw tak dużo nie zyskają na pomysłowości finansowej Sky. :-(
Utrata zaufania klientów to najprostsza i najszybsza droga upadku ...