Kraków Balice - fotoreportaż

17 sierpnia 2005 16:53
13 komentarzy
Reklama

4 sierpnia przedstawiciele redakcji portalu Pasazer.com w ramach akcji "Lądujemy w..." odwiedzili krakowskie lotnisko im. Jana Pawła II w Balicach. Poniżej przedstawiamy fotoreportaż, który ukazuje tajniki naszej wizyty w Krakowie.

Ireneusz Dylczyk tuż po przyjeździe do Krakowa

Po kilku chwilach odpoczynku zabraliśmy się do pracy. Zdjęcia z pierwszego tego dnia wywiadu.

Następnie udaliśmy się na objazd lotniska. Oto co zaobserwowaliśmy w strugach deszczu:

Sprzęt LHC Sp. z o.o. gotowy do obsłużenia kolejnych samolotów

Widok od strony płyty na terminal pasażerski wraz z nowym modułem

Następnie w warunkach "polowych"...

Fotografowaliśmy lądujący samolot Alitalii

Tego dnia oprócz deszczu w lądowaniu przeszkadzał także silny wiatr

Kolejnym punktem naszej wizyty był terminal pasażerski. Jako pierwsi przedstawiciele mediów w Polsce mieliśmy okazję odwiedzić nowy moduł w terminalu, który spełnia wymogi Porozumienia z Schengen.

W hali przylotów...

Niektórzy pasażerowie wyjątkowo niecierpliwie oczekiwali na swój bagaż

Ogólnodostępna część krakowskiego lotniska. W godzinach południowych panuje tu wyjątkowy tłok. Krakowskie lotnisko rozwija się najszybciej w Polsce.

Rzut okiem na terminal z antresoli

Na pierwszym piętrze pasażerowie mają do dyspozycji bary, restaurację i sklepy z pamiątkami

Pojemnik z przedmiotami, których nie wolno wnosić w bagażu podręcznym. Linie lotnicze mają obowiązek niszczenia zatrzymanych przedmiotów na własny koszt.

W nowej hali odlotów...

Sala konferencyjna krakowskiego portu

Następnie nadszedł czas na kolejne wyjście na płytę lotniska, tym razem ruch samolotów był znacznie większy. Odwiedziliśmy także wieżę kontroli lotów i biura Lot Handling Cracow.

Ruszamy w kolejny objazd lotniska

Po kilku minutach na progu pasa 25 uchwyciliśmy lądujący "Kraków" - Boeing 767 w barwach PLL LOT

To jedyne zdjęcie jakie udało nam się zrobić na krakowskiej wieży kontroli lotów. Niestety z uwagi na fakt, iż wieża znajduje się w wojskowej części lotniska, publikacja zdjęć z tego obiektu jest prawie niemożliwa.

Ekipa Pasazer.com w trakcie realizacji wywiadu z prezesem Mardoszem.

"Kraków" w Krakowie

Rzut okiem do ładowni Boeinga 767

Redakcja portalu Pasażer pragnie złożyć serdeczne podziękowania pracownikom Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków - Balice Sp. z o.o. oraz pracownikom Lot Handling Cracow Sp. z o.o. za umożliwienie realizacji materiału do akcji "Lądujemy w.." i wyjątkowo miłą współpracę. Szczególne podziękowania dla Pana Pawła Galiaka, Piotra Pietrzaka i Pani Dagmary Komperdy. Dziękujemy także Pani Agnieszce Mardosz z LHC Sp. z o.o. oraz Panu Grzegorzowi Michorkowi z MPL Kraków - Balice Sp. z o.o. Dziękujemy także przedstawicielom służb bezpieczeństwa lotniska. Serdeczne pozdrowienia dla Służby Ochrony Lotniska.

Ireneusz Dylczyk

Ostatnie komentarze

- Profil gość
gosc_Eeeen 2005-08-19 08:29
gosc_Eeeen - Profil gosc_Eeeen
ludzie dajcie im spokoj, niech sobie chodza jak chca. Widocznie nie przeszkadza im to w kontaktach z portami skoro robia taka akcje i nikt ich za drzwi nie wyrzucil prawda? Nie zawsze "sprawdzone" metody kształtowania wizerunku sie sprawdzaja vide firma Pana Richarda Bransona ;) Moim zdaniem ważniejsze od ubrania i dobrego wygladu jest to co ktos mowi i jak mowi. Moim przewrotnym zdaniem: po pierwsze trzeba miec cos do powiedzenia, posiadac wiedzę, po drugie trzeba umiec ta wiedze sprzedac, byc komunikatywnym, operatywnym a dopiero pozniej trzeba do tego wygladac. Pozdro.
raf 2005-08-19 00:31
raf - Profil raf
zgadzam sie,kazda dobra rada nie moze byc odbierana jak krytyka bo tutaj nikt nikogo nie atakuje. zgodze sie z charlesem ze nie powinniscie chodzic do prezesow portow w bluzach ,moze jakies koszule>?tylko mnie nie banujcie,bo szacunek za portal i wasza prace.pozdr
charles 2005-08-18 22:55
charles - Profil charles
OK, jesli tak bedzie lepiej moge sie w ogole nie wypowiadac, bo widze ze kazda nawet najmniejsza sugestia i rada odbierana jest w formie ataku typu "ty". Mateuszu otóż chciałem Ci bardzo podziekować za troskę o moje problemy ale poradze sobie sam. Moj post mial na celu jedynie podzieleniem sie swoimi spostrzezeniami gdyz sam na codzien zajmuje sie kreowaniem wizerunku !