Opinie o biurze podróży Almatur

kwiatek 23/06/2015 13:15   
kwiatek - Profil kwiatek
10 Zalety: To jest jedno z lepszych biur podróży z jakich przyszło mi korzystać. Moje obie córki były w ubiegłe wakacje na obozie we Francji. Miałam obawy związane z ich wyjazdem, gdyż jechały po raz pierwszy same, ale jak się później okazało moje stresy były bezpodstawne, bo nie dość, że córki były objęte właściwą opieką, to jeszcze jak mówią, świetnie się bawiły i nie miały w ogóle czasu na nudę. Polecam to biuro, a szczególnie obozy dla dzieci

Wady: brak znaczących
marlenka 03/03/2015 17:46   
marlenka - Profil marlenka
10 Zalety: biuro podróży bardzo rzetelnie i profesjonalnie podchodzi do klienta. mój syn był na obozie narciarskim i był bardzo zadowolony zarówno z opiekunów, jak i obsługi. obóz bez wątpliwości spełnił swoją funkcję, syn opanował podstawy narciarstwa. Dodatkowo ośrodek na wysokim poziomie, warunki bardzo dobre. Jedzenie super. Czas wypełniony po brzegi. Nic dodać nic ująć. Z pewnością skorzystamy jeszcze nie raz z ofert Almatur

Wady: brak
koperek 14/02/2015 22:19   
koperek - Profil koperek
10 Zalety: Świetni wychowawcy. Super wyjazd. Mój syn niedawno wrócił z obozu narciarskiego w Czarnej górze. Wrócił bardzo zadowolony. Zarówno wychowawcy jak i instruktorzy na stoku - bardzo profesjonalnie wyjaśniali wszystko i przygotowywali dzieciaki do jazdy na nartach. Na pewno jeszcze nie raz pojedzie z tym biurem na odpoczynek.

Wady: brak
Ninka 23/10/2014 12:59   
Ninka - Profil Ninka
10 Zalety: A ja byłam z Almaturem na obozach już chyba pięć razy (na letnich i na zimowych) i w przyszłym roku też pojadę. Świetni ludzie, organizacja, zabawa, wszystko jest ok. Rodzice byli też z nimi na wycieczce w Pradze i też są zadowoleni.

Wady: brak
BEATA PIJANOWSKA 30/07/2014 12:36   
BEATA PIJANOWSKA - Profil BEATA PIJANOWSKA
1 Zalety: brak

Wady: Dziecko wyjechalo z tym biurem podrozy na kolonie do NiechorzaDojazd z Zielonej Gory na miejsce(310km) autokarem trwal 14 godzin.Przy zakupie kolonii nie otrzymalam zadnej informacji dotyczacej planu podrozy,dzieci jechaly tak dlugo poniewaz trasa zaplanowana zostala przez Bydgoszcz! Zakwaterowanie mialo byc w pokojach 3,4 i 5 osobowych.Corka jest w pokoju 6 osobowym,malym i tak ciasnym,ze nie ma miejsca na nic. W pokoju brak szafek,polek,stolika.Nie ma gdzie trzymac butow,ubran i podrecznych rzeczy.Na wyposazeniu pokoju znajduje sie jedynie jedna waska szafa z 4 malymi polkami a dziewczynek w pokoju jest 6! dzieci nie maja gdzie rozwiesic mokrych recznikow,wszystko "kisnie" w lazience nikt sie tym nie interesuje.Po zgloszeniu tego faktu do wychowawcy zostalam poinformowana ,ze na terenie obiektu znajduje sie sznurek przywiazany do drzew i tam mozna rozwieszac reczniki,jednak sznurek jest zamocowany bardzo wysoko i Pan kazal brac dzieciom krzeslo i z niego wieszac rzeczy.....Na deser wafelek,ale wychowawca wszedl do pokoju i kazal poprawic koc na lozku bo w innym wypadku wafelka nie bedzie......Po zgloszeniu problemu do organizatora czyli Almatur niesympatyczna kobieta odpowiedziala mi,ze 4 lata juz tam posyla dzieci i nikt nie narzekal.ODRADZAM WSZYSTKIM,ZAROWNO BIURO JAK I OSRODEK LIWIA W NIECHORZU TO PORAZKA.
malice1985 02/05/2014 11:31   
malice1985 - Profil malice1985
1 Zalety: wycieczka sie odbyla. Ale nigdy wiecej nie wybiore sie nigdzie z Almatur Czestochowa.

Wady: Sprzet przez, ktory mielismy slyszec przewodniczke nie dzialal, przewodniczka bezczelna, do tego non stop gadala o sikaniu. w hotelu sprzataczki nas okradly, do tego byl polozony daleko za miastem. - 35 minut autokarem do najblizszej stacji metra plus ok 18 stacji metrem do centrum. Jak juz udalo sie jakims cudem uslyszec przewodniczke to i tak dochodzilo sie do wniosku, ze marnuje sie tylko czas - duzo mowila i strasznie nudne rzeczy opowiadala. W hotelu dostawalismy sniadanie - jeden plaster szynki i jeden sera. Nic wiecej.O 20 kolacja. Raz zostalismy zabrani do restauracji, gdzie obrusy wygladaly tak, ze czlowiek mial odruch wymiotny. Ale przewodniczka taki wybrala wiec co zrobic..Albo jesz na takim, albo nie jesz wcale. Podle jedzenie i okropnie tluste.Cala wycieczka beznadziejnie zorganizowana. Robilismy mase kilometrow kazdego dnia albo stalismy czekajac az skonczy opowiadac, a niestety lubila sobie pogadac, niestety nic ciekawego nie miala do powiedzenia. Kazano nam w autokarze doplacic do wycieczki 55 euro. nie wiem za co, bo nigdzie nie wchodzilismy., wszystko ogladalismy tylko z zewnatrz. Nie polecam. Pojechalam, zeby odpoczac wrocilam jeszcze bardziej zmeczona.
widzimisie 17/01/2014 02:23   
widzimisie - Profil widzimisie
10 Zalety: Bardzo fajne obozy. Jeżdżę z nimi od kilku lat i zawsze byłam zadowolona. Byłam z nimi i w Polsce i za granicą. W tym roku jadę do Włoch do Val di Fiemme :)

Wady: brak
mlody 05/10/2013 13:38   
mlody - Profil mlody
10 Zalety: z Almatur jeździłem jeszcze jako młody chłopak na obozy sportowe, zawsze wracałem zadowolony. teraz wybieram tzn, objazdówki i oczywiście stawiam na Almatur. szybko ale dokładnie, czyli to co najważniejsze dla początkującego podróżnika

Wady: brak
Jocker 16/05/2013 01:37   
Jocker - Profil Jocker
10 Zalety: To jedno z moich ulubionych biur podróży. Zazwyczaj wszystko było ok. Jeździłam juz z nimi kilka razy i na pewno pojadę jeszcze nie raz. Wiadomo, że wycieczki objazdowe są specyficzne, ale ja akurat lubię tak zwiedzać. Więc nie bardzo mam się do czego przyczepić.

Wady: brak
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama