za to KRK-STN STN-KRK FR poranny i wieczory rejs zawsze wypelniony w 85-95%
spider_85
2008-08-28 21:32
mimis: Wg mnie to by bylo dobre posuniecie, ale w szczycie wyjazdow do UK, duzo moich znajomych latalo wtedy z KRK bo bardziej im pasowalo dolatywac np na Gatwick czy Stansted. Spoznili sie z tym po prostu
spider_85:zgoda..ale z malym zastrzeniem...dzis nic nie jest pewne w tym biznesie....chociaz ten samolot nie latal tylko KTW-STN...robil inne trasy ale jak mowie nic nie jest pewne...
STN bylo wylacznie z KTW. Mozna powiedziec, ze zabieralo klientow na loty z LTN. Po chorobe takie polaczenie utrzymywac, szczegolnie przy konkurencji FRancy? Od poczatku sie dziwilem po co otworzyli to polaczenie - pewnie poszli po rozum do glowy ;)).
spider_85
2008-08-28 18:47
4tech: Chodzi mi o to, ze jak w KTW maja baze to raczej cos musza dac w zamian bo nie oplaca sie zeby im samolot stal, albo dolatywal do innego miasta
spider_85: moga a nie musza i tez nie koniecznie z Polski....
spider_85
2008-08-28 18:04
Tak samo bez walki zrezygnowali z Coventry(FR bedzie latal do pobliskiego Birmingham) Moze zaproponuja cos niewyspowego w zamian? Bo w koncu gdzies te ich samoloty musza latac :p
nie bedzie walki pomiedzy W6 a FR na trasie KTW-STN. Wizz kasuje trase z koncem rozkladu letniego.