Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_35d27
2013-02-10 13:07
w WAW W6 nie korzysta z rękawów.
gosc_1a9f6
2013-02-10 11:34
Czy Wizz w WAW korzysta w ogole z rękawów?
gosc_7bef4
2013-02-09 21:25
gosc_8055d to na co Wizz czeka skoro ma niby zostać na okęciu? Wiadomo, że nie dostanie żadnego odszkodowania od modlina, a już napewno nie przed powrotem do modlina, mogą z nimi gadać na ten temat dopiero jak wrócą, jak nie wrócą to mogą zapomnieć o kasie, więc na co W6 czeka? Po co wypluwa komunikaty o przedlużeniu skoro to takie oczywiste że nie wracają?
gosc_3fac0
2013-02-09 14:53
gosc_8055: bardzo bym chciał zobaczyć Twoją minę kiedy oficjalnie się dowiesz, że WizzAir po otwarciu pasa startowego wraca do WMI. Ten człowiek pisze te bzdury tutaj od dłuższego czasu o pozostaniu Wizza na okęciu, jego informacje nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości. Nie wypowiada się w zadnych innych tematach tylko powtarza od kilku miesięcy przy okazji tematów o W6, że zostają na okęciu. A zostać nie mogą bo im sie to zwyczajnie nie oplaca, to jest LCC a PPL ktory wybudował szczególnie dla nich lotnisko w modlinie ma swój interes w tym, że W6 latal z modlina a nie z okecia, ktore będzie niestety ku Twojemu zdziwieniu tylko lotniskiem dla klasycznych przewoźników w przyszłości.
Tak naprawdę to wszystko zależy od tego, co na ten temat mają do powiedzenia pasażerowie, a właściwie ich portfele. Ok, WMI ma niższe opłaty lotniskowe, ale co dalej? Przecież pasażer musi do tego Modlina dotrzeć (koszt czas), a do tego ryzyko odwołania lotu z uwagi na warunki pogodowe jest nieporównywalnie większe niż na Okęciu.. Czy skórka jest warta wyprawki? A Wizzair dodatkowo musi uwzględniać straty wizerunkowe, nie mówiąc już o kosztach obsługi pasażerów pozostających pod jego "opieką" w przypadku odwołanych lotów. ///// Myślę, że przewoźnik spokojnie może zostać na Okęciu do czasu, aż WMI doprowadzi do porządku pas startowy, zainstaluje ILS, zadba o wyposażenie terminalu (czyli także komfort pasażerów), itd. Z pewnością nie powinien powtarzać swojego niedawnego błędu wynikającego z hurraoptymistycznego nastroju towarzyszącemu otwarciu WMI, na którym "lada dzień wszystko będzie gotowe"...
gosc_e9054
2013-02-08 23:45
gosc_54529 - 'znaffco' CDG ma terminal dla takich linii, a W6 lata na FCO. Dla lotniska ważne jest, ile linia im płaci, a nie za ile sprzedaje bilety.
b737800max - FR i W6 mogłyby zostać, gdyby płaciły jak inne, a np. porannych slotów W6 nie przejmie ani QR ani EK, bo oni latają tylko raz dziennie. Żadne inne linie nie wchodzą do WAW a i LO będzie potrzebował mniej slotów po oddaniu maszyn i rezygnacji z kolejnych kierunków.
gosc_8055d
2013-02-08 23:23
Bardzo chciałbym zobaczyć wasze miny kiedy w końcu dowiecie się oficjalnie, że Wizz zostaje na Okęciu. Ja to już wiem z pewnego źródła. Wam pozostaje czekać :-p
usuniety
2013-02-08 22:47
Jak dla mnie jasny jest fakt, iż skoro wybudowano tanio-liniowy odpowiednik Okęcia (czytaj Modlin), to oczywiste jest, że choćby W!zz Air czy RYANAIR chciał, to nie zostaną na WAW. Powód? Bardzo prosty. Ponieważ WAW koncentruje się na ruchu tradycyjnych przewoźników - wraz z wejściem nowych tradycyjnych przewoźników, WAW będzie potrzebować slotów właśnie po W6 czy FR. Wizz Air czy RYANAIR ze względu na remont terminala A, nie są mile widzianymi liniami w WAW. I tyle w tym temacie.
gosc_54529
2013-02-08 22:09
Absolutnie nie zostana na okeciu .To dla nich za drogo.Cecha tanich lini jest to ze lataja z tanich lotnisk.Wazniejsze lotniska wprost nie chca tych przewoznikow,vide Paryz cdglub Rzym fco etc
gosc_27ef5
2013-02-08 21:19
@luka przecież Wizz nie dostanie od WMI żadnej kasy przed powrotem do WMI na tym polega cały sprytny myk. To nie działa tak, ze Wizz dostanie jakas kaske bedac jeszcze w WAW i powiedza dostalismy kaske i zostajemy w WAW. Jezeli cokolwiek dostaną to tylko po fakcie jak już tam wrócą.
gosc_1e66a
2013-02-08 21:15
@luka nie zostaną bo modlin i okęcie mają ten sam nadzór włascicielski, w WMI dostana znaczne upusty oplat lotniskowych, których nie dostaną w WAW. Powtarzam jeszcze raz Wizz nie wydębi zadnej kasy od WMI jezeli tam nie wrócą a okęcie ich załatwi wysokimi opłatami ( bez znizek ) bo traktują ich jako klienta tymczasowo operujacego w WAW, wiec tak czy siak Wizz zostanie zmuszony do przenosin. WAW nie konkuruje z WMI w zwiazku z tym WAW nie moze zaproponowac im tak niskich opłat lotniskowych jak WMI to nie jest Glasgow International i Prestwick gdzie lotniska te maja innych wlascicieli a wiec sa dla siebie konkurencja. WAW i WMI nie konkurują ze sobą a uzupełniaja tylko swoją ofertę, więc sie tak ochoczo nie zakladaj. Zapłacilbys klientowi z własnej kieszeni, który nie zamierza do Ciebie wrocic i przez jego odejscie bylbys stratny? Tak samo działa to w WMI, władze lotniska moga dla Wizza zrobic bardzo wiele jezeli ten pozostanie tam, jezeli zostanie w WAW bedzie podwojnie strany bo po 1) nie dostanie od WMI nic a po 2) opłaty w WAW ich zjedzą.
oczywiście nie mam żadnych "pewnych" informacji ale mogę założyć się o 100 że Wizz zostanie w WAW
gosc_864d0: jak możesz mówić że stan pasa nie jest zależny od lotniska? przecież to port lotniczy bierze odpowiedzialność za swoją infrastrukturę. Co do odszkodowań dla Wizza sprawa jest dyskusyjna bo mogą próbować wnosić rozszczenia z Kodeksu Cywilnego, wkońcu ponieśli straty z powodu zaniedbań lotniska.... sprawa zapewne będzie toczyć się kilka ładnych lat w sądzie. Nie ważne kto wygra, koniec końców i tak za to zapłacą mazowieccy podatnicy!
gosc_f0b5a
2013-02-08 20:02
z Wizzem WMI będzie zapewne rozmawiał tylko wtedy kiedy linia do nich wróci. Wtedy ma szanse na duże upusty w opłatach lotniskowych a może nawet 1-2 miesiące operowania z modlina za free. W innym wypadku nic nie zdzialają. Czyli modlin zwodzony przez W6 miałby im zapłacic jakas kase a oni odpowiedza, dziekujemy za pieniazki i zostajemy teraz w warszawie, tak to nie ma. Czyli mieliby zapłacic linii dzieki której zarabali, która ich wystawi i zostanie w WAW
to jest jakies S-F. Układać sie z modlinem moga tylko kiedy do nich wrócą, wtedy moga ugrac znizki w opłatach lotniskowych i inne gratyfikacje.
gosc_864d0
2013-02-08 17:31
WizzAir nie ma szans na żadne odszkodowania o czym władze portu w modlinie doskonale wiedzą i Wizz tez to wie. Za mgły odszkodowanie im sie nie nalezy bo są niezależne od lotniska, za brak ILS też nie, bo nie mają tego w umowie z lotniskiem, że musi byc ILS, wizz wiedział doskonale, ze ILS nie bedzie na poczatku działalnosci modlina i za pas też nie mogą sie domagać odszkodowania, ponieważ rownież jest to usterka niezalezna od lotniska, tym bardziej ze Wizz w okresie swiat sam z własnej woli przeniosł sie do Warszawy, wiec jeżeli mieliby zostać w WAW juz dawno by to ogłosili a nie nadawali kolejne komunikaty o przedłuzeniu działalnosci. W zwiazku z tym co napisalem w powiązaniu z faktami jest prawie na 100 % pewne ze wrócą do WMI.
gosc_28dd2
2013-02-08 17:16
@luka odszkodowania i tak nie dostaną o czym poinformował pare dni temu prezes lotniska w modlinie. WizzAir wraca do modlina.
muszą bawić się w przedłużanie po to żeby móc się dopominać odszkodowania od WMI... z dniem kiedy ogłoszą ostatecznie że zostają w WAW nie będą mogli wnosić żadnych dalszych żądań
gosc_1b4f8
2013-02-08 15:12
nie zostaną na okęciu na stałe, właśnie dlatego cały czas wychodzą komunikaty o przedłuzaniu tymczasowej działalności w WAW.
gosc_db707
2013-02-08 14:16
Taka zabawa w ciuciubabkę z tym przedłużaniem. I tak zostaną na Okęciu na stałe, więc mogliby napisać już to oficjalnie.