Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_aaf48
2013-05-12 13:13
nie chodziło o gwarancję w znaczeniu prawnym, a i z tej marna pociecha skoro b787 zamiast latać stoją i przynoszą straty. jest prawdopodobnym ze dalej będą sie psuć i będą naprawiane oczywiście w ramach gwarancji.
gosc_5c066
2013-05-12 09:51
@gosc_02782: Zapewniam, że samoloty B787 LOTu są na gwarancji. Mam jednak wrażenie, że chyba nie rozumiesz słowa gwarancja. Właśnie dlatego, że te samoloty są na gwarancji to Boeing je naprawia nieodpłatnie, by nadawały się do lotów.
gosc_02782
2013-05-11 23:05
niestety nie ma żadnej gwarancji że B787 LOTu będą nadawały się do lotów. do boeinga nie można mieć zaufania skoro w listopadzie dostarczył nam wadliwe dreamlinery. Należy zakładać że ta "solidna" firma z USA znowu wciska na wadliwy produkt.Zresztą boeing zasłużył sobie na to.
gosc_c6617
2013-05-11 03:50
SP-lrc mial pierwszy C-1 flight dzisjai i jest gotowy do odbioru oficialnie
gosc_a98de
2013-05-10 20:41
nie nie to tylko amerykanski ZLOM. Koszmar nie samolot. Made in USA rowna sie tyle co obecnie madei in ChRL
gosc_ebff9: liczba incydentów = liczba maszyn. Jak mają ponad 300 szt. (przez większość dnia, w dowolnej chwili połowa z nich jest w powietrzu!), 2-4 rotacji między 6 a 23, wychodzi ponad 1500 rejsów dziennie, 50 000 miesięcznie - coś musi się dziać! A incydenty... trzeba się trochę naszukać jakiegoś wyłączenia silnika (7 i 15 Sep. 2012), wybuchu etc. a 1/4 incydentów, to takie swojskie-codzienne z gatunku: passenger blown over, unruly passengers, hot coffee maker, passengers complain about tick bites, flight attendant fell from aircraft :D
gosc_6346b
2013-05-09 00:15
co jakiś czas przeprowadzana była próba silników w tym celu samolot kołował na ustalone miejsce przeprowadzał próbę a następnie wracał na płytę
gosc_ebff9
2013-05-08 21:08
Marcowy: Ryanair mial calkiem pokazna liczbe incydentow (ostatnio czesto zwiazanych z niskim poziomem paliwa w samolotach). Tutaj masz przeglad:
zobacz link
gosc_79839
2013-05-08 19:50
ETOPS nie bedzie zminiony bo nie ma powody do tego, skad we to biezecie a po drugie LOTowski 787 bez problemu poleci dzisjaj wieczorem alb jutro rano do ADD
gosc_a9d10
2013-05-08 06:55
Biorąc pod uwagę fakt, ze Ethiopian gdy latał do Toronto miał technical stop w Mediolanie oraz ETOPS B787 maja być zmniejszone, czy nasz Drimek doleciec non sop z ORD do ADD czy tez będzie miał miedzyladowanie?
gosc_594ba
2013-05-07 19:33
wydaje mi się, że LRA był uruchamiany w ORD. W historii na Flightradarze pojawiał sie ruch na płycie około 4 kwietnia....
gosc_05392
2013-05-07 14:45
Wczoraj byłem na Okęciu, to sprawdzali też SP-LRB ;)
bunnymund
2013-05-07 14:26
Tak długo stał że aż się zepsuł. Pewnie zardzewiał bo nie miał założonych osłon na silniki :D
gosc_e8149
2013-05-07 12:49
marcowy: W Ryanair są nieraz też usterki czy lądowania awaryjne. Nie zdarza się to często, ale jednak.
trudno pojac co sie moglo stac, kiedy samolot nie wykonal nawet jednej operacji lotniczej, przyleciel jak trzeba w styczniu i stojac tak sie zepsul ze trzeba silnik wymieniac ??
gosc_ecac7: bo ich nie ma ?
gosc_5df2d
2013-05-07 09:55
A rzecznik Lufthansy o pożarze silnika A-321 po starcie z Helsinek mówi , że "...przyczyny pożaru były BANALNE.."
gosc_ecac7
2013-05-07 07:24
jestem ciekaw dlaczego o licznych incydentach z udziałem Ryanair jakoś cicho?
gosc_06cfb
2013-05-07 00:16
od 15 listopada to cudo jest w LOCie i ile zarobiło? już nie wiem czy to my jesteśmy tacy głupi czy amerykanie cwani????
gosc_a0e3b
2013-05-06 23:53
nie lubię LOTu a muszę do niego dopłacać płacąc podatki w Polsce. to nie jest uczciwe.