Michalb, marqoos: też jestem za tym żeby Lufthansa kupiła te 51 %. Niektórzy nie potrafią zrozumieć że jesteśmy w jednej Europie i tzw narodowe linie lotnicze to kosztowny sentyment.
Disorder: wyjaśniam że CCCP to po polsku było ZSRR czyli Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich. Gdyby nie kilkadziesiąt lat jako satelitarna republika w strefie wpływów radzieckich to dziś bylibyśmy na równym poziomie rozwoju gospodarczego jak Niemcy lub Brytyjczycy.
ja mam cicha nadzeje ze LF kupi LOT i zaprowadzi tam porzadek bo to co sie dzieje w Locie to skandal
marqoos_pl
2008-01-30 20:11
A ja mam nadzieję, że Lufthansa przejmie jednak LOT. W końcu zajmie się nim ktoś, kto się na tym zna. I przy takich transakacjach wszelakie ksenofobie i zaszłości historyczne należy odłożyć na bok... LOT sam nie przeżyje, a jak tak, to będzie to po prostu jako taka egzystencja, a na pewno nie dobrze prowadzony rozwój, na jaki ma szanse m.in. pod skrzydłami Lufthansy...
Disorder: sorry ale piszesz bzdury. II Wojna Światowa rozpętana przez hitlerowców zatrzymała rozwój linii lotniczych połowy Europy. Nie tylko polskiego LOTu.
Disorder: nie wiem czego Cię uczyli w szkole ale największe opóźnienia - także w strefie lotniczego ruchu pasażerskiego - doznaliśmy z tego powodu że od 1945 roku znaleźliśmy się pod okupacją radziecką, za tzw żelazną kurtyną w strefie wpływów CCCP !!!
paolo-79
2008-01-30 20:03
gesu christo!co maja hitlerowcy do fuzji 21 wieku?Disorder pomysl napierw zanim mowisz takie brednie..
Disorder
2008-01-30 19:50
Szkoda, że hitlerowcy najpierw zahamowali rozwój LOTu wojną, a teraz kupią go za bezcen. Przed II Wojną Światową LOT był pionierem, potem tylko regionalnym operatorem dla Niemców. Mam nadzieję, że jednak go nie kupią.
No i glancko! Jestem za a nawet przeciw...
Cytat za forum Jetphotos.net (zastosuje w lingua franca): "Lufthansa (Frankfurt) continues its shopping spree with its available cash looking for airline bargains. It is negotiating to acquire a 51 percent share of LOT Polish Airlines (Warsaw). It will apparently not settle for less than a majority share of the Polish flag carrier. The last time LOT was sold was to Swissair (Zurich) which later went bankrupt (the SR receiver still controls 25.1 percent of the LOT shares). (Rob Skinkis) . Koniec cytatu