A ja mam gdzieś patriotyczne sentymenty. Wolę linię sprawną i nowoczesna niż naszą bylejaką ale z pawim piórkiem w ee tym no.. powiedzmy ogonie.
cezariu: Jak mozesz! LOT ma byc LOT. Niechaj bedzie w Grupie LH, ale jako LOT. LH nie zdecyduje sie ani na tworzenie LH POlska, ani na zmiane brandu LOTu, bo wiedza, ze nie palamy do nich miloscia.
Mi się marzy Lufthansa Polish Regional lub np Lufthansa LOT Airline. Zresztą nazwa moze być dowolna. Byleby NIELOT zaczął funkcjonować jak należy.
marecki: Air Dolomiti miały dostać 6 E95, ale zamiast tego Lufthansa Italia dostanie 6 A319 (będą miały regi I-LHKA do F).
czy w związku z tym wchłonięte w tę nową strukturę zostanie też Air Dolomiti? Bo gdzieś ostatnio czytałem, że część nowozamówionych samolotów dla EN ma tez bazować w MXP w ramach "luki" po Alitalii.
Gral rejstruja w italii bo daje ci to pewne uprawnienia ktorych nie mialbys latajac jako zwykla lufa np mozliwosc latania poza Eu ktore reguluja umowy dwostrone wloch z innymi panstwami, szybko zobaczymy moim zdaniem pierwszy intercon by LH italia , Az jest juz w d... mxp juz przegrana a jezeli nie wybiora LH jako partnera to sa w d.. po 2x
ja to się gubię w tych włoskich akcjach :) o co chodzi z tą Lufą? jak rozumiem nie kupiła Alitalii i zakłada swoją własną spółkę? W sumie po co? Nie może tam latać jako niemiecka Lufa? czy może kupiła coś innego?
paolo-79
2008-11-26 22:58
juz jest MXP-BCN i MXP MAD, w odpowiedzi na likwidazje polaczen AZ z MXP...
marqoos_pl
2008-11-26 22:56
sorki, nazwa to będzie 'Lufthansa Italia'
marqoos_pl
2008-11-26 22:54
Lufthansa dzisiaj potwierdziła zarejestrowanie nowej spółki, Lufthansa Italy, która będzie miała swój główny hub w Mediolanie MXP. W planach ma być tam zbazowanych 2015 roku 20 samolotów dalekiego i średniego zasięgu. Początkowo będą to tylko trasy europejskie (PAR, BCN, następnie BRU, BUD, BUH, MAD, LIS, LON). Firma jest zarejestrowana we Włoszech. (jak już ktoś coś o tym pisał wcześniej, to przepraszam za powtórzenia, chociaż nie znalazłem nic na forum).