SP-LRD już lata. Dostawa w czerwcu

SP-LRD już lata. Dostawa w czerwcu W ostatnich dniach czwarty Boeing 787 dla PLL LOT wykonał pierwsze dwa loty techniczne. Maszyna o oznaczeniu LN87/ZA273 i rejestracji SP-LRD przeszła także modyfikację akumulatorów litowo-jonowych. Dostawa najnowszego 787 zaplanowana jest na koniec czerwca.Nowe Dreamlinery przewoźnika zabierają na pokład 252 pasażerów w konfiguracji trzech klas: 18 w klasie biznes (2-2-2),...
12/06/2013 01:14   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_7e329 2013-06-13 17:49   
gosc_7e329 - Profil gosc_7e329
Dzisjai bedzie sie odbywal C-1 flight
gosc_8a64a 2013-06-13 14:13   
gosc_8a64a - Profil gosc_8a64a
gosc_08a6a A czy RR rowiazal swoje problemy z silnikami?
gosc_08a6a 2013-06-13 09:18   
gosc_08a6a - Profil gosc_08a6a
A czy GE rozwiązał już problem z rozsypującą się turbiną (Air India case)? Wyglądało to bardzo groźnie, potem ogłoszono, że wszystkie GeNXy muszą przejść obowiązkową modyfikację , później nastąpiła cisza, jakby jakiś zakaz informowania. Czy te modyfikacje już się zakończyły i czy wymagały wymiany wszystkich silników GE w eksploatacji?
speedbird 2013-06-13 07:50   
speedbird - Profil speedbird
Zamówienie 787 z silnikami RR przez PLL LOT było decyzją czysto polityczną. Chodziło o to, żeby pokazać Unii, że mimo, że wybrano samolot amerykańskiego producenta, to jednak z silnikami europejskimi. Już w momencie dokonywania wyboru przez LOT wiadomo było, że silniki GE będą mieć nieco niższe zużycie paliwa niż RR. Ok kolegów z LOT-u wiem, że Export Import Bank of the United States nie mógł zrozumieć, dlaczego LOT wybrał wybrali Rolls-Royca, a nie General Electric. Przy okazji polecam zapoznanie się z poniższym tekstem (patrz link).
zobacz link
usuniety 2013-06-12 23:09   
usuniety - Profil usuniety
Co do Arbuza, to niebyłbym sobą gdybym niedolał oliwy do ognia. A320 też kiedyś miał niemałe problemy.Kiedyś zapytałem:"A ja tylko pozwolę się zapytać grzecznie - skąd moderator ma dane odnośnie awaryjności Boeing 737 NG vs.A320? " to Szanowny Pan Moderator odpowiedział mi w taki sposób:"Komentarz moderatora: Dane od przewoźników, techniki oraz rozmów z różnymi osobami podczas salonów lotniczych :) Do tego dochodzi po 7 latach korozja w okolicach skrzydeł A320. Oczywiście to są prywatne rozmowy, a oficjalnie ten temat nie istnieje, a portal Flightglobal po opublikowaniu takiej informacji w 2006 roku prawie spotkał się w sądzie z Airbusem." Ostatnie zdanie po przecinku to śmiech na sali.
gosc_01b2e 2013-06-12 22:14   
gosc_01b2e - Profil gosc_01b2e
@gosc_6f2d7: w Airbusie A380 wybuchały silniki, ciekło paliwo, pękały skrzydła i wszyscy pieją, że to najlepszy samolot, bo Airbus... w nowym, zbudowanym pod wieloma względami w zupełnie nowym samolocie, który wyprodukował Boeing zdarzają się błędy, niedociągnięcia, jak w każdym innym. Boeing 737, czy Airbusy A320 też przechodziły swoje kryzysy wieku
tamibe 2013-06-12 14:55   
tamibe - Profil tamibe
Marudy zaczynają znowu swoje jak Adrian F. że złe niedobre i nic z tego nie będzie .
gosc_64726 2013-06-12 14:34   
gosc_64726 - Profil gosc_64726
Jestem ciekawy czy Boeing go wezmie na Paris Air show za tydzie. Ja mysle ze tak.
sauvi 2013-06-12 12:33   
sauvi - Profil sauvi
@piotrek737: czy mozesz jakos udokumentowac wyzszosc silnikow innych firm (czyli P&W oraz GE) nad RR ?
piotrek737 2013-06-12 12:21   
piotrek737 - Profil piotrek737
gosc_6f2d7: Bez przesady, że samolot ten jest takim znowu gwoździem do trumny... Takowymi były i są zarządy, które kierują tą firmą od 2003 roku.
piotrek737 2013-06-12 12:19   
piotrek737 - Profil piotrek737
camilio: Od dawna wiadomo, że silniki RR nie należą do jakiś super dobrych ;)
gosc_6f2d7 2013-06-12 11:34   
gosc_6f2d7 - Profil gosc_6f2d7
ten przereklamowyny hamerykanski bubel zaliczy pewnie jeszcze nie jedna wtope. Mial byc dla LOT lekiem na wszystko a bedzie jednym z kilku gwozdzi do jego trumny.
camilio 2013-06-12 11:15   
camilio - Profil camilio
Tymczasem jeden z japońskich 787 zanotował właśnie awarię silnika...
krzysiekl 2013-06-12 11:02   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@bagi ale fakt faktem życzyłbym nam aby LOT działał tak jak Ethiopian i miał taką siatkę połączeń jak oni. oraz wyniki.
sauvi 2013-06-12 11:00   
sauvi - Profil sauvi
@bagi: zwiazek prawdopodobnie taki, ze maja wykwalifikowanych pracownikow, ktorzy sa nisko oplacani w porownaniu z osobami z innych krajow posiadajacymi podobne kwalifikacje.
bagi 2013-06-12 10:42   
bagi - Profil bagi
Sauvi: A jaki to ma zwizek z decyzja Boeinga?
gosc_a84bb: A jak zrozumiesz, ze wiekszosc swiatowego outsourcingu jest skoncentrowana w Indiach, Filipinach, etc... Do tego polozenie geograficzne tez pewnie mialo znaczenie!
sauvi 2013-06-12 10:21   
sauvi - Profil sauvi
@gosc_a84bb. za to etiopskie linie lotnicze maja sie duzo lepiej niz LOT, sa jednym z wiekszych przewoznikow na kontynencie afrykanskim i otwieraja huby w innych krajach poza Etiopia.
gosc_5da1c 2013-06-12 10:17   
gosc_5da1c - Profil gosc_5da1c
chmurka - Bo jeden z samolotów robi za treningowy. Na czymś piloci muszą się uczyć zanim zasiądą za sterami samolotu wykonującego lot handlowy.
sauvi 2013-06-12 10:17   
sauvi - Profil sauvi
@chmurka: o ile mi wiadomo, uzywany jest do szkolenia zalog, odbywa sie to glownie w Bydgoszczy.
chmurka 2013-06-12 10:08   
chmurka - Profil chmurka
Tylko, ze jeden z trzech dostepnych juz w LOCie Dreamlinerow wciaz nie lata handlowo. Pytanie, dlaczego?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy