Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Cienko widzę ich powrót do Modlina jeżeli rzeczywiście chodzi o kapustę.Znając życie sam Wizz zobaczył, że z Okęcia być może mają więcej pax-ów.Ciekawe co na to FR? Co do połączeń.Egipt dla mnie słaby wybór.Natomiast podoba mi się zimowy Grenoble i alpy francuskie. ;)
Szkoda ze nie Portugalia.
usuniety
2013-07-03 23:42
gosc_869e2: a skąd wieści o tym, ze jeśli LOT ULC daliby zgodę na nowe połączenia TK do Polski, to byłoby połączenie IST-POZ-IST?? O IST-KRK-IST było sporo szumu, ale o IST-POZ nie słyszałem nic...
gosc_4f121
2013-07-03 23:29
Loty z dużych regionalnych portów lotniczych Ukrainy na kilka największych polskich lotnisk byłoby lepszym posunięciem W6 niż oferta egipska w tych czasach ...
gosc_2eb61
2013-07-03 23:24
Lwów to ja rozumiem, ale Charków?!
gosc_8c619
2013-07-03 22:58
kris76 celny komentarz trasa wizz do egiptu to bezsens tam mało kto lata indywidualnie tak samo jak planowany dubaj przez wizz
gosc_869e2
2013-07-03 22:35
Niestety, ale na loty do Turcji trzeba mieć zgodę, której LO, ani ULC nie wyda.
Gdyby nie to dawno już byłoby połączenie KRK-IST czy POZ-IST
maciek_waw
2013-07-03 22:30
Myślę, że rozsądniejszym kierunkiem byłaby Antalya, a nie HRG. Turcja przeżywa w ostatnich latach renesans pod względem ilości połączeń lotniczych.
Żadna rewelacja.Nie sądzę,że do Egiptu latano indywidualnie. Nie wiem czemu nie otworzy się tras na wyspy Kanaryjskie na których wynajęcie apartamentu i zycie ogólnie jest dużo tańsze niż na kontynencie a sezon jest przez cały rok
Jest Egipt, będzie TLV - W6 ucieka przed FRancą gdzie tylko się da, więc może next stop: Libia :) WIZZ czekamy na otwarcie TIP, BEN, a z sharkletami to nawet loty do JUB, po czarne złoto ;) // TIV, TIA (to byłby coś, bo tam mało co taniego lata) albo CFU/ZTH/HER (tu już latają, ale nie z PL), to wiadomo tylko sezonowo (rozkład letni). Stambuł (SAW) z PL utrzymałoby się jako całoroczne, ale tu z kolei muszą czekać aż LO kiedyś-kiedyś straci finansowanie.
gosc_5799a
2013-07-03 15:06
gosc_7ff86: Wizz zamówił A320, z tym że te nowe mają być z sharkletami (a sharklety pomogą w zwiększeniu zasięgu ;] )
gosc_ea151
2013-07-03 15:03
na konferencji mowił, że do października chca jeszcze pare wakacyjnych tras zapowiedzieć właśnie pod nową oferte W!ZZ TOURS, wspomniał np. o wyspach greckich lub turcji więc można sie spodziewać, że w przeciągu nastepnego miesiąca-dwóch kolejne trasy sie pojawią
Czyli jak zwykle duza burza szumu a maly deszcz. Grenoble sezonowo to juz bywalo w porzednich latach. Z Doniecka to wlasnie zrezygnowal LOT, a do Hurghady to chyba padna zanim rusza - Egipt w obliczu wojny domowej a oni chca tam wysylac Polskich pasazerow? Jak juz chcieli cos wakacyjnego to Cypr czy Grecja bylaby lepszym pomyslem.
gosc_da9d6
2013-07-03 14:47
Myślę że te kierunki nie są szczytem marzeń dla KTW. Hurgada jest nazbyt okrzyczana i przereklamowana , a Grenoble tylko w okresie zimowym. Na pewno te kierunki nie wzmocnią KTW w zakresie ilości pasażerów. Pomimo nowych kierunków z KTW ( Neapol , Kutaisi ) nadal nie ma wzrostów tylko spadki. Osobiście wybieram KRK , bo większy wybór, a przecież o to chodzi żeby dolecieć tam gdzie się chce , a nie tam gdzie chce przewożnik.
gosc_16328
2013-07-03 14:06
Przydałoby się połączenie WAW/WMI - Tivat w Czarnogórze. Byłem tam i jest zajefajnie.
Co do powiększenia floty, to W6 podpisał zimą umowę z jakąś firmą leasingową, i na jesień dostaną 4 x A320 w leasing. Nie wiem czy nówki czy z "second hand", ale flota ma się powiększyć. Jeden pójdzie pewnie do nowej bazy w Doniecku, a o pozostałych się nie doczytałem.
krzysiekl
2013-07-03 13:08
@gosc_1e821
tak czy inaczej UE przykładając poniekąd rękę do bankructwa MALEVu wzmocniła WizzAir.