Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_29538
2013-06-19 13:00
Oszuści! Przywróćcię trasę, Kraków-Lwów... tak jak obiecaliście 3 miesiące temu!!
gosc_e7fbb
2013-06-17 00:25
gosc_427d3: dokładnie. Dlaczego Vueling nie jest włączany do Iberii, Wideroe do SAS itd...? Ba, dlaczego Augsburg Airways jakoś nie są wchłaniane przez Lufę, czy Tyrolean przez Austrian?
usuniety
2013-06-16 23:59
Wcale bym się nie zdziwił gdyby EUROLOT wzorem LOT RÓWNIEŻ poprosił rząd o hojne wsparcie finansowe. Skąd? A no z ciężko ciułanych pieniędzy podatników.
gosc_0b15d
2013-06-16 19:01
lot i eurolot konkurują ze sobą przecież to jakaś paranoja wykańczają się nawzajem zamiast walczyć z raianair-em i innymi firmami
gosc_2515b
2013-06-16 18:58
lot dalekie dystanse i czartery a eurolot jako dział ( odpada wtedy administracja eurolotu a to duże oszczędności) lotu kraj i europa jako low cost loty krajowe bez zbędnych pierdół
gosc_097d9
2013-06-16 01:51
Eurolot już teraz ma zaległości finansowe. Nie płaci GTL-owi za obsługę techniczną. LOT AMS niejednokrotnie żąda przelewu przed przystąpieniem do obsługi. Uzależnienie finansowe od LOT-u daje o sobie znać. Co jeżeli LOT upadnie?
gosc_aa051
2013-06-13 08:33
Być może okazja taniego przejęcia od LOTu 15 E170/175 wyhamowała zakup Q400 ? ale taka prężna linia lotnicza na pewno wyciągnie odpowiednie wnioski i da sobie radę aby osiągnąć realne zyski i zwiększyć oferowanie głównie w portach regionalnych.
Jak się nie ma kasy czyli środków finansowych na odbiór SP-EQK i SP-EQI to gada się " banialuki" o o późnionych dostawach. Jasno i wyraźnie panie praezesie Dąbrowski, opóźnienie w odbiorze a nie dostawie jest z winy Eurolot.com a PR niech pan zostawi "głodnym " i lykającym bez popicia pelikanom z lubelskiego.
usuniety
2013-06-12 23:39
"Nieco opóźniły się dostawy Bombardierów Q400NG, ..." Szkoda tylko, że Szanowny Prezes Eurolotu nie wyjaśnił z jakiego to powodu nastąpiło opóźnienie w dostawach nowych Q400 NG. Chyba raczej takie sprawy nie są tajne z powodu " producent nie życzy sobie rozgłosu".
gosc_79583
2013-06-12 21:04
Na samych biletavh nie uciagna, musza wyciagac kase z samorzadow jak to robi ryanair:)
gosc_427d3
2013-06-12 21:03
a ja wciąż pytam dlaczego Germanwings nie jest włączany do Lufthansy ;-)
wciaz pytam czemu brak wlaczenia ELO do LOT??
gosc_e6514
2013-06-12 18:24
gosc_cb2dc: Bo Katowice może są czwartym lotniskiem w Polsce, ale pod względem skomunikowania tego lotniska z regionem (jeśli nie czeka tam na Ciebie auto) to jest to Albania albo Mołdawia (nawet na Ukrainie jest obecnie lepiej).
usuniety
2013-06-12 15:49
gosc_cb2dc: może nie widzą żadnego połączenia z KTW, które mogłoby dać im jakiekolwiek przychody...
gosc_ac585
2013-06-12 15:46
EUROLOT nie powinien powielać błędów LOTu który obsługuje głównie stolicę i jest zmarginalizowany w portach regionalnych ... po skompletowaniu floty Q400 wraz z ewentualnym przejęciem po-lotowskich E170/175 przewoźnik powinien pootwierać więcej samodzielnych kierunków, których nie obsługuje konkurencja ...
gosc_cb2dc
2013-06-12 14:38
Czy ktos z Forumowiczow moze mi wyjasnic,dlaczego Eurolot nie lubi Katowic.Czwarte lotnisko w Polsce,Drugi pod wzgledem liczby ludnosci Region w Polsce plus okreg ostrawski w Czechach daje olbrzymi potencjal na latanie.Jednak Eurolot nie chce tego dostrzec.Jest to troche dziwne w kontekscie problemow finansowych tej firmy.
dokładnie, niech będzie to co jest i niech zaczną zarabiać na tym.
gosc_08a04
2013-06-12 12:54
A jakie są wyniki finansowe spółki?
gosc_c64f3
2013-06-12 10:59
dobra dobra, niech jednak zaczną zarabiać na tym co już pootwierali, a eksperymenty typu kraków szczecin itp mogąpoczekac
krzysiekl
2013-06-12 10:57
EuroLOT i stabilizacja? Nie wierzę:P