maxx: Jakby Czarowniczka istniala tylko dla FRancy, to bysmy mieli juz caly whlarz lotow FRancy do kazdej jej bazy, a warunki bylyby super na Etiudzie. :o) Jestem za takim rozwiazaniem, aby z Etiudy korzystala tylko FRanca.
No bo deal był taki: skoro i tak trzeba oddać, to na cholerę oddawać teraz, a na Schengen robić przeróbki. Lepiej od razu poczekać i oddać gotowca... nie?
Bardziej martwi mnie kwestia Etiudy - to coś nie powinno w ogóle istnieć, chyba że tylko dla FR.
spider_85
2008-01-25 15:42
roberto: Moze masz racje, ale to co mowisz pewnie bylo wiadome nie od teraz, wiec po co w ogole bylo ich wyrzucac? Jedyne wyjasnienie jakie w takim razie znajduje to takie, ze zrobiono to pod publiczke, zeby bylo ze cos niby robia. Sprywatyzowac PPL jak najszybciej i unikniemy w przyszlosci takiego balaganu
Ludzie, to jedyny sposób by terminal był gotowy w tym roku !!!
1. Budimex ma prawa do projektu - w ten sposob nie trzeba ich kupowac
2. Budimex ma swoje za uszami, ale też jest ofiarą - w ten sposób dajać mu zarobić pewnie unika się długoletniej walki w sądach.
3. Budimex zna tą budową i ma tam swoje zaplecze, nikt nie zrobi tego taniej.
4. Unika się długiej procedury przetargowej - powrót wykonawcy jest prawnie łatwniejszy
5. Piecze się kilka pieczeni na jednym ogniu i wszyscy są zadowoleni - czy mozliwe jest prostesze rozwiązanie ?
Należy się cieszyć, że nie wygrała urażona duma kilku urzędników. Takie rozwiązanie jest praktykowane na świecie i było do przewidzenia.
albo inne firmy zaproponowały wyzsze stawki a Budimex o wiele nizszą...
spider_85: Pewnie...tam chodzi o jakies umowy o ktorej normaly czlowiek nie wie....:-(
spider_85
2008-01-25 15:05
Ja tez zupelnie tego nie kapuje :/ Jak juz wracaja to po co bylo ich wyrzucac, tylko starata czasu, ach te PPL...
no to napewno WAWa nie zdazy do 28.03....po co WAWa bierze ich spowrotem??? Nie rozumiem tego.
spider_85
2008-01-25 14:38
yrzucony z budowy na stołecznym lotnisku wykonawca wraca na Terminal 2. Konsorcjum Ferrovial - Budimex do 4 lutego przeprowadzi audyt, złoży nową ofertę na dokończenie prac i wystawi kolejny rachunek - podała "Gazeta Prawna".
Jak dowiedziała się "Gazeta Prawna" PPL, firma zarządzająca portem lotniczym Okęcie zawarła dziś rano porozumienie z wyrzuconym z budowy nowego terminalu konsorcjum Ferrovial-Budimex-Estudio Lamela. Wykonawca wraca na budowę.
- Zostało podpisane porozumienie na mocy którego konsorcjum wykona audyt prac zrealizowanych i wymagających dokończenia na Terminalu 2. Ma też określić czy jest w stanie dokończyć inwestycje przed 28 marca, czyli przed terminem wprowadzenia na polskich lotniskach zasad strefy Schengen. Mają czas do 4 lutego - powiedział informator "Gazety Prawnej".
Żródło: onet.pl